Το βαλς της ζωής ✿



Ένα οικογενειακό ταξίδι στη μαγευτική πόλη της Βιέννης θα αλλάξει για πάντα τη ζωή της Μαρίας. Σε νεαρή ακόμη ηλικία γνωρίζει τον μεγάλο έρωτα, μα πριν προλάβει να τον γευτεί θα βρεθεί ένα βήμα πριν το θάνατο… 
Ανάκτορα, παλάτια, η μεθυστική ατμόσφαιρα της Βιέννης και οι υπέροχες μελωδίες της… Εκεί θα κάνει την οικογένειά της, μα δεν θα ξεχάσει ποτέ τις ρίζες της, την αγάπη της για την πατρίδα της, για την καλοσύνη των Ελλήνων και τη γενναία τους ψυχή.


Μεσούντος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου και ενώ οι καταστροφές ισοπεδώνουν τη χώρα τους, οι αδελφές Λίζα και Μαρία φον Βάισενμπεργκ, εγγονές της Μαρίας και μπαλαρίνες στην Όπερα της Βιέννης, ακολουθώντας τη συμβουλή της γιαγιάς τους, αναζητούν καταφύγιο στην Κύπρο.
Έρωτες, πάθη μα και πόνος, λύπη…
Δύο αγαπημένες αδελφές, δύο μοιραίοι άντρες…
Η αγάπη έχει πάντα δύο όψεις…


Λοιπόν.. με τράβηξε να το πάρω από τον τίτλο του. Το εξώφυλλο, είναι η αλήθεια ότι δεν με ξετρέλανε. Στις πρώτες 50 σελίδες του μου τραβούσε το ενδιαφέρον να προχωρήσω παρακάτω..Η γραφή είναι πολύ μα πάρα πολύ απλοϊκή, σε σημείο που καταντάει πολύ άσχημο. Στην συνέχειά του και μετά τις 50 πρώτες σελίδες του, άρχισα να βαριέμαι, να κουράζομαι αφόρητα..σε σημείο που σχεδόν δεινοπαθούσα μέχρι να το τελειώσω. Αφού πέρασαν γύρω στις 10 ημέρες, τα κατάφερα φίλοι μου! (Ναι, τα κατάφερα σας λέω). Το ολοκλήρωσα! Δεν μου άρεσε καθόλου. Δεν είχε τίποτα απολύτως να μου δώσει και δεν υπήρχαν λόγοι να διαβάζω τόσες λεπτομέρειες στις σελίδες του. Απογοητεύτηκα..δεν σας το συστήνω φίλοι μου..

Βαθμολογία: 0/5

Λίγα λόγια για τη συγγραφέα..
Η Ειρένα Ιωαν­νίδου Αδαμίδου γεννήθηκε στην Αμμόχωστο και σπούδασε μουσική και ξένες γλώσσες στη Λοζάννη και στη Βιέννη. Έχουν εκδοθεί 26 βιβλία της, ενώ έγραψε και 62 θεατρικά έργα, από τα οποία 50 έχουν δραματο­ποιηθεί σε θέατρο, τηλεόραση και ραδιόφωνο, 6 αυτοτελείς τηλεταινίες και 7 τηλεοπτικές σειρές, οι οποίες έχουν μεταδοθεί από την κρατική τηλεόραση της Κύπρου αλλά και σε πολλές χώρες του εξωτερικού. Τιμήθηκε με πολλά βραβεία και έλαβε πολλές διακρίσεις. Από τα σημαντικότερα: Δύο Πανελλήνια Βραβεία Πεζογραφίας, το 1ο και μοναδικό Βραβείο του 7ου Παγκόσμιου Διαγω­νισμού Θεατρικού Έργου του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου (1994) και το 3ο Βραβείο Πεζογρα­φίας στον Διεθνή Λογοτεχνικό Δια­γωνισμό «Οι κουλτούρες της Μεσο­γείου» (Γένοβα 2005). Το 2004 πα­ρασημοφορήθηκε από τον Πρόεδρο της Ιταλικής Δημοκρατίας για την προώθηση της ιταλικής κουλτούρας μέσω της λογοτεχνικής μετάφρασης. Έφυγε ένα πρωινό στις 27 Μαΐου 2016 κολυμπώντας στην αγαπημένη της θάλασσα της Λάρνακας.






93 σχόλια:

  1. Πανάγου Ελένη Ευχαριστούμε πολύ Μαρία για την άποψη σου!η αλήθεια είναι πως το συγκεκριμένο βιβλίο δεν είχε υποπέσει στην αντίληψη μου,όπως κ η συγγραφέας του..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ πρώτη φορά διάβασα την συγκεκριμένη συγγραφέα! ♡

      Διαγραφή
    2. και εγώ μέχρι στιγμής δεν έχω διαβάσει κάποιο βιβλίο της... Το συγκεκριμένο το έχω αγοράσει κ είναι στα αδιαβαστα...

      Διαγραφή
    3. και ομως εχει γραψει 26 βιβλια, οπως αναφερουν σε αλλο σχολιο... ουτε εγω την ηξερα και το συγκεκριμενο βιβλιο το εχω στα αδιαβαστα...

      Διαγραφή
    4. εγω στα αδιαβαστα εχω το συγκεκριμενο κ θα το διαβασω για να δω αν θα συμφωνησω με τη Μαρια...

      Διαγραφή
  2. Δεν ετυχε να το διαβασω....εχω διαβασει μονο ενα βιβλιο της συγγραφεως..Οι αποψεις διιστανται,τα γουστα διαφερουν,αλλα φυσικα θα λαβω σοβαρα υποψιν την κριτικη σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου άρεσε το βιβλίο που είχες διαβάσει? Ποιό ήταν? ♡

      Διαγραφή
    2. ''Υφαίνοντας όνειρα'' Μαρια μου.Μπορω να πω οτι μου αρεσε αρκετα..

      Διαγραφή
    3. Εγώ αγόρασα το συγκεκριμένο επειδή μου άρεσε ο τίτλος και το εξώφυλλο αλλά το έχω στα αδιαβαστα...

      Διαγραφή
    4. "Υφαίνοντας όνειρα" πολύ ωραίος τίτλος! Θα το ψαξω κ αυτό το βιβλίο να δω την πλοκή του...

      Διαγραφή
    5. Θα το διαβάσω για να δω αν είναι ίδιο με το βαλς στην γραφή κλπ

      Διαγραφή
    6. ωραια προταση Ναντια! πολυ ωραιος ο τιτλος! θα το τολμησω μολις διαβασω κ το βαλς της ζωης που ειναι ακομα στα αδιαβαστα...

      Διαγραφή
    7. θα το ψαξω κ εγω να το παρω... πολυ οπμορφος ο τιτλος του...

      Διαγραφή
    8. Ίσως κάποια στιγμή της δώσω μία ακόμη ευκαιρία! 💕

      Διαγραφή
  3. Το διάβασα παλαιότερα δεν με ενθουσίασε καθόλου,από τα βιβλία που καταπιέστηκα για να το τελειώσω, συμφωνώ Μαρία και ως προς την γραφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πάντα σέβομαι την κρίτική σου αναστασία μου και σε συνδυασμό με της μαρίας θα παραμείνει αδιάβαστο!!!

      Διαγραφή
    2. Εχω διαβασει τα βιβλια της και το συγκεκριμενο επισης και μου αρεσε.Ειχε εναν δικο της τροπο γραφης που τον ακολουθουσε σε ολα της τα βιβλια και ολα ειχανε παντα αναφορα και στην Κυπρο.Κριμα που δεν το απολαυσες.Δεν πειραζει ομως, υπαρχουν τοσα αλλα βιβλια!!!

      Διαγραφή
    3. Μμμ κρίμα, φαινόταν ενδιαφέρον βιβλίο, βέβαια γούστα είναι αυτά 🙄

      Διαγραφή
    4. Αν βρεθεί στα χέρια σας να το διαβάσετε κορίτσια.. για να δούμε αν συμφωνούμε! ♡

      Διαγραφή
    5. το εχω σκοπο να το διαβασω μιας κ το εχω αλλωστε γιατι θελω να δω αν θα συμφωνησω μαζι σου κ με τις αλλες κοπελες...

      Διαγραφή
  4. Κατάλαβα μάλλον κάποιο γράφουν απλός για να γράφουν και από τη βλέπω δεν πρόκειται να το διαβάσω αν και θα μου το δάνειζε μία φυλή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν πρόκειται να στο δώσουν δωρεάν να το διαβάσεις Άννα μου, να δούμε αν συμφωνούμε. Εμένα δεν μου άρεσε καθόλου! ♡

      Διαγραφή
    2. μόνο αν σου το δώσουν δωρεάν χαχαχα !!!!ετσι θα του δώσω μια ευκαιρία

      Διαγραφή
    3. αννα εγώ στη θέση σου θα το διάβαζα... Βλέπω οτι άλλες κοπέλες έχουν σχολιάσει οτι τους άρεσε κ αυτό κ αλλά βιβλία της συγγραφέως... Εγώ το έχω στα αδιαβαστα κ δεν έχω γνώμη ακόμα...

      Διαγραφή
    4. Ναι να το διαβάσετε να μας πείτε εντυπώσεις! ♡

      Διαγραφή
    5. να το διαβασεις Αννα... μην το απορριπτεις... μπορει σε εσενα να αρεσει...

      Διαγραφή
  5. αν βλέπω 0/5 και να θέλω δεν πρόκειται να το διαβάσω λόγω ψυχολογίας!!!!!απορώ πως κυκλοφορούν κάποια βιβλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οι απόψεις διίστανται... απο ότι βλέπω απο αλλά σχόλια δε άλλες κοπέλες άρεσε όποτε μην το απορριπτεις...

      Διαγραφή
    2. και ομως καποια κοπελα σε σχολια νομιζω λεει οτι εχει γραψει 26 βιβλια...

      Διαγραφή
  6. τώρα που το ξαναβλέπω το εξώφυλλο είναι πολύ ωραίο και ε΄γω θα το αγόραζα μαρία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμενα και ο τιτλος και το εξωφυλλο με τραβηξαν... το εχω ομως στα αδιαβαστα...

      Διαγραφή
    2. Και εμένα το εξώφυλλο με έκανε να το πάρω! ♡

      Διαγραφή
    3. Εγώ αγόρασα το συγκεκριμένο επειδή μου άρεσε ο τίτλος και το εξώφυλλο αλλά το έχω στα αδιαβαστα...

      Διαγραφή
  7. Παρασκευή μου πολλές φορές οι απόψεις διίστανται....εμένα μπορεί να μην με ενθουσίασε αλλά σίγουρα δεν θα το βαθμολογουσα τόσο χαμηλά όπως η Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεωρώ πως από την στιγμή που δεν μου πρόσφερε κάτι.. Δεν άξιζε κάτι παραπάνω σε θέμα βαθμολογίας! Όπως βάζω 5 πολλές φορές, έτσι θέλω να είμαι αντικειμενική όσο μπορώ περισσότερο για να μην αδικώ κάποιο βιβλίο! Βέβαια τα γούστα δεν είναι ίδια, και αυτό είναι το τέλειο! ♡

      Διαγραφή
    2. και εγώ το 0/5 το θεωρώ λίγο σκληρό...

      Διαγραφή
    3. εγώ θα έβαζα κάτι παραπάνω για τον τιτλο κ το εξώφυλλο

      Διαγραφή
    4. Δυστυχώς δεν βαθμολογω τίτλο και εξώφυλλο.. το περιεχόμενο μετράει.. αν ήταν το περιεχόμενο για 3 λόγω του εξωφύλλου θα το ανέβαζα στο 3,5 για παράδειγμα, αλλά τώρα δεν υπάρχει λόγος να δοθεί μία ολόκληρη μονάδα για το τίποτα.. το βιβλίο αυτό κυριολεκτικά με έκανε να κουραστώ σε τεράστιο βαθμό.. υπέφερα να το τελειώσω!

      Διαγραφή
    5. εγω για το εξωφυλλο κ για τον τιτλο θα εβαζα κατι παραπανω...

      Διαγραφή
  8. Επίσης έχω παρατηρήσει ότι την ίδια αίσθηση έχω με όλους σχεδόν τους Κυπρίους συγγραφείς που έχω διαβάσει, η γραφή τους δεν με ταξιδεύει δεν μου βγάζει συναίσθημα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το έχω παρατηρήσει αυτό.. Δεν μου έρχεται κάποιος άλλος κύπριος χαχα ♡

      Διαγραφή
    2. Εδώ διαβάσει ενα βιβλίο Κυπριας συγγραφέας πριν απο χρόνια κ δεν θυμάμαι τώρα τον τίτλο, στο Σύνταγμα το είχα πάρει κ μπορώ να πω οτι ηταν μέτριο... Με δυσκόλεψε βασικά η γραφή του, η ιστορία ηταν όμορφη...

      Διαγραφή
    3. Απο τοτε όμως δεν έτυχε κ το συγκεκριμένο το έχω στα αδιαβαστα... Θα το προσπαθήσω όμως, δεν το απορριπτω...

      Διαγραφή
  9. Τι είπες τώρα !!!! Δεν το είχα σκεφτεί αυτό ... μου έδωσες τροφή για σκέψη Αναστασία μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισχύει. Θα το παρατηρώ από εδώ και πέρα.. ♡

      Διαγραφή
    2. Μαρία μου ενας κυπριος συγγραφεις που δεν μπορώ να διαβάσω είναι ο Όμηρος Αβραμίδης όπως επίσης και μια συγγραφέας Αντρια αλλά μου διαφεύγει το επίθετο

      Διαγραφή
    3. αβραμίδη δεν έχω διαβάσει αλλά τον έχω στα υπόψιν

      Διαγραφή
    4. ουτε εγώ έχω διαβάσει ακόμα Αβραμίδη... Είναι και αναλόγως τις φάσεις που περνάμε... Δηλαδή μπορεί ενα βιβλίο να μην το διαβάσεις την κατάλληλη στιγμή κ για αυτό να μην σου αρέσει να μη σε αγγίξει... Αυτό το έπαθα με βιβλία της Βαμβουνάκη τα οποία τα εγκατέλειψαν για αργότερα γιατί ψυχολογικά δεν μου ταίριαζαν τη δεδομένη στιγμή...

      Διαγραφή
    5. Δε μπορώ να πώ όμως ότι δεν είναι μια αξιόλογη συγγραφέας...

      Διαγραφή
    6. η βαμβουνάκη γράφει πολύ ψαγμένα χρύσα ...πρέπει να έχεις φάει τα μούτρα σου και να είσαι και σε κάποια ηλικία για να την καταλάβεις

      Διαγραφή
    7. Η βαμβουνακη ειναι μια μεγαλη κατηγορια απο μονη της.δυνατη γραφη δε συγκρινεται.Απλα θελει καθαρο μυαλο για να πιασεις τον τροπο σκεψης της.

      Διαγραφή
    8. Δεν ειναι για ολες τις ηλικιες αλλα ειναι τρομερα ψαγμενη.Το ταγκο στον καθρεπτη το βρηκα εξαιρετικο οι παλιες αγαπες πανε στον παραδεισο δυνατο.ποιο ναφησω κ ποιο να αρχισω.θελει καθαρο μυαλο

      Διαγραφή
    9. Συμφωνώ με όλες σας... Ειδικα στο οτι θέλει καθαρό μυαλό... Εγώ τοτε που την ξεκίνησα ήμουν ψυχολογικά πολύ φορτισμένη... Για αυτό τα άφησα τα βιβλία της για κάποια άλλη στιγμή...

      Διαγραφή
    10. και για αυτό το λόγο δεν την απορριπτω... Τα βιβλία της τα πήρα κ αυτά με βάση το εξώφυλλο κ τους τίτλους...

      Διαγραφή
  10. Το εχει αγορασει και διαβασει ο πατερας μου... δεν ενθουσιαστηκε ουτε εκεινος... εγω ακομα δεν εχω αποφασισει αν θα το διαβασω... με βαση τον τιτλο παντως θα συμφωνησω οτι σε τραβαει να το ξεκινησεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν ετυχε να το διαβασω!!Μου αρεσει πιλυ ομως το εξωφυλλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισχύει! Όμορφο εξώφυλλο και εξίσου ωραίος ο τίτλος του! ♡

      Διαγραφή
    2. Εχει καταπληκτικό εξώφυλλο πραγματικά!

      Διαγραφή
    3. Ρομαντικό, μιας άλλης εποχής που με τρελαινουν εμένα αυτά κ σε βιβλία κ σε ταινίες-σειρές.

      Διαγραφή
    4. Τα περισσότερα εξώφυλλα της συγκεκριμένης συγγραφέως έχουν όμορφα εξώφυλλα!!

      Διαγραφή
  12. Τη συγγραφεα δεν την ξερω αλλα μου κανει εντυπωση πως με τοση εμπειρια γιατι 26 βιβλια δεν ειναι λιγα εγραψε κατι αδιαφορο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Παντως οσοι το εχουν ας ριξουν μια ματια να εχετε κ εσεις μια αποψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι ανάλογα τα γούστα κ το τι ζητάς τη συγκεκριμένη φάση της ζωής σου απο ένα βιβλιο... Ισως δεν ηταν κ η κατάλληλη στιγμή για τη Μαρία... Βλέπω πιο πάνω οτι σε άλλες κοπέλες τους άρεσε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ειχα ακουσει τόσα ωραία σχόλια για το βιβλιο..και ειναι στην βιβλιοθήκη μου αδιάβαστο εδω και πολύ καιρό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το διαβάσεις Χριστίνα μου, να μας πεις την άποψή σου! ♡

      Διαγραφή
    2. Να το διαβάσεις... Και εγώ θα το διαβάσω κάποια στιγμή...

      Διαγραφή
  16. Εγώ πάντως μιας κ το έχω ηδη αγοράσει θα του δώσω μια ευκαιρία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολλές φορές το εξώφυλλο ή ο τίτλος ενός βιβλίου μας κινούν το ενδιαφέρον να το διαβάσουμε. Στο συγκεκριμένο βιβλίο και τα δύο μου κινούν το ενδιαφέρον αλλά μέχρι εκεί.. (Αντζελα Δεμ facebook)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. παραμένει το χειρότερο σου βιβλίο μαρία μου ακόμα????το καλό είναι ότι έχεις διαβάσει είναι καλύτερο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή