Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων



 Ήρθε η ώρα για ένα παραμύθι! Και τι παραμύθι! Αριστούργημα ολόκληρο! Ένα παραμύθι που σε παρασύρει στην ιστορία της μικρής Αλίκης στη χώρα των θαυμάτων. Σε μία χώρα όπου όλα αλλάζουν και όλα παραμένουν το ίδιο ταυτόχρονα. Εξαιρετικοί χαρακτήρες μπλέκονται μεταξύ τους και δημιουργούν σχέσεις παράξενες που εξυπηρετούν την όλη πλοκή! Φαντασία, τρέλα, περιπέτεια, μυστήριο, έρχονται να συνυπάρξουν για την ολοκλήρωση αυτού του παραμυθιού! Κάτι το οποίο δεν γνώριζα είναι πώς ο συγγραφέας, Λιούις Κάρολ, τον Ιούλιο του 1862, κατά τη διάρκεια μιας εκδρομής και προκειμένου να ευχαριστήσει τα τρία μικρά κορίτσια της παρέας, αφηγήθηκε μια ιστορία. Ένα από τα κορίτσια της παρέας, η μικρή Αλίκη, τον παρακάλεσε να γράψει όλα όσα τους διηγήθηκε. Αυτό θα αποτελέσει λίγο αργότερα τη βάση για τη συγγραφή της Αλίκης στη χώρα των θαυμάτων.


Βαθμολογία: 5/5 🎈

Εδώ μπορείτε να βρείτε το βιβλίο: Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων


Λίγα λόγια για τον συγγραφέα..
Ο Λιούις Κάρολ (1832-1898) υπήρξε συγγραφέας, μαθηματικός, κληρικός και φωτογράφος. Από νεαρή ηλικία έγραφε ποιήματα και διηγήματα τα οποία δημοσίευε σε λογοτεχνικά περιοδικά. Τα Χριστούγεννα του 1871 εκδόθηκε η συνέχεια του βιβλίου ''Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων'' με τον τίτλο ''Μέσα στον καθρέφτη και τι βρήκε η Αλίκη εκεί''.

13 σχόλια:

  1. Μόνο ταινία το έχουμε δει το βιβλίο δεν το έχουμε διαβάσει, η αλήθεια είναι ότι δεν του έχω δώσει ιδιαίτερη σημάδια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κλασική άξια!Ευκαιρια να το διαβασουμε κιολας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν γνώριζα ποια ήταν η αφορμή για το γράψιμο αυτού του βιβλίου! Το έχω δει μόνο σε ταινία αλλά κάποια στιγμή θα το διαβάσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα ηθελα καποια στιγμη να το διαβασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ουτε την Αλικη εχω διαβασει ουτε τη μαιρη ποπινς.παιδι ημουν εγω;αλλα διαβαζα την πολυαννα το παιχνιδι της χαρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμείς την είδαμε πάλι την ταινία και σας θυμήθηκα !!!! Τελικά έχω μεγάλη λίστα και με τα παιδικα !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστούμε Μαρία!! Το έχω πάρει δώρο στην κόρη μου που ενθουσιάστηκε!! Θέλω και εγώ να το διαβάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή