Αμαλία ❀




ΣHΜΕΡΑ:
Ένας serial killer εκτελεί τελετουργικά τα θύματά του, όλα ανήλικα κορίτσια, αφήνοντας ως υπογραφή μια κάρτα ταρό που απεικονίζει τον Πεντάκτινο Ιππότη.
Ο αστυνόμος Αριστείδης Καππαρός, αντιμέτωπος με τη δυσκολότερη υπόθεση της καριέρας του, κυνηγά τον δολοφόνο ισορροπώντας στα όρια του χρόνου.
Καθώς η κλεψύδρα αδειάζει, ζωές κρέμονται από μια λεπτή κλωστή…

35 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ, ΟΡΕΙΝΗ ΚΟΡΙΝΘΙΑ:
Μετά τη μυστηριώδη εξαφάνιση της γιαγιάς της, η Αμαλία έρχεται αντιμέτωπη με μια ιδιότυπη κληρονομιά.
Ωστόσο, ούτε η ίδια γνωρίζει αν πρόκειται για ευχή ή κατάρα.
Το δάσος, που ως τότε ήταν το καταφύγιό της, πλέον δεν μπορεί να την κρύψει.
Τώρα τρέχει.
Για να σωθεί… ❀ 


 Γεια σας αγαπημένοι μου βιβλιόφιλοι.. σήμερα θα μιλήσουμε για την Αμαλία, του Σπύρου Πετρουλάκη. Σας το είχα ήδη αναφέρει στο προηγούμενο άρθρο μου, πως το επόμενο που θα διαβάσω θα είναι αυτό. Εξαιρετικό θέμα η όλη ιστορία που προσωπικά πρώτη φορά συναντώ σε κάποιο βιβλίο και αυτό είναι που παρατηρώ και αγαπώ στον συγγραφέα, που πειραματίζεται και επιλέγει διαφορετικά θέματα να θίξει κάθε φορά. Αυτό που δεν μου άρεσε είναι η μεγάλη ''κοιλιά'' που κάνει προς το τέλος.. επαναλαμβάνεται συνεχώς στις τελευταίες σελίδες με αποτέλεσμα να κουράζει αφάνταστα τον αναγνώστη. Φανταστείτε ότι μου πήρε 4 ημέρες να διαβάσω τις τελευταίες 100 σελίδες.. Αυτό όμως που μου άρεσε και οφείλω να ομολογήσω είναι η εξαιρετική χρήση του λόγου από τον συγγραφέα (και την ομάδα που το επιμελήθηκε)  στις προτάσεις και κατ' επέκταση στην ροή του μυθιστορήματος. Ένα βιβλίο περιπέτειας με αστυνομική δόση και αρκετά θύματα.

Βαθμολογία: 3/5 ❀

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα..
Ο Σπύρος Πετρουλάκης γεννήθηκε στην Αθήνα και έζησε στο Ρέθυμνο και στα Χανιά από όπου και κατάγεται. Είναι συνθέτης και στιχουργός και έχει συμμετάσχει σε μουσικές παραστάσεις και συναυλίες σε όλη την Ελλάδα. Έχει διατελέσει διευθυντής στο διαφημιστικό τμήμα και ραδιοφωνικός παραγωγός στο Δίκτυο fm 91,5 στα Χανιά.
Ασχολείται επαγγελματικά με τη φωτογραφία, είναι αφηγητής παραμυθιών, προπονητής και Πανελληνιονίκης στο άθλημα του Taekwondo και έχει ως χόμπι την αναρρίχηση και τις καταδύσεις.



35 σχόλια:

  1. Πανάγου Ελένη:Μαρία μου μπράβο,σε ευχαριστούμε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωραίο βιβλίο μπράβο Μαρία μού και συμφωνώ για τη κοιλία στο τέλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία η αλλαγή που έκανες Μαρία μού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου άρεσε πολύ, είχε ωραία γραφή, ωραία η σύνδεση παρελθόντος με το παρόν... γεμάτο συναισθήματα και ανατροπές... Το τέλος αναμενόμενο μεν, ανακουφιστικό δε....Χαιρομαι που ο συγγραφές τόλμησε ένα διαφορετικό είδος μυθιστορήματος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαίρομαι πολύ που τολμάει ο συγκεκριμένος συγγραφέας! Σίγουρα θα διαβάσω και το επόμενο του! ♡

      Διαγραφή
  5. Θέλω κι εγω να το διαβάσω..Αντζελα Δεμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από την πρώτη στιγμή που διάβασα την περίληψη αυτού του βιβλίου, είπα το θέλω τέλος, τελικά το απέκτησα και περιμένει υπομονετικά κι αυτό τη σειρά του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ δεν μπόρεσα ακόμα να το αγοράσω και θέλω τόόόόόσο πολύ!!!!!!!!!!!!!! Μου αρέσει πολύ η γραφή του Πετρουλάκη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου....πολυ διαφορετικη ιστορία....μου άρεσε αρκετά, αλλά όχι τόσο όσο " Η Παναγιά της φωτιάς"θέλω βέβαια να διαβασω και τα υπόλοιπα βιβλία του συγγραφέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η εξομολόγηση για εμένα είναι το τοπ του βιβλίο! ♡

      Διαγραφή
    2. δεν εχω διαβασει κανενα του μεχρι στιγμης κ πολυ θα ηθελα να τα αγορασω ολα μαζι κ να τα ξεκινησω με τη σειρα, οπως κανω τωρα με τα βιβλια του Κρομμυδα...

      Διαγραφή
  9. Μου άρεσε και το διάβασα παρά πολύ γρήγορα !!! Δεν με κούρασε καθόλου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν το εχω διαβασει ακομα Μαρια μου...Διαβασα την αποψη σου παντως και την λαμβανω υποψιν.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ως θεματολογία δεν με ενθουσίασε αλλά ως γραφή ρέει είναι από τα βιβλία που τα διάβασα απνευστί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. είναι από τα πιο γρήγορα βιβλία που διάβασα τον χειμώνα!!!ιδιαίτερο στην θεματολογία του!!!είμαι ευαίσθητη σε κάποια θέματα πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. για τα βιβλια του κυριου Πετρουλακη εχω διαβασει πολυ καλες κριτικες, αλλα ακομα δεν εχω ξεκινησει καποιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εχω διαβασει μονο την εξομολογηση και η αμαλια ειναι στα προσεχως!!!ευχαριστουμε Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή