Τ' αηδονιού το δάκρυ


Αρχικά μην σας τρομάζει καθόλου ο αριθμός των σελίδων.. Μπορεί να φαίνεται μεγάλος ο αριθμός, αλλά τόσο μεγάλος όσο είναι αυτό το εξαιρετικό μυθιστόρημα δεν είναι με τίποτα. Οι σελίδες κυλούν απίστευτα με ευκολία και με τρόπο που θέλεις κι άλλο κι άλλο κάθε φορά.. 
 Όσον αφορά την πλοκή του είναι μαγική.. Πραγματικά είναι το μοναδικό μυθιστόρημα που δεν είχα καταλάβει τι θα ακολουθήσει προς το τέλος..επομένως ναι θα το χαρακτήριζα μοναδικά απρόβλεπτο... Μου άρεσε πολύ η ιστορία και με έκανε να αγαπήσω την κρητική διάλεκτο.. Παραδίδει τόσα αγαθά στον αναγνώστη που κάλλιστα θα μπορούσε να αποτελέσει μάθημα σε σχολεία (μακάρι να γίνει!!!) Η γλώσσα είναι απλή με κρητικά σχεδόν όλα τα στοιχεία της,,,Καθηλωτικό μέχρι και την τελευταία σελίδα του.. Θα το πρότεινα σε όλους, ανεξαιρέτως ηλικίας, αν και οι περισσότεροι το έχουν διαβάσει σίγουρα διότι ένα τέτοιο διαμάντι από έναν καλό εξίσου αναγνώστη, δεν ξεφεύγει εύκολα...

Πολλά συγχαρητήρια κύριε Τζιτζικάκη! 
Βαθμολογία 5/5 📚


Λίγα λόγια για τον συγγραφέα...
Ο Γεώργιος Ελ. Τζιτζικάκης γεννήθηκε το 1981. Zει και εργάζεται στην Αθήνα στον τομέα της Καλλιτεχνικής Βιβλιοδεσίας. Έχει σπουδάσει Διοίκηση Αθλητικών Επιχειρήσεων, είναι εν ενεργεία Διαιτητής Ποδοσφαίρου από το 1998 και Reiki Therapist του Usui System of Natural Healing από το 2008.
Η ενασχόλησή του με τη συγγραφή ξεκινά από τα εφηβικά του χρόνια. Στα δεκαεπτά του λαμβάνει μέρος στον Πρώτο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Λογοτεχνίας και κερδίζει το Γ΄ Βραβείο από την «Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών» για το διήγημα του «Ο Ζητιάνος». Λίγους μήνες μετά, εκδίδει το πρώτο του βιβλίο -συλλογή διηγημάτων- με τίτλο «...Σιωπή... η δυνατότερη κραυγή...». Το δεύτερό του βιβλίο με διηγήματα, εκδίδεται το 2005 με τίτλο «Ένα γέλιο... που έκλαιγε...».
Έργα του έχουν δημοσιευθεί σε εφημερίδες και περιοδικά στην Ελλάδα καθώς και σε διαδικτυακούς τόπους.



18 σχόλια:

  1. Εχω ακουσει τα καλυτερα κ ναι θελω να το διαβασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαιρετικό μυθιστόρημα Κατερίνα μου! 💙

      Διαγραφή
    2. Ναι θα το ψαξω.κατι ακουσα οτι ειναι τριλογια.θα δουμε

      Διαγραφή
    3. Δεν νομίζω να είναι τριλογία...δεν υπάρχουν άλλα σαν συνέχειά του.. ίσως όμως βγουν!

      Διαγραφή
  2. Θα ομολογήσω ότι δεν του έχω δώσει μεγάλη προσοχή αλλά θα το ψάξω καλύτερα !! Το σημειώνω και αυτό !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία γιατί σκοπεύω να το ξεκινήσω τώρα. Ήδη η φαντασία μου καλπάζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το έχω διαβάσει και είναι πράγματι καταπληκτικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άλλο ένα βιβλίο που θέλω πάρα πολύ να διαβάσω!!! ορίστε αυτά μου κάνεις και με ξεσηκώνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταπληκτικό μυθιστόρημα! Αγαπημένος, αξιόλογος συγγραφέας!

      Διαγραφή
  6. Μόλις διαβάσω κάτι δανεικά να φύγουν από εμένα ... θα πάρω αυτό το βρήκα και αν μουωαρέσει θα το αγοράσω !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ ομορφη και συγκινητικη η ιστορια του βιβλιου αυτου.Εντονο κοινωνικο μυθιστορημα που φαινονται ξεκαθαρα τα ηθη και εθιμα της Κρητης.Μου αρεσε παρα πολυ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το βιβλίο μου άρεσε σε αντίθεση με το επόμενο του συγγραφέα που με απογοήτευσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή