Βραβεία Βιβλίων Public: Ποια βιβλία ψήφισα



 Αγαπημένοι μου βιβλιόφιλοι, έφτασε η εποχή που μπορούμε ν' αναδείξουμε τα βιβλία που μας κράτησαν συντροφιά και που αγαπήσαμε ένα κλικ παραπάνω από τα υπόλοιπα μέσα στην χρονιά. Τα Public διοργανώνουν και φέτος την απονομή των βραβείων αυτών. Εμείς οι αναγνώστες και μόνο εμείς, είμαστε οι υπεύθυνοι για το αποτέλεσμα! Ας αφήσουμε μακριά τις συμπάθειες και ας ψηφίσουμε σύμφωνα με τα δικά μας κριτήρια (γούστα) τα βιβλία που ξεχώρισαν! Στην κατηγορία "Ελληνικό μυθιστόρημα" ψήφισα το μυθιστόρημα Δεκατρία Μπαλώματα καθώς το συγκεκριμένο μυθιστόρημα με μάγεψε από κάθε άποψη! Στην κατηγορία "Μεταφρασμένο μυθιστόρημα" ψήφισα το μυθιστόρημα Από το ίδιο αίμα καθώς αποτελεί ένα ξεχωριστό-ιδιαίτερο βιβλίο, μέσα από το οποίο παρουσιάζετε η ωμή πραγματικότητα του σήμερα. Στην κατηγορία "Ηρωίδα έμπνευση" επέλεξα να ψηφίσω και πάλι το μυθιστόρημα Δεκατρία Μπαλώματα και ως ηρωίδα την αγαπημένη Νόρα! Βέβαια, υπάρχουν και άλλες 7 κατηγορίες από τις οποίες δεν μπορώ να εκφράσω κάποια άποψη διότι δεν διάβασα αρκετά βιβλία. Μπείτε και εσείς εδώ για να ψηφίσετε τ αγαπημένα σας βιβλία! Θα υπάρξουν και πολλά δώρα μεταξύ των αναγνωστών που έχουν ψηφίσει.


  • Αφήστε μου στα σχόλια τα δικά σας αγαπημένα βιβλία που θέλετε να κερδίσουν στα φετινά βραβεία 2018 από τα Public 
  • Σημείωση: Στην κατηγορία "Ευ ζην" ήθελα να ψηφίσω το βιβλίο του Mark Manson Η ευγενής τέχνη του να τα γράφεις όλα στα..! αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει στη λίστα των υποψηφίων.. 

31 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω κατά πόσο αυτός ο θεσμός είναι δίκαιος. Βασικά αμφιβάλλω για πολλά πράγματα... ψήφισα σε όλες γιατί από όλες τις κατηγορίες είχα διαβάσει βιβλία. Πάντως είναι ενοχλητικό να σε θυμούνται οι συγγραφείς όταν χρειάζονται την ψήφο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αμφιβάλλω Βασιλική για την εγκυρότητα του θεσμού, αλλά τουλάχιστον ψήφισα μπας και πάρω τον έλεγχο στα χέρια μου ως αναγνώστης! Όσο για τους συγγραφείς είναι άθλια η κατάσταση που ζητούν την ψήφο μέσω μηνυμάτων και καλοπιάσματος..πολλοί το κάνουν. Μόνο την κρίση μου εμπιστεύομαι!

      Διαγραφή
    2. θα συμφωνήσω με την βασιλική μαρία μου αν και ψηφίζω γιατί μου αρέσει η διαδικασία!!

      Διαγραφή
  2. Και εγώ ψήφισα αν και έχω αμφιβολίες για την εγκυρότητα του θεσμού....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φυσικά κσι ψήφισα μαρια μου !! Δεν θα ήθελα να πω τα βιβλία που ψήφισα αλλά θέλω να δω τα αποτελέσματα και μετα τι ξανασυζητάμε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ψηφισα κι εγω,αν και δεν θα επελεγα μονο ενα απο καθε κατηγορια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  5. Ψήφισα κι εγώ , αλλά δυσκολευτηκα γιατί μου άρεσαν παραπάνω από δύο βιβλία σε αρκετές κατηγορίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ψήφισα κι εγώ, αλλά θα συμφωνήσω για την εγκυρότητα του θεσμού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανείς μας δεν πιστεύει στην εγκυρότητα! Χαχα ☺ Δεν πειράζει!

      Διαγραφή
  7. Ψήφισα αλλά σε μερικές κατηγορίες δυσκολεύτηκα να ψηφίσω μόνο ένα βιβλίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ψηφισα όσα έχω διαβάσει αλλά με ενοχλούν πολλά σε αυτό το θεσμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ναι βέβαια και ψήφισα μερικά από αυτά που έχω διαβάσει!! Πολλά ήταν όμως που μου άρεσαν πολύ! Δυσκολεύτηκα αρκετά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και εγώ ψήφισα αν και θα ήθελα να ψηφίσω κι άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ψήφισα, αλλά αμφιβάλλω για την εγκυρότητα. Επίσης ήθελα πάνω από ένα σε κάθε κατηγορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κ εγώ ψήφισαν σε όλες τις κατηγοριες ακριβως για τον λογο που προανεφερες για να έχω λογο σαν αναγνώστης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ψήφισα κι εγώ αν και δυσκολεύτηκα να διαλέξω γιατί δεν έχω μόνο ένα αγαπημένο βιβλίο αλλά πολλά! Έχω περιέργεια λοιπόν να δω ποια βιβλία θα είναι πρώτα στις καρδιές των αναγνωστών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κι εγώ Μαρία μου ψήφισα σαν κι εσένα σε τρεις μόνο κατηγορίες. Στην κατηγορία ελληνικό μυθιστόρημα ψήφισα το βιβλίο Φιλί στα μάτια της Πασχαλίας Τραυλού. Στην κατηγορία Ηρωίδα έμπνευση ψήφισα το βιβλίο Αναστασία η Ρωμιά σουλτάνα της Ελένης Κεκροπούλου. Και στην κατηγορία Ευ ζην ψήφισα το βιβλίο Όλα του γάμου δύσκολα του π.Ανδρέα Κονάνου. Επιλέγω να ψηφίζω μόνο βιβλία που έχω διαβάσει , υπήρχαν χρονιές που δεν ψήφισα γιατί δεν είχα διαβάσει κανένα νέο βιβλίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγω που δεν ψηφισα πειραζει;ξεχασα να ασχοληθω με το θεμα.αλλα δεν πειραζει εχω εμπιστοσυνη σε ολους για το καλυτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή