Α ΜΠΕ ΜΠΑ ΜΠΛΟΜ


 Ένα αστυνομικό, δυνατό και άκρως καθηλωτικό μυθιστόρημα. Δύο όμηροι. Μία σφαίρα. Ένας ζει. Έτσι πάει η σειρά. Απίστευτη πλοκή με αινιγματικό φινάλε. Προσωπικά το τέλος με θύμωσε, αλλά αν το διαβάσετε θα καταλάβετε την επιλογή του συγγραφέα, (όπως έγινε και με εμένα.) Δίκαιο? Ναι. Πολύ θα έλεγα. Με όμορφο δίδαγμα στις σελίδες του.. Περιέχει σκηνές σαδομαζοχισμού και σκηνές σεξ που πρώτη φορά διαβάζω σε βιβλίο. Διαβάζεται πολύ ευχάριστα διότι διαθέτει μικρά κεφάλαια με σχεδόν καθόλου λεπτομέρειες. Μου άρεσε πολύ και το βρίσκω ως ένα ''ψαγμένο'' του είδους του! Το προτείνω σε όλους όσοι αγαπάνε το αστυνομικό μυθιστόρημα (άνω των 18 πάντα). 

Βαθμολογία 3/5 📚 

 Λίγα λόγια για τον συγγραφέα..
Ο M. J. Arlidge εργάζεται τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια στην τηλεόραση και ειδικεύεται στην παραγωγή ποιοτικών δραματικών σειρών. Τα τελευταία πέντε χρόνια, ο Arlidge έχει αναλάβει για λογαριασμό του βρετανικού τηλεοπτικού δικτύου ITV την παραγωγή αστυνομικών σειρών, μεταξύ των οποίων οι σειρές Torn, The Little House και Undeniable, η οποία προβλήθηκε την άνοιξη του 2014. Σήμερα, γράφει για τη σειρά Silent Witness, ενώ παράλληλα προετοιμάζει πιλοτικές παραγωγές για πρωτότυπες αστυνομικές σειρές τόσο για βρετανικά όσο και για αμερικανικά τηλεοπτικά δίκτυα. Το πρώτο του αστυνομικό θρίλερ στον λογοτεχνικό χώρο, το Α Μπε Μπα Μπλομ, με πρωταγωνίστρια την επιθεωρήτρια Έλεν Γκρέις, έχει αγοραστεί από εκδοτικούς οίκους σε όλο τον κόσμο.



24 σχόλια:

  1. Δεν το γνωρίζω και δεν ξέρω αν θα το βάλω στη λίστα μου! Σε ευχαριστουμε για την άποψή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωωωω χαίρομαι με την άποψη σου είναι απο τα επομενα του ειδους που θα πάρω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου το έχω διαβάσει και το βαθμολογώ όπως κι εσύ. facebook Αντζελα Δεμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν ειναι το ειδος που συνηθως διαβαζω,αλλα η κριτικη σου με εβαλε σε σκεψεις να το κανω...ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω δεν διαβαζω αστυνομικα αλλα θελω να ξεκινησω... ισως να ειναι μια καλη αρχη το συγκεκριμενο...

      Διαγραφή
    2. Ενα που ειχα διαβασει κ κου ειχε μεινει ηταν CHANNEL 5.πολυ δυνατο το βρηκα με περιγραφες που μου εκοψαν την ανασα κ απροσμενο τελος.ψαξτο αν δεν το χεις διαβασει.ξενος συγγραφεας δε θυμαμαι ονομα

      Διαγραφή
    3. Βασικα επιτρεπεται να λεμε κ εμεις για βιβλια που εχουμε διαβασει καποια μικρη κριτικη στα σχολια;

      Διαγραφή
    4. Παντως κ ο υποβολεας αν κ μου φανηκε ψυχοφθορο μου αρεσε παρα πολυ.αλλα εκανα δυο μερες να συνερθω απο την αγριοτητα

      Διαγραφή
  5. Το χειμώνα που θα κλειστουμε μέσα θα διαβάσω ολόκληρη τη σειρά μου αρέσουν τα αστυνομικά για να δούμε θα μου αρέσει Αυτός ο συγγραφέας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. πρεπει να ειναι μια καλη αρχη για οσους δεν διαβαζουν αστυνομικα οπως εγω...

      Διαγραφή
    2. Ειπαμε ακονιζουμε μυαλο φετος ψαχνοντας το δολοφονο

      Διαγραφή
  7. Σε ευχαριστουμε για μια ακομα ωραια προταση... Θελω να ξεκινησω να διαβαζω αστυνομικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απο τα καλυτερα αστυνομικα που εχω διαβασει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα αστυνομικά δεν είναι η αγαπημένη μου κατηγορία βιβλίων παρ'όλα αυτά διαβάζω 1-2 το χρόνο. Το συγκεκριμένο δεν νομίζω να το διαβάσω. Σ'ευχαρισούμε πολύ Μαρία για την άποψη σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή