Η ευγενής τέχνη του να τα γράφεις όλα στα...!




Σ' αυτόν τον καθοριστικό -για τη νέα γενιά- οδηγό αυτοβελτίωσης, ένας σούπερσταρ blogger μας αποκαλύπτει πως το κλειδί για να είμαστε πιο ευτυχισμένοι είναι να σταματήσουμε να προσπαθούμε να είμαστε ''θετικοί'' όλη την ώρα. Αντ' αυτού, να γίνουμε καλύτεροι στον χειρισμό των αντιξοοτήτων. Ο Μάνσον υποστηρίζει -στηριζόμενος από ακαδημαϊκή έρευνα και εύστοχα καυστικό χιούμορ- πως η βελτίωση της ζωής μας εξαρτάται όχι από την ικανότητα του να φτιάχνουμε λεμονάδα από τα λεμόνια της ζωής, αλλά από το να μάθουμε να χωνεύουμε τα λεμόνια καλύτερα. Όπως γράφει: ''Δεν γίνεται όλοι να είναι ξεχωριστοί -υπάρχουν νικητές και ηττημένοι στην κοινωνία. Ούτε είναι δίκαιο ούτε είναι δικό μας φταίξιμο.'' Ο Μάνσον μας συμβουλεύει να γνωρίσουμε τους προσωπικούς μας περιορισμούς και να τους αποδεχτούμε. Αυτό, λέει, είναι η πραγματική πηγή ενδυνάμωσης. Μόλις αποδεχτούμε τους φόβους, τα ελαττώματα και τις αβεβαιότητες μας- μόλις σταματήσουμε να τρέχουμε και να τα αποφεύγουμε και να ξεκινήσουμε να αντιμετωπίζουμε τις επώδυνες αλήθειες- θα μπορούμε να βρούμε το κουράγιο και την αυτοπεποίθηση που απεγνωσμένα αναζητούμε. Το βιβλίο αυτό το προτείνω με μεγάλη χαρά σε όλους. Ένα βιβλίο που μπορεί να μας βελτιώσει με τον πιο χιουμοριστικό και παράλληλα τόσο αληθινό του τρόπο. Ένα βιβλίο χωρίς περιττές επιστημονικές λέξεις, αλλά βγαλμένο από την σκληρή καθημερινότητα δοσμένο με την χύμα-ωμή γραφή του συγγραφέα! Το λατρεύω.

Βαθμολογία: 5/5

Εδώ μπορείτε να βρείτε το βιβλίο: Η ευγενής τέχνη του να τα γράφεις όλα στα...!

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα..
Ο Mark Manson είναι ένας αστέρας blogger με περισσότερους από δύο εκατομμύρια αναγνώστες. Ζει στη Νέα Υόρκη.




29 σχόλια:

  1. Δεν συνηθίζω να διαβάζω τέτοιου είδους βιβλία Μαράκι μου!!Χαίρομαι όμως που αρέσουν σε σένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ιδιαιτερα ενδιαφερουσα επιλογη βιβλιου.....και η τεχνη του να τα γραφεις ολα στα....,εξισου υπεροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για εμένα αποτελεί το αγαπημένο μου βιβλίο! Θεωρώ πως όλοι πρέπει να το διαβάσουν! ❤

      Διαγραφή
  3. Αυτό το βιβλίο πρέπει να το διαβάσω οπωσδήποτε!! Πολύ καλές οι προτάσεις σου Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλύτερο βιβλίο που έχω διαβάσει ειλικρινά! Σκέτη αλλαγή στον τρόπο σκέψης των ανθρώπων! Το προτείνω σε όλους! ❤❤❤

      Διαγραφή
  4. Ούτε που το ξέρω !!! Πρώτη φορά το βλέπω !!! Ενδιαφέρον μπορώ να πω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν τα υπόλοιπα τα προτείνω 100% το συγκεκριμένο το προτείνω 4000% 🌼 Το Αγαπώ και το προτείνω σε όλους! ☺☺☺

      Διαγραφή
    2. το έχω σημειώσει βεβαίως βεβαίως....εχω διαβάσει τις καλύτερες κριτικές ever

      Διαγραφή
  5. Δύσκολο ν αλλάξεις τρόπο σκέψης......αλλά ας προσπαθήσουμε διαβάζοντάς το βιβλίο αυτό !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φαίνεται ενδιαφέρον!!!δεν έχει τύχει να διαβάσω κάτι παρόμοιο!ωραία πρόταση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον από αυτά που γράφεις Μαρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου κίνησες την περιεργια. Νομίζω πως μου χρειαζεται....
    Lamprinh Kliafa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολυ ενδιαφερον και πολυ ωραια κριτικη Μαρακι μου..Ευχαριστουμε πολυ για τη προταση..Νικολαιδου Μαρια



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι συναντάω συνέχεια πλέον ..... είναι που το έχω προσέξει πλέον !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πρεπει να προσπαθουμε,,Το βιβλιο μας βοηθα σε αυτο ,,,Πολυ καλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν το ήξερα το βιβλίο αλλά αφού το κατατασσεις ως το καλύτερο στα υπόψιν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό δεν το έχω διαβάσει ακόμα αν και έχω σκοπό να το διαβάσω με τόσο καλά λογια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μετά την άποψη σου Μαρία μου ήθελα να το διαβάσω αν και από την συγκεκριμένη θεματολογία δεν έχω διαβάσει βιβλία......χθες το είδα στην βιβλιοθήκη της κουμπαρας μου και φυσικά το πήρα. Μόλις το διαβάσω θα σας πω την άποψη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μαρία μου το διάβασα !!!!!!έκανα το λάθος και το διάβασα όπως διαβάζω λογοτεχνία και φυσικά χάθηκα!!!θα το ξαναδιαβάσω και όπως μου είπε και ο εκδοτικός θέλει κεφάλαιο κεφάλαιο...σιγά σιγά να το διαβάζεις!!!εσυ πως το διάβασες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανονικά το διάβασα, όπως διαβάζω δηλαδή ένα μυθιστόρημα.. Δεν θεωρώ πως είναι δύσκολο βιβλίο.. Ίσως δεν σου ταιριάζει..

      Διαγραφή