Ο κήπος με τις μουριές



Ο κήπος με τις μουριές αποτελεί ένα ρομαντικό, τρυφερό μυθιστόρημα! Η αλήθεια είναι πως το λάτρεψα! Δεν μπορώ να πω πώς το θεωρώ αγαπημένο μου της συγγραφέως, αλλά σίγουρα το τοποθετώ προς την κορυφή. Ένα βιβλίο που συγκινεί τον αναγνώστη με την όμορφη πλοκή του. Απλή γραφή και ευκολοδιάβαστο μέχρι το τέλος, με ελάχιστες λεπτομέρειες στις σελίδες του. Δύο άντρες, μία γυναίκα. Ο πρώην (Νίκος και πατέρας του παιδιού της) και ο νυν (Πέτρος). Ποιός θα κερδίσει την καρδιά της Λίνας? Ευχάριστο μυθιστόρημα το οποίο προτείνω σε όλους! ❤


Βαθμολoγία: 5/5  🌸

Εδώ μπορείτε να βρείτε το βιβλίο: Ο κήπος με τις μουριές


Λίγα λόγια για τη συγγραφέα:
Η ΚΑΙΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ (1955–2014) εργάστηκε για πολλά χρόνια ως μεταφράστρια δεκάδων έργων παγκοσμίως αναγνωρισμένων συγγραφέων για ενηλίκους και παιδιά, μεταξύ των οποίων και της αγαπημένης σειράς βιβλίων του Χάρι Πότερ. Έγραψε οχτώ μυθιστορήματα, που αγαπήθηκαν από χιλιάδες αναγνώστες. Από τις Εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ κυκλοφορoύν, επίσης, τα μυθιστορήματά της ΛΕΥΚΗ ΟΡΧΙΔΕΑ, ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΤΗΣ ΜΑΓΙΣΣΑΣ, EΡΩΤΑΣ ΠΟΛΕΜΟΣ, Ο ΚΗΠΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΟΥΡΙΕΣ, ΤΟ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ Και Η ΚΑΡΔΙΑ ΘΥΜΑΤΑΙ. Το τελευταίο, μάλιστα, το 2014 τιμήθηκε με το Βραβείο Κοινού των βιβλιοπωλείων PUBLIC, στην κατηγορία «Μεγάλες Συγκινήσεις».




16 σχόλια:

  1. Υπέροχο βιβλίο! Εχω την παλιά έκδοση και το έχω διαβάσει τρείς φορές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημενη συγγραφεας !!!Εχω διαβασει σχεδον ολα τα βιβλια της!Το συγκεκριμενο μου αρεσε αρκετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το έχω διαβάσει και είναι από τα αγαπημένα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετικο βιβλιο το πρωτο της οικονομου που διαβασα
    κ τη λατρεψα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν το έχω διαβάσει το συγκεκριμένο βιβλίο μαρια μου !!! Την Καίτη οικονόμου την έχω πάντα υπόψιν μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ να διαβάσεις όσα περισσότερα βιβλία της μπορείς! Είναι -ηταν εκπληκτική! 💛

      Διαγραφή
    2. ναι όλοι αυτό μου λένε ότι είναι καταπληκτικά τα βιβλία της!!!!

      Διαγραφή
  6. Το εχω διαβασει και μου αρεσε, αγα8ημενο μου βιβλιο απο την Καιτη Οικονομου ειναι λευκη ορχιδεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Διαβαστε το οσες δεν το εχετε διαβασει ειναι τοσο συγκινητικο τοσο ωραιο βιβλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστούμε Μαρία!!Ίσως να είμαι η μοναδική που δεν έχω διαβάσει κανένα βιβλίο της συγγραφέως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με αυτό το βιβλίο γνώρισα την γραφή της κ. Οικονόμου απ'τις παλιές εκδόσεις βέβαια ...αλλά απο τότε έγινε η αγαπημένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή