Το δέμα




Τους τελευταίους μήνες, μετά το απαίσιο εκείνο γεγονός, μένεις κλεισμένη στο σπίτι σου. 
Θέλεις να το αφήσεις πίσω σου. 
Ένα πρωί, ο ταχυδρόμος σού αφήνει ένα δέμα για τον γείτονα που λείπει. 
Δεν έχεις ακούσει ποτέ ξανά το όνομά του. 
Κοιτάζεις από τον φράχτη, και ο κήπος του φαίνεται παρατημένος. Δείχνει σαν να μη ζει κάποιος εκεί καιρό τώρα. 
Κάτι σε σπρώχνει να ανοίξεις το δέμα. 



 Το δέμα αποτελεί ένα βιβλίο φαινόμενο καθώς για 29 εβδομάδες βρισκόταν στην κορυφή της λίστας των Best Sellers της Γερμανίας. Αυτό που μου άρεσε πολύ καθώς διάβαζα το ψυχολογικό αυτό θρίλερ είναι τα μικρά κεφάλαια που βοηθούν απίστευτα τη ροή καθώς "κόβουν" την πλοκή πάνω στο καλύτερο σημείο της και σου δίνεται η αγωνία να συνεχίσεις και να συνεχίσεις παρακάτω. Ένα δέμα το οποίο βρίσκεται σε λάθος χέρια καθώς ο γείτονας και παραλήπτης απουσιάζει από το σπίτι του. Εκεί ξεκινάει η όλη ιστορία, η οποία μέχρι ενός σημείου μου ήταν απίστευτα ευχάριστη. Στη συνέχεια και καθώς περνούσαν τα κεφάλαια, απογοητεύτηκα λιγάκι. Έκανε κοιλιά κάτι το οποίο δεν μου άρεσε και με έκανε σε αρκετά σημεία του βιβλίου να κουράζομαι. Η αλήθεια είναι πως έκανα αρκετές ημέρες να το τελειώσω γιατί δεν με τραβούσε πλέον όπως στην αρχή του..


Βαθμολογία: 2/5

Εδώ μπορείτε να βρείτε το ψυχολογικό θρίλερ: Το δέμα

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα..
Ο Sebastian Fitzek γεννήθηκε το 1971 και είναι ο πιο επιτυχημένος συγγραφέας ψυχολογικών θρίλερ στη Γερμανία. Το πρώτο του μυθιστόρημα, Η θεραπεία, κυκλοφόρησε το 2006 κι έγινε αμέσως best seller. Έκτοτε τα βιβλία του έχουν μεταφραστεί σε είκοσι τέσσερις γλώσσες κι έχουν διασκευαστεί για τον κινηματογράφο και το θέατρο. Ο Sebastian Fitzek ζει με την οικογένειά του στο Βερολίνο. www.facebook.de/sebastianfitzek.de www.sebastianfitzek.de fitzek@sebastianfitzek.de


23 σχόλια:

  1. Ενα πολύ αμφιλεγόμενο βιβλιο με εντελώς ακραίες απόψεις!!!η θα το λατρεψεις η θα το παρατήσεις!!!δεν το έχω διαβάσει η αλήθεια μου τράβηξε το ενδιαφέρον αλλά φοβαμαι να το αγοράσω γιατί η πλειοψηφία ηταν αρνητικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχω διαβάσει πολλές απόψεις για αυτό το βιβλίο... Βέβαια δεν είμαι και φαν των θρίλερ... Οπότε δε θα το διάβαζα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αλήθεια??εχω διαβάσει τα καλύτερα αλλά ακόμα αδιάβαστο γιατί προηγούνται άλλα στην λίστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΥ8 Ιουλίου 2018 στις 2:01 π.μ.

    ΝΑΙ Κ ΕΓΩ ΟΙ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΙΔΙΕΣ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ κακό για το τίποτα δηλαδή... χαχαχα facebook Αντζελα Δεμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικα τοσο διαφημηση που επεσε για το συγκεκριμενο ελεγα λες να ναι καμια πατατα κ μας μεινει

      Διαγραφή
  6. Δεν ειναι το ειδος που διαβαζω,αν και εχω ακουσει καλα λογια,μαλλον δεν θα επιχειρήσω να το διαβασω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολλά ακούωγια αυτό το βιβλίο θα το διαβάσω να δώ Γιατί νομίζω θα το πάθω όπος με Τη γυναίκα στη καμπίνα 10 που δεν μου άρεσε καθόλου. Πολύ θόρυβο για το τίποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν το έχω διαβάσει Μαρία αλλά μου κάνουν εντύπωση οι τόσο διαφορετικές απόψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. απο τις κριτικές και άλλων που διάβασα είτε σε ενθουσιάζει αυτό το βιβλίο, ειτε δε σου αρέσει καθόλου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αλλα δεν το έχω διαβάσει ακόμα για να μπορώ να έχω άποψη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επειδη θελω να εχω σφαιρικη αποψη, θα το διαβασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή