Το τελευταίο δαχτυλίδι ❀



Η Νάσια, ένα γεμάτο όνειρα νεαρό κορίτσι από την Καστοριά, κατεβαίνει στην Αθήνα για να πραγματοποιήσει τα σχέδιά της. Η πρωτεύου­σα την ελκύει όπως το φως την πεταλούδα. Θέατρο, χορός, παραστάσεις αποτελούν για εκείνη έναν ονειρικό και παραμυθένιο κόσμο. Τι θα συμβεί όμως όταν απαντήσει στην αγγελία: «Ζητείται παρένθετη μητέρα»; Ποια απρόσμενη τροπή θα πάρει η ζωή της; Άγγελος και Τατιάνα: εκείνη πετυχημένη συγγραφέας παιδικών βιβλίων, εκείνος καταξιωμένος σχεδιαστής κοσμημάτων.
Ζουν την απόλυτη ευτυχία, ώσπου ένα αναπάντεχο τηλεφώνημα θα ανατρέψει τα πάντα στην τακτοποιημένη ζωή τους. Η Τατιάνα ανακαλύπτει το καλούπι με τα πέντε πανομοιότυπα δαχτυλίδια που είχε σχεδιάσει ο Άγγελος. Για τα τρία πρώτα είναι σίγουρη πού βρίσκονται. Προσπαθώντας, όμως, να ανακαλύψει τα άλλα δύο και τις κατόχους τους, θα κληθεί να πληρώσει ένα μεγάλο τίμημα. Πέντε γυναίκες και πέντε κλειδιά! Δεν έχω λόγια για ακόμα μία φορά! Από που να αρχίσω και τι να πρωτοπώ! Ιστορίες που πλέκονται μεταξύ τους και ξεδιαλύνουν το νήμα της υπόθεσης! Εξαιρετικό μυθιστόρημα! Άψογη γραφή, απλή αλλά ταυτόχρονα τόσο σύνθετη και όμορφα δομημένη, με ωμό αλλά ταυτόχρονα γλυκό λεξιλόγιο! Το αγάπησα αυτό το βιβλίο. Θίγει ένα πρωτότυπο θέμα με τρόπο που αρμόζει σε μία ανάλογη περίσταση. Έξυπνο, συναρπαστικό, αγωνιώδες μυθιστόρημα θα το χαρακτήριζα άνετα με 3 λέξεις! Έχω διαβάσει την εξομολόγηση και την Παναγιά της φωτιάς και πραγματικά με κάνει να πιστεύω πως ο κύριος Πετρουλάκης έχει μπει στους τοπ συγγραφείς (για εμένα). Ανυπομονώ ήδη να ξεκινήσω να διαβάζω την Αμαλία (που ήδη έτρεξα να την αγοράσω). Σας το προτείνω! Αξίζει να το αγοράσετε μάλιστα, καθώς δεν θα μετανιώσετε λεπτό την επένδυσή σας! Συγχαρητήρια για ακόμα μία φορά κύριε Πετρουλάκη! 


Βαθμολογία: 5/5 Εννοείται! ❀

Εδώ μπορείτε να βρείτε το μυθιστόρημα: Το τελευταίο δαχτυλίδι ❀


Λίγα λόγια για τον συγγραφέα..

Ο Σπύρος Πετρουλάκης γεννήθηκε στην Αθήνα και έζησε στο Ρέθυμνο και στα Χανιά από όπου και κατάγεται. Είναι συνθέτης και στιχουργός και έχει συμμετάσχει σε μουσικές παραστάσεις και συναυλίες σε όλη την Ελλάδα. Έχει διατελέσει διευθυντής στο διαφημιστικό τμήμα και ραδιοφωνικός παραγωγός στο Δίκτυο fm 91,5 στα Χανιά.
Ασχολείται επαγγελματικά με τη φωτογραφία, είναι αφηγητής παραμυθιών, προπονητής και Πανελληνιονίκης στο άθλημα του Taekwondo και έχει ως χόμπι την αναρρίχηση και τις καταδύσεις.



51 σχόλια:

  1. Δεν έχω διαβάσει ακόμα κανένα του βιβλίο, αλλά απο κριτικες που διαβάζω είναι φανταστικά όλα του τα βιβλία και τα έχω βάλει στη λίστα μου... Προσεχώς (ελπίζω απο το φθινόπωρο) να μπορέσω να τα αγοράσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη η άποψή σου Μαρία μου! Θα ήταν υπέροχο δώρο για ένα διαγωνισμό!!! Και ποιός δεν θα το ήθελε να το κερδίσει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δοθεί από τον εκδοτικό πολύ ευχαρίστως! Το συγκεκριμένο το έχω αγοράσει με δικά μου χρήματα.. ♡

      Διαγραφή
    2. Μακάρι να το εδιναν... Έχω πάρει μέρος σε διαγωνισμούς στη σελίδα του συγγραφέα αλλά δεν έτυχε να κερδίσω μέχρι στιγμής... :(

      Διαγραφή
    3. Συμφωνω φαινεται απο αυτα που ακουω εχει δυνατη πενα

      Διαγραφή
    4. λενε οτι ειναι εξαιρετικος συγγραφεας!!!

      Διαγραφή
  3. Πανάγου Ελένη το μόνο βιβλίο του Κ. Πετρουλάκη που δεν έχω διαβάσει,είναι από τα πρώτα στη λίστα κ η πολύ ωραία άποψη με κάνει να θέλω να το αποκτήσω σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Ελένη μου! Αξίζει να το διαβάσεις! Υπέροχο βιβλίο και αυτό όπως και τα προηγούμενα του! ♡

      Διαγραφή
  4. Ψ
    Ξεκίνησα με την αγορά του τελευταίου βιβλίου του συγγραφέα, σειρά σε εχει αυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το πάρεις κι αυτό, αξίζει! ♡

      Διαγραφή
    2. και εγω θελω να τα αγορασω ολα του τα βιβλια και να τα διαβασω με τη σειρα γιατι εχω ακουσει τα καλυτερα!

      Διαγραφή
  5. Είναι ο μοναδικος συγγραφέας του οποίου δεν έχω αξιωθει να αγοράσω βιβλια όμως θέλω απίστευτα να τα διαβάσω όλα δε γνωρίζω τη γραφή του όμως απο τον τροπο που σχολιάζουν όλοι τα βιβλια του είμαι σίγουρη οτι θα τον λατρεύω κ εγώ!!;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιούλα μου να διαβάσεις οπωσδήποτε την Εξομολόγηση! Εξαιρετικό βιβλίο και το αγαπημένο μου του συγγραφέα! ♡

      Διαγραφή
    2. Σίγουρα κάποια στιγμη θα το κάνω θα κοιτάξω όταν είναι τη σειρα με την οποία γράφτηκαν ώστε να δω κ την εξέλιξη στην γραφή του!ευχαριστώ!

      Διαγραφή
    3. Κι εγώ το κάνω αυτό με την σειρά γραφής!

      Διαγραφή
    4. προσωπικά ξεκίνησα απο το τελέυταιο!!!

      Διαγραφή
    5. κ εγω πρεπει να ξεκινησω να διαβασω κατι δικο του.φαινεται εξαιρετικο ταλεντο

      Διαγραφή
    6. Οπωσδηποτε θα βρω ευκαιρια να ξεκινησω κατι δικο του με τοσα που ακουω

      Διαγραφή
    7. Εγω θα τα αγορασω ολα του τα βιβλια και να τα διαβασω με τη σειρα γιατι εχω ακουσει τα καλυτερα!

      Διαγραφή
    8. Δυνατη πενα, εξαιρετικος και αξιολογος συγγραφεας!

      Διαγραφή
  6. Το έχω διαβάσει και όντως είναι καταπληκτικό. facebook Αντζελα Δεμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν έχω καταφερει ακομα να το διαβασω,αλλα μου εχει κινησει το ενδιαφερον...ελπιζω συντομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν βρεθεί στα χέρια σου να το διαβάσεις Νάντια μου! ♡

      Διαγραφή
    2. και εγω το ιδιο! θα τα διαβασω ολα με τη σειρα τους...

      Διαγραφή
  8. Μόνο την Αμαλία έχω διαβάσει του Πετρουλάκη τα αλλά στην αναμονή !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω! Η εξομολόγηση είναι η αγαπημένη μου του συγγραφέα! Να την διαβάσεις κάποια στιγμή! Αξίζει! ♡

      Διαγραφή
    2. Θα την διαβάσω κσι αυτήν Μαράκι μου !! Οι αλλαγές σούπερ !

      Διαγραφή
    3. Σε ευχαριστώ πολύ Παρασκευή μου! Να σαι καλά!

      Διαγραφή
    4. τον γνώρισα από κοντά και μου υπέγραψε την αμαλία ..τα άλλα θα περιμένουν...την επόμενη φορα

      Διαγραφή
    5. Και για εμένα η εξομολόγηση παραμένει το αγαπημένο μου από τον συγγραφέα!!

      Διαγραφή
  9. Έχω διαβάσει βιβλια του συγγραφέα.
    Αυτό δεν το διάβασα ακόμη.
    Ελπίζω σύντομα.
    Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σας ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σας! ♡♡♡

      Διαγραφή
    2. παντα γραφει ωραιες κριτικες η Μαρια κ για βιβλια για ολα τα γουστα!

      Διαγραφή
  10. Καταπληκτικό βιβλίο μου άρεσε πολύ γενικά τα βιβλία του μου αρέσουν αν και έχω μια αδυναμία Στο παράθυρο της Νεφέλης
    Και η άποψή σου Μαρία μού πολύ ωραία 💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Άννα μου! Το παράθυρο της Νεφέλης είναι το μόνο που δεν διάβασα του συγγραφέα..που θα πάει όμως! χεχε

      Διαγραφή
    2. ολα του πρεπει να ειναι υπεροχα... βλεπω κ σε αλλα σχολια οτι τα προτεινουν...

      Διαγραφή
  11. Ο Πετρουλακης μου αρεσει πολυ,,Εχω διαβασει σχεδον ολα του,
    Το τελευταιο δαχτυλιδι ,,υπεροχο
    Αξιζει 10,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωραία η άποψη σου Μαρία!! Αναφέρεται σε ένα θέμα που δεν έχω ξανα διαβάσει σε βιβλίο και το οποίο έχω ζήσει από πολύ κοντά με δύο φίλες μου....πραγματικά η προσέγγιση του έγινε με πολύ καλό χειρισμό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εχω την εντυπωση οτι καταπιανεται με ασυνηθιστα θεματα κ τα γραφει τοσο καλα που γινεται αναρπαστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. απο κριτικες και απο αλλες σελιδες αλλα και απο τα σχολια πιο πανω προκειται για αξιολογο συγγραφεα με δυνατη πενα!

      Διαγραφή
  14. Από τους καλύτερους συγγραφείς!Κάθε του βιβλίο είναι διαφορετικό από το προηγούμενο.Ασυνηθιστα θέματα και πολύ ωραία γραφή!Του αξίζουν πολλά συγχαρητήρια!!! Περιμένω το επόμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή