Η ματωμένη αρχόντισσα ✿


«Τι είναι για μένα η Ελλάδα; Να, σαν να τη βλέπω τώρα δα μπροστά μου... Μια γυναίκα λεβέντισσα, μια γυναίκα αρχόντισσα που στέκει περήφανη κι αγέρωχη. Με τη λευκή την πουκαμίσα της, τη χρυσοποίκιλτη φορεσιά της. Μπορώ, θαρρείς, ν’ αγγίξω το υφάδι της. Μία γυναίκα στριμωγμένη στη γωνιά, απ’ όλους σας κυκλωμένη. Μα πάνω της βαστάει λεπίδι, και το ’χει πιότερο να πεθάνει παρά να πέσει στα βρομερά σας χέρια!» 

 Ένας έμπορος από την Οδησσό παίρνει όρκο βαρύ να διαδώσει παντού το όραμα της Φιλικής Εταιρείας. Ένας Ελβετός τυπογράφος αφήνει πίσω τη ζωή του για να λάβει μέρος στην Ελληνική Επανάσταση. Ένα αμούστακο αγόρι γίνεται τρανός καπετάνιος. Μια νεαρή Χιώτισσα δίνει τη δική της μάχη, έχοντας για μοναδικό όπλο την πένα της. Ένας Σουλιώτης βοηθάει μια χριστιανή και μια μουσουλμάνα να δραπετεύσουν από το χαρέμι του Αλή Πασά στα Γιάννενα.Η Ελλάδα φλέγεται, ματώνει, παλεύει να αποτινάξει τον ζυγό της σκλαβιάς από πάνω της. Κι η Ιστορία εκεί, πάντοτε παρούσα, να καθορίζει τα βήματα όλων, να τους οδηγεί, άλλοτε σωστά και άλλοτε λανθασμένα, να τους χαρίζει χαρές και πίκρες, να γράφει τις σελίδες της ζωής τους πότε με την απελπισία και πότε με τον έρωτα, πότε με τον θάνατο και πότε με την ελευθερία. Ένα εξαιρετικό μυθιστόρημα το οποίο περιγράφει τα αφόρητα χρόνια σκλαβιάς του 1821 μέσα από την αριστοτεχνική ματιά των συγγραφέων. Οι ιστορίες πλέκονται μεταξύ τους για να παραδώσουν ένα άριστα καλογραμμένο μυθιστόρημα που παρασύρει τον αναγνώστη μέσα από την μαγική πλοκή που εκτυλίσσεται. Οι χαρακτήρες των ηρώων σκιαγραφούνται με έναν εξαιρετικό τρόπο που καθηλώνουν σε κάθε τους κίνηση. Μία Έλλαδα που παλεύει να βγει νικήτρια σε έναν φαινομενικά άνισο αγώνα. Έρωτες, πάθη, σκλαβιά, αγώνας, δάκρυα συνθέτουν τις σελίδες! Για μία ακόμη φορά το συγγραφικό δίδυμο έκανε αυτό που γνωρίζει καλά.. να μαγέψει, να ταξιδέψει και να καθηλώσει τον αναγνώστη μέσα από την ιστορία τους. Μου αρέσει που παρόλο την επιτυχία των προηγούμενων μυθιστορημάτων τους δεν επαναπαύονται και ούτε ακολουθούν τα ίδια συγγραφικά μοτίβα, αλλά ψάχνονται, ρισκάρουν και δουλεύουν σε εντελώς διαφορετικά είδη βιβλίων, τα οποία φέρνουν εξίσου άριστα εις πέρας! Σας το προτείνω αγαπημένοι μου με μεγάλη χαρά! Εξαιρετικό με όλη τη σημασία της λέξεως!


Βαθμολογία: 5/5 φυσικά!

Το βιβλίο μπορείτε να βρείτε εδώ: Η ματωμένη αρχόντισσα


Λίγα λόγια για τους συγγραφείς..
Η ΛΙΑ ΖΩΤΟΥ και ο ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ γεννήθηκαν σε δύο γειτονικά χωριά της Καβάλας. Η Λία σπούδασε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Εκτός από την ανάγνωση βιβλίων, η οποία τη βοηθά να γνωρίζει νέους κόσμους, λατρεύει τη ζωγραφική και τη φωτογραφία. Ο Θοδωρής έχει σπουδάσει νομικά στο Πανεπιστήμιο Metropolitan του Λονδίνου. Στη συγγραφή τον οδήγησε η παρατήρηση της ζωής, της συμπεριφοράς και της εξωτερίκευσης του εσωτερικού κόσμου του ανθρώπου. Από τις Εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ κυκλοφορούν, επίσης, τα βιβλία τους ΣΑΝ ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΤΟΥ ΚΑΠΝΟΥ, ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ, ΜΕΤΑΞΕΝΙΑ ΑΓΑΠΗ, ΑΓΩΝΕΣ ΚΥΡΙΩΝ και Η ΜΑΤΩΜΕΝΗ ΑΡΧΟΝΤΙΣΣΑ, καθώς και το νεανικό μυθιστόρημά τους Η ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ.



58 σχόλια:

  1. Δεμ το έχω διαβάσει ακόμα. Θέλω όμως να το αγοράσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχο βιβλίο! Αξίζει πραγματικά! ❤

      Διαγραφή
    2. Πρέπει να το πάρω κάποια στιγμή... <3

      Διαγραφή
    3. ναι πρεπει! απο τα αγαπημενα συγγραφικα διδυμα!

      Διαγραφή
    4. Τη μεταξενια αγαπη πηρα να διαβασω αλλα κατι εγινε κ το εδωσα το βιβλιο κ δε μπορεσα να το ξαναζητησω λογο ελλειψης χρονου.ισως καποια στιγμη το ξαναπαρω

      Διαγραφή
    5. Μου αρεσει που πλεον οι συγγραφεις γραφουν ζευγαρια οταν ταιριαζουν οι αποψεις τους κ ενωνουν τις σκεψεις τους

      Διαγραφή
  2. Απο την άποψη σου φαίνεται υπέροχο βιβλίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως κορίτσι μου! ♡♡♡

      Διαγραφή
    2. Μου αρεσει που ειναι ιστορικο.κ σε ταξιδευει στο παρελθον

      Διαγραφή
    3. Κ λυνεις την απορια πως ζουσαν τοτε πως ηταν οι καταστασεις τοτε.ωραια βιβλια αυτα

      Διαγραφή
  3. Καλοτάξιδο!! Θέλω πολύ να το διαβάσω, πολύ ενδιαφέρον οπισθόφυλλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο προτείνω να το διαβάσεις κάποια στιγμή Αναστασία μου! Υπέροχο βιβλίο! ♡

      Διαγραφή
    2. Συμφωνω και πολυ ενδιαφερουσα κ η υποθεση επισης!

      Διαγραφή
    3. Θα το τιμησουμε τα παιδια ειναι νεα κ θελουν στηριξη

      Διαγραφή
  4. Με περιμένει στα αδιαβαστα! Μάλλον θα είναι το επόμενο που θα διαβάσω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανάγου Ελένη,δεν το έχω διαβάσει..φαίνεται ενδιαφέρον..

      Διαγραφή
    2. Να μας πεις εντυπώσεις όταν το ολοκληρώσεις Ευαγγελία μου! ★

      Διαγραφή
    3. Θα το περασουμε απο οντισιον κ μετα θα ανεβασουμε κριτικες

      Διαγραφή
  5. Όμορφη η άποψη σου δεν το έχω διαβάσει!!!ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα το διαβάσω οποσδήποτε!! Οι συγγραφείς του είναι από τους πολύ αγαπημένους μου! facebook Αντζελα Δεμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπημένο συγγραφικό δίδυμο!!!Εχω διαβασει σχεδον ολα τους τα βιβλια και τα εχω λατρεψει!Το συγκεκριμενο δυστυχως δεν εχω καταφερει ακομα...ελπιζω συντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το βιβλίο το έχω βάλει στο μάτι που θα πάει θα το πάρω και με τέτοια κριτική Θα το πάρω όπως διποτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαίρομαι πολύ που σε άρεσε Μαρία μου το αγαπώ αυτό το δίδυμο στα αδιάβαστα το έχω 😁🌼🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η γνωριμια μου με το συγγραφικο διδυμο με βρηκε εντυπωσιασμενη.Η γραφη τους ολοκληρωμενη,σωστα τοποθετημενα τα ιστορικα γεγονοτα,το αγαπησα πολυ αυτο το βιβλιο μιας και εχω ιδιαιτερη προτιμηση στο ιστορικο μιθυστορημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαιρετικό βιβλίο! Χαίρομαι πολύ πολύ που το αγάπησες Μαρία μου! ♡

      Διαγραφή
    2. Το αγαπησα πολυ και χαιρομαι που συμφωνουμε Μαρια μ!

      Διαγραφή
  11. ωραίο δίδυμο είναι οι συγκεκριμένοι συγγραφείς!!!!το έχω βάλει στο μάτι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νεο ζευγαρι που αξιζει τη στηριξη μας αφου αποτι ακουω γραφουν πολυ καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν εχω διαβασει ακομα κατι δικο τους δε μου δωθηκε η ευκαιρια ομως θελω συντομα να τους γνωρισω κ να με ταξιδεψουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω το ιδιο... θα τα αγορασω ολα τα βιβλια και θα τα διαβασω με τη σειρα γιατι εχω ακουσει τα καλυτερα!

      Διαγραφή
  14. Με τετοιο κρυο σημερα η μερα απαιτει καλο βιβλιο κ χουχουλιασμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καφες, κουβερτουλα στα ποδια κ το βιβλιο στο χερια... απλα υπεροχο!

      Διαγραφή
  15. Ωραια βιβλια αυτα που ποιος ξερει ποσες ωρες αφιερωσε ο συγγραφεας για να ψαξει πρωτα να μασει πληροφοριες κ μετα να γραψει χωρια ανακριβειες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πρόκειται για ένα πραγματικά εξαιρετικό βιβλίο. Το διάβασα πρόσφατα και είμαι τόσο ενθουσιασμένη.Είχα διαβάσει μόνο το πρωτο βιβλίου του συγγραφικού ζεύγους και για να είμαι ειλικρινής δεν περίμενα οτι θα διάβαζα κάτι τέτοιο ...δεδομένου οτι το ιστορικό μυθιστόρημα θέλει πολύ ψάξιμο , έρευνα κτλπ. Ωστόσο το αποτέλεσμα ήταν καταπληκτικό. Τα θερμά μου συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή