Οι τέσσερις εποχές της Μέλισσας



Υπέροχο εξώφυλλο! Δεν θα σας κρύψω πώς το εξώφυλλο ήταν ο λόγος που το επέλεξα! Καθώς ξεκίνησα λοιπόν την ανάγνωση μου, η ιστορία με παρέσυρε με τις άπειρες παρομοιώσεις της και τους ιδιαίτερους χαρακτήρες. Το μυθιστόρημα αφορά την ιστορία της Μέλισσας (Ελένη). Μία προσωπικότητα τόσο ξεχωριστή, τόσο πολύπλοκη, τόσο νεραιδένια! Αγάπησα τις άπειρες περιγραφές των εθίμων ενός νησιού σε παλαιότερες και αθώες εποχές, τις δυσκολίες, τα ήθη, τις παραδόσεις, την κοινωνία. Ένα γλυκό, τρυφερό μυθιστόρημα που κάθε σελίδα αποτελεί ταξίδι στον χρόνο, στις μυρωδιές, στον έρωτα, στον πόνο, στην ίδια τη ζωή. Σας το προτείνω φίλοι μου!

Βαθμολογία: 4/5

Εδώ μπορείτε να βρείτε το βιβλίο: Οι τέσσερις εποχές της Μέλισσας


Λίγα λόγια για τον συγγραφέα..
Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1963. Είναι συγγραφέας, επιμελητής εκδόσεων, αναγνώστης σε εκδοτικούς οίκους και συνιδρυτής του πολιτιστικού-πολιτικού σάιτ και διαδικτυακού ραδιοφώνου Αμάγκι (www.amagi.gr). Πεζογραφικά βιβλία: Ιστορίες Υπερβολής (διηγήματα, «Ροές» 1987, β΄ έκδ. «Δήγμα» 2010), Δώδεκα (μυθιστόρημα, Καστανιώτης 1991), Μικροί Κόσμοι (μυθιστόρημα, Λιβάνης 1996), Το Σάβανο της Χιονά της (μυθιστόρημα, «Σύγχρονοι Ορίζοντες» 2002), Το Βασίλειο του Αποχαιρετισμού (νουβέλα, «Σύγχρονοι Ορίζοντες» 2002), Πανταχού Απών (μυθιστόρημα, «Τυπωθήτω» 2007), Κακορραφίες (διηγήματα, «Δήγμα» 2009), Ζα Ζα (μυθιστόρημα, «Free Thinking Zone» 2012), Ξυράφια /Razors (θεατρικό, δίγλωσση έκδοση, «Free Thinking Zone» 2013), Η Κόκκινη Μαρία (μυθιστόρημα, «Διόπτρα» 2014). Βιβλία για παιδιά: Ο χιονάνθρωπος που ήθελε να γίνει Αϊ-Βασίλης («Μίνωας» 2002), Η βίλα των πνευμάτων («Μίνωας» 2003), Μαγική εικόνα («Μίνωας» 2003), Σαντιγί για μάγισσες («Μίνωας» 2003), Ο άγριος Βασίλης («Βιβλιοπωλείον της Εστίας», 2003), Μάγος είσαι ; («Φαντασία» 2004), Οι περιπέτειες του Μεφίστο («Κέδρος» 2016). Επίσης, έχει εκδώσει 6 μυθιστορήματα φαντασίας για εφήβους, με ψευδώνυμο.



20 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ταξίδι! Χάθηκα στα όμορφα τοπία και τις εξαιρετικές περιγραφές! 💛

      Διαγραφή
  2. το έχω δει τόσο πολύ...που το έχω βάλει στην λίστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είχα σκοπό να το διαβάσω και τώρα θα το...επισπεύσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγω παλι το ξεκινησα,καπου με κουρασε και το αφησα...κακως ισως...ευκαιρια να το ξαναπροσπαθησω...το εξωφυλλο παντως πανεμορφο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το συνεχίσεις κάποια στιγμή Νάντια μου.. δεν ξέρω.. εμένα μου άρεσε αρκετά! ❤

      Διαγραφή
  5. Εγω παλι το ξεκινησα,καπου με κουρασε και το αφησα...κακως ισως...ευκαιρια να το ξαναπροσπαθησω...το εξωφυλλο παντως πανεμορφο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειναι ενα βιβλίο για το οποίο ακούγονται οι καλύτερες κριτικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα ήθελα πολύ να το διαβάσω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Περιμένει τη σειρά του πάνω στο γραφείο μου. Λες να πρέπει να επισπευσω την ανάγνωση του;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ακουω διαφορα για το βιβλιο αυτο.οι γνωμες διαφορετικες.μαλλον θα το διαβασω θα το ψαξω θα το ανιχνευσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικά μου άρεσε πολύ ακριβώς για τις λεπτομερείς περιγραφές του Τότε.. σε πολλούς αυτό ακριβώς δεν άρεσε! ☺

      Διαγραφή
  10. οι κριτικές είναι λίγο περιέργειες γιατί το ψάχνω ....έχει λεπτομερείς περιγραφές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή