Η καρδιά του βράχου



   «Ποτέ να μην αδικήσεις κανέναν άνθρωπο. Η αδικία είναι ό,τι χειρότερο στη ζωή, αγόρι μου. Και να πληγωθείς και να πονέσεις, πόνο μη δώσεις. Και ν’ αδικηθείς, μην αδικήσεις. Να είσαι ταπεινός. Την καρδιά σου βράχο να κάνεις αν χρειαστεί, μα στην αδικία μην παραδοθείς...»

 Ανυπομονούσα να πιάσω στα χέρια μου το συγκεκριμένο βιβλίο σχεδόν από τότε που αποκαλύφθηκε το εξώφυλλό του! Από τα ομορφότερα εξώφυλλα που έχω δει! Αγαπώ την πένα της κυρίας Τζιριτα! "Η καρδιά του βράχου" δεν με απογοήτευσε στο ελάχιστο. Ένα βιβλίο για την δύναμη, τις αρετές, τις αξίες της οικογένειας και κατ επέκταση του ίδιου του ανθρώπου. Αρετές όπως η εμπιστοσύνη, η δικαιοσύνη, η αγάπη, η μεγαλοψυχία παίρνουν ιδιαίτερη μορφή μέσα από την εξαιρετική γραφή της συγγραφέως! Η σημασία του τίτλου "Άντρας" μέσα από την ιστορία δύο αδελφών. Του Μάξιμου και του Ζάχου! Δύο ανθρώπων από την ίδια οικογένεια, το ίδιο αίμα, όμως με εντελώς διαφορετική ιδιοσυγκρασία. Όμορφη προσέγγιση μίας ιστορίας που καθηλώνει από τις πρώτες σελίδες του τον αναγνώστη! Βέβαια, ο έρωτας δεν θα μπορούσε να λείπει. Ταξιδεύει και παρασύρει τον αναγνώστη με έναν εντελώς μαγικό τρόπο, που προσωπικά βίωσα με απόλυτη ένταση μέσα από τους ίδιους τους πρωταγωνιστές. Ένα ξεχωριστό, δυνατό και βαθύ μυθιστόρημα που θα αγαπηθεί απ όλους! Μόνο συγχαρητήρια έχω να δώσω!
Βαθμολογία: 5/5

Εδώ μπορείτε να βρείτε το βιβλίο: Η καρδιά του βράχου


Λίγα λόγια για τη συγγραφέα..
Η ΜΑΡΙΑ ΤΖΙΡΙΤΑ γεννήθηκε στην Αθήνα το 1967. Από μικρή ηλικία έγραφε διηγήματα, εμπνευσμένα από την καθημερινότητα, και στο σχολείο αρκετές εκθέσεις της είχαν διακριθεί και βραβευτεί σε πανελλήνιους διαγωνισμούς. Σπούδασε ψυχολογία στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών. Ασχολήθηκε με τη διδασκαλία, αλλά τα τελευταία χρόνια την κέρδισε ο κόσμος των επιχειρήσεων και του μάρκετινγκ. Σήμερα εργάζεται ως υπεύθυνη πωλήσεων σε κατασκευαστική εταιρεία στη Γλυφάδα. Έχει δική της στήλη στο ηλεκτρονικό περιοδικό Flowmagazine με τίτλο «Ταξίδι στην αυτογνωσία». Έχει μια κόρη και το χόμπι της είναι τα ενυδρεία. Από τις Εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ κυκλοφορούν δέκα μυθιστορήματά της.




52 σχόλια:

  1. Καταπληκτικό εξώφυλλο όντως και φαίνεται και αυτό το βιβλίο της κυρίας Τζιριτα ότι θα αγαπηθεί πολύ από το αναγνωστικό της κοινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχη ιστορία Κατερίνα μου! Εξαιρετικό μυθιστόρημα! 👏

      Διαγραφή
  2. μου κεντρισες το ενδιαφερον... μου αρεσει η γραφη της κ Τζιριτα!!! ευχαριστουμε για την ωραια περιληψη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το βιβλίο θέλω κάποια στιγμή να το διαβάσω!!Μέχρι στιγμής δεν με έχει απογοητεύσει η γραφή της!!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία από τα ίδια! Μου αρέσει πολύ η γραφή της κυρίας Τζιριτα! Δεν θα σε απογοητεύσει Ελισάβετ μου, είμαι σίγουρη γι αυτό! 👏

      Διαγραφή
  4. Πολύ μου άρεσε η παρουσίασή του.....μακάρι να πέσει στα χέρια μου...με κάποιο τρόπο.....να το διαβάσω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το εύχομαι ολόψυχα! Ένα πολύ γλυκό και συγκινητικό μυθιστόρημα! 👌

      Διαγραφή
  5. Δεν μου αρεσε. Συγνωμη. Εννοιωσα οτι εχω ξαναδιαβασει παρομοια ιστορια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη ζητάς συγγνώμη Μαρία μου.. απολύτως κατανοητό! Γούστα είναι αυτά! ☺

      Διαγραφή
  6. Έχω διαβάσει δύο βιβλία της μόνο και απογοητευτηκα...Παρόλα αυτά ,το συγκεκριμένο με παρακινει με κάποιο τρόπο να το διαβασω.. .Το εξώφυλλο, η περιγραφή, ορισμένα σχόλια.. .Ελπιζω αυτο να το ευχαριστηθω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ το ελπίζω Νάντια μου! Εγώ λατρεύω τη γραφή και τις ιστορίες της κυρίας Τζιριτα! Την αγαπώ σαν συγγραφέα! ❤

      Διαγραφή
  7. Έχω διαβάσει δύο βιβλία της μόνο και δεν εμεινα ικανοποιημενη ...Παρόλα αυτά ,το συγκεκριμένο με παρακινει με κάποιο τρόπο να το διαβασω.. .Το εξώφυλλο, η περιγραφή, ορισμένα σχόλια.. .Ελπιζω αυτο να το ευχαριστηθω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εχω εμπιστοσύνη στη βαθμολογία σου Μαρία μου Το 5/5 με κάνει να θέλω πολύ να το διαβάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ποτέ να μην αδικήσεις κανέναν άνθρωπο. Η αδικία είναι ό,τι χειρότερο στη ζωή, αγόρι μου. Και να πληγωθείς και να πονέσεις, πόνο μη δώσεις. Και ν’ αδικηθείς, μην αδικήσεις. Να είσαι ταπεινός. Την καρδιά σου βράχο να κάνεις αν χρειαστεί, μα στην αδικία μην παραδοθείς...»
    σε αυτό θα μείνω μαρία μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανυπομονώ να έρθει στα χέρια μου!!Έχω ακούσει τα καλύτερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αγαπημενη Τζιριτα!!! εχω ολα της τα βιβλια και φυσικα δεν θα μπορουσε να λειψει αυτο απο την βιβλιοθηκη μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολυ ωραιο βιβλιο γεματο συναισθηματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κάνω λίστα για την γιορτή μου από τώρα μαρια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σούπερ! Είναι και πολλάααα! Χρόνια Πολλά Παρασκευή μου!

      Διαγραφή
  14. Καταπληκτικό αυτό το βιβλίο Το αγάπησα ιδιαίτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν το εχω αγορασει ακομα, αλλα πιστευω οτι πρεπει να ειναι απο τα καλυτερα της απο τα σχολια και τις κριτικες που διαβαζω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανυπομονώ να το αγορασω!!! Έχω ακούσει τα καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΥ8 Ιουλίου 2018 στις 1:53 π.μ.

    ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΩ Κ ΕΓΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αγαπημένο βιβλίο! Με κέρδισε από τις πρώτες σελίδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ένα δωράκι που μου ήρθε από την Αθήνα σε ένα ταξίδι που έκανε το παλικάρι μου αυτό το βιβλίο της αγαπημένης Μαρίας Τζιρίτας και αυτό αδιάβαστο 🌷🌼🌻🏵

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. εντάξει ακόμα αδιάβαστο αλλα δεν φταίω εγώ.....είναι τόσα πολλά τα βιβλία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Άλλο ένα υπέροχο βιβλίο που αγαπώ ιδιαίτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ειμαι απαραδεκτη το εχω απεναντι στο κομοδινο μου το κοιτω το ξανακοιτω αλλα ακομα δεν το ανοιγω.σε καλο να μας βγει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το εξωφυλλο ομως πολυ καλο.με ταξιδευει καπου στο παρελθον

    ΑπάντησηΔιαγραφή