Αύριο θα στείλω λουλούδια στον εαυτό μου



Το βιβλίο "Αύριο θα στείλω λουλούδια στον εαυτό μου" αποτελείται από διηγήσεις δηλαδή σύντομες ιστορίες μιας γυναίκας που αποφάσισε να δώσει μια ευκαιρία στη ζωή να της χαμογελάσει σε μια ηλικία που οι περισσότεροι πιστεύουν ότι τα χαμόγελα έχουν τελειώσει. Η ηρωίδα είναι γυναίκα όχι επειδή το βιβλίο απευθύνεται σε γυναίκες μόνο. Απλά, οι απαιτήσεις της κοινωνίας εξακολουθούν να είναι πιο πολλές για τις γυναίκες από ό,τι για τους άντρες και η κριτική συνήθως πιο σκληρή για μια γυναίκα που δεν πέτυχε σε κάποιον από τους πολλούς ρόλους που καλείται να διαδραματίσει ταυτόχρονα, σύζυγος, μητέρα, επαγγελματίας, κόρη και αδερφή. Το βιβλίο αυτό οφείλω να πω πως με άγγιξε σε μεγάλο βαθμό καθώς θίγει σημαντικά ζητήματα της κοινωνίας όπως έχει διαμορφωθεί τη σήμερον εποχή. Η γραφή είναι απλή, χωρίς να κουράζει τον αναγνώστη, κάτι το οποίο λάτρεψα καθώς οι σελίδες είναι ευχάριστες και κυλούν απίστευτα εύκολα! Ένα εξαιρετικό βιβλίο που θεωρώ πως πρέπει να διαβάσουν όλοι!


Βαθμολογία:5/5

Εδώ μπορείτε να βρείτε το βιβλίο: Αύριο θα στείλω λουλούδια στον εαυτό μου


Λίγα λόγια για τη συγγραφέα..
Η Μιρέλλα Παπαϊωάννου γεννήθηκε και κατοικεί στην Αθήνα. Επέλεξε να σπουδάσει νομικά, καθώς δήλωνε γοητευμένη από την επιστήμη που δημιουργήθηκε για να απονέμει δικαιοσύνη και ήθελε να μάθει τα μυστικά της. Εργάζεται ως δικηγόρος, ενώ η συγγραφή αποτελεί το καταφύγιο που της επιτρέπει να ισορροπεί μέσα της τις ανισορροπίες που συναντά στην καθημερινότητά της. Γράφει από τότε που θυμάται τον εαυτό της από ανάγκη να εκφραστεί με απώτερο σκοπό την ψυχαγωγία, ενίοτε και τη διασκέδαση.








19 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρον ιδίως για ολες εμας που επιτελουμε τόσους ρόλους ταυτόχρονα πολύ θα ήθελα να το διαβάσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν το έχω διαβάσει αλλά διαβάζοντας την άποψη σου Μαρία μου κινεί το ενδιαφέρον η υπόθεση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωραία περιγραφή! Πολύ ωραία και η άποψή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν το έχω διαβάσει αλλά η άποψή σου με κάνει να θέλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα το διάβαζα γιατί πιστεύω οτι όλες οι γυναίκες θα έπρεπε να το διαβάσουμε κ να προβληματιστουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 5/5 μου αρέσει να βλέπω τέτοια......ωραίος τίτλος πάντως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΥ8 Ιουλίου 2018 στις 1:44 π.μ.

    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν το γνώριζα αυτό το βιβλίο και σίγουρα θα το έχω στα υπ όψην μου facebook Αντζελα Δεμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ενδιαφερον.....θα μπει και αυτο στη λιστα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή