Σεπτέμβρης



 Στο μυθιστόρημά της η Πίλτσερ μας ταξιδεύει στα μέρη της Σκωτίας και μας παρασύρει στο ''πλέξιμο'' των γεγονότων που διαδραματίζονται εκεί, μέσα από το πέρασμα των μηνών. Ξεκινάει από τον Μάιο και τελειώνει το βιβλίο (με ποιον άλλο?) με τον Σεπτέμβρη φυσικά! 
 Η γραφή του βιβλίου είναι απόλυτα απλή και γίνεται βαθιά κατανοητή. Στο πέρασμα κάθε σελίδας, ξεδιπλώνονται απίστευτες περιγραφές τοπίων και σκηνών που σε τοποθετούν στον πυρήνα της πλοκής και σου δημιουργούν όμορφα συναισθήματα! Βέβαια για εμένα οι τόσες απανωτές περιγραφές με κουράζουν από ένα σημείο και μετά (καθαρά προσωπική άποψη)..  Ο ''Σεπτέμβρης'' αποτελεί ένα μυθιστόρημα με πολλά πρόσωπα, (ενδεικτικά κάποια από αυτά είναι: Βάιολετ, Ίντι, Βιρτζίνια, Αλέξα, Νόελ, Έντμοντ) τα οποία συνδέονται όμως μεταξύ τους και το αποτέλεσμα βγαίνει εξαιρετικά επιμελημένο και ολοκληρωμένο.
 Αρχικά, αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ο τίτλος του βιβλίου και το απίστευτα φθινοπωρινό εξώφυλλό του, χώρια που ρώτησα στον βιβλιοπώλη να μου προτείνει ένα βιβλίο που να αναφέρεται και ν' αναλύει τις σχέσεις των ανθρώπων μεταξύ τους. Εν τέλει θα το χαρακτήριζα ως ένα ωραίο βιβλίο με όμορφη πλοκή και ευκολοδιάβαστο, αλλά αν με ρωτάτε, δεν θα το κατέτασσα στα βιβλία κορυφής, ούτε σε εκείνα που θα διάβαζα ξανά.(Σε καμία περίπτωση δεν το αποκαλώ ''άχρηστο'' ή ''κακό'' απλά δεν είναι από τα μυθιστορήματα της πρώτης μου επιλογής..) Παρόλα αυτά είναι ένα όμορφο βιβλίο για λίγες ώρες ξεγνοιασιάς και ευχαρίστησης.(και καλύτερα μία βόλτα ως την μακρινή Σκωτία! γιατί όχι!)

Βαθμολογία 2/5 📚

Λίγα λόγια για την συγγραφέα.. 
 Η Ρόζαμουντ Πίλτσερ γεννήθηκε στην Κορνουάλη το 1924. Στη διάρκεια του πολέμου υπηρέτησε στο γυναικείο σώμα του Βρετανικού Ναυτικού (1943-1946). Άρχισε να γράφει από πολύ μικρή και δημοσίευσε το πρώτο της διήγημα σε ηλικία 18 χρονών. Από τότε αφοσιώθηκε στην λογοτεχνία και γρήγορα έγινε γνωστή και αγαπητή,κυρίως στο γυναικείο κοινό. 
 Πολυγραφότατη, έχει γράψει κυρίως μυθιστορήματα, αλλά και διηγήματα και θεατρικά έργα. Δημοσίευσε επίσης αρκετές νουβέλες με το ψευδώνυμο Τζαίην Φρέηζερ, 
 Η πρωτοφανής δημιουργία του μυθιστορήματός της ''Ψάχνοντας για κοχύλια (1989), που συνάρπασε όλους τους αναγνώστες, την έκανε γνωστή στο διεθνές κοινό σαν μία από τους πολυδιαβασμένους μυθιστοριογράφους της εποχής μας. Την ίδια επιτυχία είχαν και τα μυθιστορήματα ''Σεπτέμβρης'' ''Ο γυρισμός'' ''Στον αστερισμό των Διδύμων'' ''Χειμερινό ηλιοστάσιο'' ''Το μοναχικό λιοντάρι'' ''Το έρημο σπίτι'' ''Το άγριο θυμάρι'' ''Το τέλος του καλοκαιριού'' ''Η μέρα της καταιγίδας'' ''Η άλλη όψη'' ''Το καρουζέλ'' ''Χιόνι τον Απρίλη και Φωνές το καλοκαίρι'' καθώς και οι συλλογές διηγημάτων ''Λουλούδια στην βροχή'' και ''Το γαλάζιο δωμάτιο''.

Το βιβλίο θα επανακυκλοφορήσει: 14/06/2018 από τις Εκδόσεις Ψυχογιός 





15 σχόλια:

  1. Δυστυχως,δεν εχει τυχει να διαβασω ακομα κανενα βιβλιο της Ρόζαμουντ Πίλτσερ..Με τα σχολια σου ομως,με παρακινεις να το κανω και συντομα...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένη συγγραφέας!! Τον εχω τον Σεπτέμβρη από την ασημένια σειρά,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eχω διαβάσει τη συγκεκριμένη συγγραφέα και μου άρεσε αρκετά. Το βιβλίο αυτό δεν το έχω διαβάσει αλλά αν κάποια στιγμή "πέσει' στα χέρια μου θα το διαβάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το ψαχνοντας για κοχυλια το βρηκα τοσο εξαιρετικο τοσο δυνατο.αξιζει πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να διαβάσεις και τον Σεπτέμβρη Κατερίνα μου! ☺

      Διαγραφή
    2. Θακουσω τη συμβουλη σου αν κ θα σου οτι αργησα να διαβασω ξενη λογοτεχνια περα απο τους μεγαλους κλασικους.δεν ξερω γιατι τη φοβομουν.αλλα τωρα βρισκω κ εκει ωραια βιβλια

      Διαγραφή
    3. Και εγώ σαν εσένα ήμουν Κατερίνα, για αρκετό καιρό φοβόμουν την ξένη λογοτεχνία μέχρι που τώρα μην σου πω την θεωρώ και καλύτερη!

      Διαγραφή
  5. Δυστυχώς δεν έχω διαβάσει κανένα βιβλίο της συγγραφέως,αν και πάρα πολλές φορές ξεπετάγονται μπροστά μου.
    Κάτι με κρατάει στο να μην αποφασίζω να τα διαβάσω,θες τα όχι και τόσο θετικά σχόλια που έχω ακούσει για την γραφή της, αλλά πάλι όσες φορές έχω διαβάσει βιβλία με πάρα πολλά θετικά σχόλια και πάρα πολύ διαφήμιση ,στο τέλος μετάνιωσα που τα αγόρασα! επειδή όμως στα περισσότερα βιβλία που έχεις προτείνει,μου αρέσει η γνώμη σου,θα σε εμπιστευτώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω διαβάσει πολύ καλύτερα από το συγκεκριμένο Αναστασία μου!

      Διαγραφή