Μου το είπε ένας άγγελος



 Μου το είπε ένας άγγελος.. Μου αρέσει απίστευτα η γραφή της κυρίας Οικονόμου. Ήξερα ότι στην γραφή δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα. Όπως και έγινε. Απλή, γρήγορη, κατανοητή γραφή. Δεν είναι από τα αγαπημένα μου βιβλία της συγγραφέως, αλλά μου άρεσε αρκετά. Ήθελα να δω τι θα συμβεί παρακάτω. Είχε αγωνία μπόλικη πώς να το κάνουμε! Μου έσπασε να νεύρα βέβαια η πρωταγωνίστρια η Μαριάννα με την συμπεριφορά της αλλά από την μέση και μετά η πλοκή έγινε ακόμα πιο ενδιαφέρουσα! Από τα βιβλία που έχουν ως μάθημα ζωής την ελπίδα με μότο οτιδήποτε μας συμβεί η ζωή συνεχίζεται..Μία συμβουλή που μπορώ να δώσω είναι να μην μπείτε στην διαδικασία να διαβάσετε το οπισθόφυλλο πριν διαβάσετε το βιβλίο, διότι όντως τα αποκαλύπτει όλα και θα ξενερώσετε αρκετά γιατί θα ξέρετε την πλοκή πριν καν ξεκινήσετε το διάβασμα! (είναι κρίμα).

Βαθμολογία: 2,5/5 📕

Λίγα λόγια για την συγγραφέα..
Η ΚΑΙΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ (1955 –2014) εργάστηκε για πολλά χρόνια ως μεταφράστρια δεκάδων έργων παγκοσμίως αναγνωρισμένων συγγραφέων για ενηλίκους και παιδιά, μεταξύ των οποίων και της αγαπημένης σειράς βιβλίων του Χάρι Πότερ. Έγραψε οχτώ μυθιστορήματα, που αγαπήθηκαν από χιλιάδες αναγνώστες. Από τις Εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ κυκλοφορoύν, επίσης, τα μυθιστορήματά της ΛΕΥΚΗ ΟΡΧΙΔΕΑ , ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΤΗΣ ΜΑΓΙΣΣΑΣ , EΡΩΤΑΣ ΠΟΛΕΜΟΣ, Η ΚΑΡΔΙΑ ΘΥΜΑΤΑΙ και Ο ΚΗΠΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΟΥΡΙΕΣ. Το τελευταίο, μάλιστα, τιμήθηκε με το «Βραβείο Βιβλίου PUBLIC 2014» στην κατηγορία «Μεγάλες Συγκινήσεις».


18 σχόλια:

  1. Αγαπημένη συγγραφέας που δυστυχώς μας άφησε νωρίς... Το συγκεκριμένο δεν το έχω διαβάσει ακόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο βιβλίο αλλά για μένα λίγο καταθλιπτικό!!! Γενικά τη λατρεύω είναι η αγαπημένη μου ο τροπος που περιγράφει τα χρωματα κ τα αρώματα σε κανει να βλέπεις την εικόνα μπροστά σου!!!το φθινώπορο της μάγισσας το αγαπημένο μου όπως κ το δράκος στο χιόνι!! (Ευτυχώς για μένα δε διαβάζω ποτε τα οπισθόφυλλα γιατί απλα δε μπορω!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπημένη συγγραφέας.. facebook Αντζελα Δεμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το εχω διαβασει και μου αρεσε,οπως και ολα τα βιβλια της αγαπημενης,αξεχαστης Κας Οικονομου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου άρεσε πάρα πολύ!!Το έχω στην έκδοση από Ωκεανίδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραίο βιβλίο ξεκούραστο το έχω διαβάσει πριν από χρόνια και το θυμάμαι ακόμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κρίμα που έφυγε τόσο νωρίς είχε να μας δώσει πολλά ακόμη το διάβασα...μα άρεσε πολύ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχ αυτή η οικονόμου,τα έχουμε ξαναπεί μαρία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νομίζω οτι αξίζει παραπάνω βαθμολογία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν έχω διαβάσει κανένα βιβλίο από αυτή την συγγραφέα και φυσικά ούτε το συγκεκριμένο. Με ποιό να ξεκινήσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχο βιβλίο όπως όλα της. Είχε υπέροχη γραφή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή