"Το καλύτερο", "το χειρότερο" και αυτό που λέμε έτσι κι έτσι που διάβασα τον τελευταίο καιρό! ❤


 Η αλήθεια είναι πως έχω καιρό να γράψω το συγκεκριμένο άρθρο με τα βιβλία που διάβασα τον τελευταίο καιρό και τις κατηγορίες που τα τοποθετώ! Ήρθε η στιγμή! Τα παρακάτω βιβλία είναι όλα μέσα στην λίστα από την οποία θα επιλέξω κάποια για να τα τοποθετήσω στην κάθε κατηγορία..για πάμε.. (Δίπλα από κάθε τίτλο θα βρείτε την ολοκληρωμένη άποψή μου για το βιβλίο).


❀ Η πόλη που δακρύζει (κλικ εδώ)
❀ Η ευγενής τέχνη του να τα γράφεις όλα στα..! (κλικ εδώ)
❀ Η καρδιά του βράχου (κλικ εδώ)
❀ Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων (κλικ εδώ)
❀ Ο κήπος με τις μουριές (κλικ εδώ)
❀ Ποιήματα Καβάφης- Τα αναγνωρισμένα (κλικ εδώ)
❀ Τ' αηδονιού το δάκρυ (κλικ εδώ)
❀ Οι τέσσερις εποχές της Μέλισσας (κλικ εδώ)
❀ Σεπτέμβρης (κλικ εδώ)
❀ Οι πολυθρόνες των δράκων (κλικ εδώ)
❀ Μυρωδιά από σανίδι (κλικ εδώ)
❀ Αστέρια στην άμμο (κλικ εδώ)
❀ Το δέμα (κλικ εδώ)
❀ Αύριο θα στείλω λουλούδια στον εαυτό μου (κλικ εδώ)
❀ Μου το είπε ένας άγγελος (κλικ εδώ)
❀ Ο αφηγητής του πρωινού τρένου (κλικ εδώ)
❀ Α ΜΠΕ ΜΠΑ ΜΠΛΟΜ (κλικ εδώ)
❀ Η ματωμένη αρχόντισσα (κλικ εδώ)
❀ Το τελευταίο δαχτυλίδι (κλικ εδώ)
❀  Αμαλία (κλικ εδώ)

==> Στην κατηγορία ''Το χειρότερο'' θα τοποθετήσω το μυθιστόρημα: Σεπτέμρης .  Δεν υπάρχει εξήγηση, αλλά από την παραπάνω λίστα θεωρώ πώς είναι ''το χειρότερο'' όλων! 

==> Στην κατηγορία "Το βιβλίο που είναι έτσι κι έτσι'' θα τοποθετήσω το μυθιστόρημα: Οι πολυθρόνες των δράκων . Το βιβλίο αυτό σε πολλά σημεία του επαναλάμβανε τα ίδια και τα ίδια με αποτέλεσμα να με κουράσει. 

==> Στην κατηγορία "Το καλύτερο" θα τοποθετήσω με μεγάλη μου χαρά το αγαπημένο μου γενικότερα απ' όσα έχω διαβάσει μέχρι στιγμής: Η ευγενής τέχνη του να τα γράφεις όλα στα..!    Ένα βιβλίο αυτοβελτίωσης του κορυφαίου και αγαπημένου μου Blogger Mark Manson. Σας το προτείνω να το διαβάσετε!








56 σχόλια:

  1. Διάβασα αρκετά κακά βιβλία φέτος και αυτά που διάβασες εσυ είναι πολύ όμορφα αλλά το χειρότερο είναι το τίμημα της φυγής γιατί δεν μπορώ να το τελειώσω με τίποτα ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ! Τόσο χάλια ε? Υπομονή ή άφησέ το..

      Διαγραφή
    2. χαλια μαρία μου!!!το διαβάζω λιγο το σταματάω και ξανά από την αρχη....και φαντάσου εγω δεν αφήνω ποτέ βιβλίο όσο περιορισμένο χρόνο και να έχω!!!!

      Διαγραφή
    3. Πανάγου Ελένη:Φέτος διάβασα πολλά βιβλία,με το χέρι στην καρδιά θα πω πως το καλύτερο ήταν η Αμαλία του Κ.Πετρουλάκη κ το χειρότερο κ το λέω με πόνο γιατί είναι η αγαπημένη μου,η Αγαπητικιά της Κ.Θεοδωρίδου,δεν ήταν αυτό που περίμενα;με κούρασε πολύ η τόσο εκτεταμένη ιστορική αναφορά;πράγμα που συνηθίζει βέβαια,αλλά στο συγκεκριμένο το τερμάτισε νομίζω.Δυστηχώς δεν το τελείωσα,πράγμα σπάνιο για μένα.Μαρία μου ευχαριστούμε πολύ για τις απόψεις σου.Καλό φθινόπωρο να έχουμε,συντροφιά μ αγαπημένα βιβλία!

      Διαγραφή
    4. αλήθεια?η αγαπητικιά της θεοδωρίδου? είναι πολύ λυπηρό να μην μπορείς να τελειώσεις βιβλίο!!!η αμαλία μου άρεσε και εμένα!!!

      Διαγραφή
    5. θέλω κ εγώ να διαβάσω την αγαπητικια γιατί μου αρέσει η Θεοδωρίδου και φυσικά το υπέροχο εξώφυλλο... Οπώς επίσης κ την Αμαλία!

      Διαγραφή
    6. Λυπάμαι που δεν το τελειώσες και εμένα δε μου αρέσει να αφήνω βιβλία στη μέση...

      Διαγραφή
    7. Αληθεια τοσο χαλια η θεοδωριδου;κ ελεγα πως κ πως να το διαβασω.επειδη εμενα με κουρασε το πορφυρο ποταμι παρα πολυ.τρομαξα να το τελειωσω.κ ελεγα μετα ευτυχως που δεν το αγορασα.κριμα

      Διαγραφή
    8. Παναγου Ελενη την Θεοδωρίδου την ακολουθώ από το πρώτο της βιβλίο, λατρεύω την γραφή της, στην αγαπητικια όντως υπήρχε τόσο μεγάλη αναφορά σε ιστορικά γεγονότα εκείνης της εποχής που ειδικά στο πρώτο μισό του βιβλίου χανόταν τελείως η μυθοπλασία σε σημείο που νιώθεις ότι διαβάζεις κάποιο σχολικό βιβλίο ιστορίας. Παρόλα αυτά είναι ένα αξιόλογο βιβλίο με εξαιρετική γραφή που φαίνεται ότι ολοκληρώθηκε μετά από μεγάλη έρευνα..... αξίζει να διαβαστεί!!

      Διαγραφή
    9. Κορίτσια κι εγώ το έχω πάθει με τα χρόνια της αθωότητας της κυρίας Θεοδωρίδου.. Δεν μου άρεσε καθόλου!

      Διαγραφή
    10. Μαρία από τα εννέα βιβλία της Θεοδωρίδου αυτό που δεν με ενθουσίασε καθόλου ήταν τα χρόνια της αθωότητας και επίσης όχι στον ίδιο βαθμό και το "Στεφάνι από ασπαλαθο". Τα υπόλοιπα εφτά τα λατρεύω!!

      Διαγραφή
    11. Εγώ έχω την εντύπωση πως η συγκεκριμένη συγγραφέας δεν μου πάει..

      Διαγραφή
    12. Τα χρονια της αθωοτητας κ εμενα με ξενερωσαν κ θυμαμαι οταν κυκλοφορησε το περιμενα πως κ πως

      Διαγραφή
    13. Kι εμένα δεν με ενθουσίασε καθόλου το συγκεκριμένο βιβλίο παρ όλη τη διαφήμιση που είχε... Aντζελα Δεμ

      Διαγραφή
  2. Σε ευχαριστούμε Μαράκι για τις προτάσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστουμε πολυ,
    Πολυ ωραιες οι κριτικες σου,,,,
    Να το κανεις συχνα!,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αγγελική! Θα προσπαθήσω να το κάνω συχνότερα! ♡♡

      Διαγραφή
  4. Περιμένω και τις επόμενες κριτικές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απο την παραπνω λιστα,εχω διαβασει διαφορα,αλλα αυτο που μου αρεσε πολυ ηταν το βιβλιο ''Η πόλη που δακρύζει''!!!Επισης αυτο που δεν εχω διαβασει και θελω παρα πολυ,ειναι του αγαπημενου μου συγγραφικου διδυμου Ζωτου-Καραθεοδωρου, ''Η ματωμένη αρχόντισσα'' Ευχαριστουμε πολυ για τις προτασεις σου Μαρακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από την παραπάνω λίστα τα δυο βιβλία της Καίτης Οικονόμου έχω διαβάσει, το "Μου το είπε ένας Άγγελος" κ "Ο κήπος με τις μουριές". Μου άρεσαν αρκετά! Αγαπημένη συγγραφέας! Θα ήθελα πολύ να διαβάσω το "Μυρωδιά από σανίδι" του Κρομμύδα! Όλοι μας έχουμε νομίζω ακούσει τα καλύτερα! Ευχαριστούμε για τις προτάσεις - κριτικές σου Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τα περισσοτερα τα εχω και εγω στη λιστα προς διαβασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για εμένα φέτος από τα λίγα βιβλία που διάβασα τα αγαπημένα μου είναι αρκετά: Ηθελα μόνο ενα αντίο, το ρόδο της Τοσκάνης, Δράκος στο χιόνι, Ζωή σε πόλεμο...
    Το χειρότερο βιβλίο ήταν το χωρίς σκηνή... Πολύ απλό θα το χαρακτήριζα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ας ευχηθούμε να διαβάζουμε μόνο υπέροχα βιβλία όλοι μας!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αναλογα τα γουστα του καθενος... αλλα ειναι πολυ σημαντικο να σου παρασερνει το βιβλιο και να ταυτιζεσαι, να το ζεις...

      Διαγραφή
    2. ναι χρύσα το βιβλίο είναι ταξίδι πάνω απο όλα!!!!

      Διαγραφή
    3. Ναι το βιβλιο ειναι ενα ωραιο ταξιδι κ ενα κακο βιβλιο ειναι ενα ταξιδι με στροφες που σε ζαλιζει

      Διαγραφή
  10. Ο κηπος με τις μουριες το λατρεψα.δυστυχως απο ταλλα κανενα δεν εχω διαβασει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η Αμαλια εχω ακουσει εχει κανει παταγο κ μου εχει εξαψει την περιεργεια αν κ κανενα βιβλιο του συγγραφεα δεν εχω διαβασει ακομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω! Η εξομολόγηση αξίζει αλήθεια! Να την διαβάσεις κάποια στιγμή! ♡

      Διαγραφή
    2. Λες να ξεκινησω με την εξομολογηση;θα το κανω ειμαι σιγουρη θα τον λατρεψω το συγγραφεα

      Διαγραφή
  12. Απο την παραπάνω λίστα εχω διαβασει εχω διαβασει 5 βιβλια αυτο που μου αρεσε ταν Τ'αηδονιου το δάκρυ..υπεροχο βιβλιο.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγώ φέτος διάβασα αρκετά καλά βιβλία ως καλύτερο θα πω το "Γινάτι ο σοφός της λίμνης" πραγματικά αξίζει να διαβαστεί από όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάντως η λίστα των βιβλίων σου Μαρία είναι εντυπωσιακή γιατί περιλαμβάνει διαφορετικής θεματολογίας βιβλία με τα περισσότερα είδη της λογοτεχνίας!! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αναστασία μου για τα όμορφα λόγια σου! 💕

      Διαγραφή
  15. Ομως φετος με ξετρελανε η τριλογια της γαλανου.δεν την αλλαζω με τιποτα σε σχεση οτι διαβασα φετος κ μου αρςσαν οι μαγεμενες της κοντζογλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Με τις μαγεμενες βρηκα τρομερα ενδιαφερον το θεμα που ειχε σχετικα με την αρχαιοκαπηλεια στην Ελλαδα κ κου αρεσε που ηταν ενα βιβλιο χωρος ερωτικη σκηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ειχε μια σοβαροτητα για τα γουστα μου ως βιβλιο κ ναι πραγματικα το λατρεψα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τα καλύτερα που διάβασα φέτος είναι Τα Σερρα η ψυχή του Πόντου, Αγιοι και δαίμονες εις ταν Πόλην, Ιμαρέτ που το διαβάζω τώρα (ολα του Καλπούζου) Πορφυρό ποτάμι της Θεοδωρίδου και Λίγες και μια νύχτες του Ζουγρου Αντζελα Δεμ facebook)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μαρία το καλύτερο είναι αυτό που διαβάζω τώρα ο κίτρινος φάκελος του καραγάτση ...το έχεις διαβάσει?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Παρασκευή μου, δεν το έχω διαβάσει, αλλά θα το σημειώσω να το αγοράσω! ❤

      Διαγραφή