Το τελευταίο Φως ❀



Μια αναπάντεχη κληρονομιά, μια φωτογραφία και ένα κλειδί θα οδηγήσουν τη Μαρίνα και την κόρη της σε έναν πύργο στη Μάνη. Από τη στιγμή που μετακομίζουν εκεί συμβαίνουν διάφορα τρομακτικά και ανεξήγητα περιστατικά. Ποιο διαταραγμένο μυαλό κρύβεται στις σκιές; 

Στην προσπάθειά της να βρει μια άκρη, η Μαρίνα έρχεται αντιμέτωπη με αλήθειες από το παρελθόν… τότε που δυο κορίτσια, η Σεμέλη και η Ισμήνη, έκαναν μια επώδυνη συμφωνία. 

Με αφετηρία την όμορφη Μάνη της δεκαετίας του ’70, οι ήρωες περνούν από την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, το Λονδίνο και την Κένυα. Ζωές που έχουν σφραγιστεί με ανομολόγητες επιθυμίες και καταλήγουν σε πράξεις με τραγικές συνέπειες. Μοναδικό αντίβαρο, η αγάπη, η αδιασάλευτη αλήθεια. 

Θα υπάρξει συγχώρεση προτού οι ενοχές σβήσουν με ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΦΩΣ;


 Γεια σας αγαπημένοι μου αναγνώστες! Το βιβλίο για το οποίο σας γράφω (όπως βλέπετε ήδη από τον τίτλο και το οπισθόφυλλό του) είναι ''το τελευταίο φως". Πρώτη φορά διαβάζω κάποιο βιβλίο της κυρίας Τέκου και οφείλω να παραδεχτώ πώς λάτρεψα την γραφή της. Όμορφη, σωστή, απλή και ταυτόχρονα τόσο σύνθετη και γλυκιά! Η ιστορία του μυθιστορήματος με κρατούσε σε αγωνία να μάθω την πορεία της πρωταγωνίστριας Μαρίνας και της μικρής της κορούλας Μάχης. Ένα ιδιαίτερο θέμα το οποίο να σας πω την αλήθεια πρώτη φορά συναντώ σε κάποιο βιβλίο, ήταν αυτό που με άγγιξε σε μεγάλο βαθμό. Το βιβλίο χωρίζεται σε μικρά κεφάλαια τα οποία πλέκουν το παρελθόν με το παρόν, τους πρωταγωνιστές με τα βιώματά τους, και ξεδιαλύνουν τα μυστικά τους τα οποία θάφτηκαν με το πέρασμα των χρόνων. Ένα τρυφερό βιβλίο με έρωτες, πάθη και μυστικά τα οποία κρατούν τον αναγνώστη και συνάμα του χαρίζουν ένα ταξίδι στον χρόνο και ιδιαίτερα στην όμορφη Μάνη. Αυτό που με συγκίνησε ιδιαίτερα ήταν η μεγάλη αγάπη των δύο γυναικών Ισμήνης και Σεμέλης. Μία ανιδιοτελής αγάπη. Επίσης, το γεγονός πως χρησιμοποίησε τον στοίχο από ραπερ το θεωρώ απίστευτα υπέροχο γιατί αγαπώ την ραπ μουσική και βαρέθηκα να διαβάζω αποφθέγματα μόνο γνωστών κλασικών φιλοσόφων! Περιμένω με αγωνία το επόμενο μυθιστόρημα της κυρίας Τέκου! Πολλά συγχαρητήρια!!!

Βαθμολογία: 5/5 ❀ 

Εδώ μπορείτε να βρείτε το μυθιστόρημα: Το τελευταίο φως 


Λίγα λόγια για τη συγγραφέα..
Η ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΤΕΚΟΥ γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε γαλλική φιλολογία στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας και πήρε μεταπτυχιακό τίτλο από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Εργάστηκε ως διοικητική υπάλληλος για αρκετά χρόνια σε πολυεθνικές εταιρείες, ενώ πλέον κάνει μεταφράσεις και παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδιά. 









75 σχόλια:

  1. Ωραία η άποψη σου Μαρία μου!! Ευχαριστούμε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Αναστασία μου! Μου άρεσε πάρα πάρα πολύ! ❤

      Διαγραφή
    2. Φαίνεται διαβάζοντας την άποψη σου Μαρία μου το πόσο πολύ σου άρεσε!! Είναι τόσο ωραία δοσμένη η περιγραφή σου!! Ευχαριστούμε πολύ!!

      Διαγραφή
    3. Θελω τοσο να το διαβασω!!!Υπεροχη η περιγραφη σου!!!

      Διαγραφή
    4. Και εμένα μου άρεσε πολύ! Το έχω βάλει στο μάτι εδώ κ καιρό! 😉

      Διαγραφή
    5. Είναι κ οι περιγραφές σου πάντα πολύ και τα περισσότερα βιβλία που μας προτείνεις μας κάνεις να τα θέλουμε σαν τρελες!!!!

      Διαγραφή
    6. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου για τα όμορφα λόγια σου! ❤

      Διαγραφή
    7. Κ εγω το λεω οι αποψεις σου ειναι δυνατες αξιζει να εγραφες σε καποιο περιοδικο για βιβλια

      Διαγραφή
    8. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου! Μου αρέσει να γράφω απλά όπως ακριβώς θα το εξηγούσα σε κάποια φίλη! 🌸

      Διαγραφή
    9. ωραια ιδεα Κατερινα! Συμφωνω μαζι σου!

      Διαγραφή
    10. ωραια ιδεα Κατερινα! Συμφωνω μαζι σου!

      Διαγραφή
    11. και δεν ξερω ανα το εχετε παρατηρησει αλλα γραφει κριτικες κ προτασεις βιβλιων για ολα τα γουστα... Πολλες φορες εχω σημειωσει κ εγω βιβλια που αλλιως δεν θα τα διαβαζα γιατι δεν τα θεωρουσα του γουστου μου...

      Διαγραφή
    12. Μαρια διψαμε για κριτικες σου ορμα δυνατα

      Διαγραφή
    13. Κ ψαξτο για κανενα περιοδικο.για να γραφεις κριτικη.αυτοι που γραφουν τει βιβλιοθηκονομιας εχουν σπουδασει ολοι

      Διαγραφή
    14. Οταν γραφεις μια κριτικη το ζεις.κανεις ενα ωραιο κλιμα κ μας το μεταφερεις.ειτε ειναι θετικη η κριτικη σου ειτε αρνητικη

      Διαγραφή
    15. Αυτο ισχυει οτι βιβλια αναφερεις μας προιδεαζει αν θα διαβαστει η αν θαπορριφθει

      Διαγραφή
    16. Παντως οσοι εχουν διαβασει κατι δικο της ας ανεβασουν κριτικη ειναι ωραιο να ενημερωνομαστε

      Διαγραφή
  2. ωραία άποψη μαρία !!!φαίνεται υπέροχο!!!!ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανάγου Ελένη,ευχαριστούμε πολύ Μαρία για την αποψή σου!φαίνεται πολύ ενδιαφέρον..θα ήθελα να το αποκτήσω κάποια στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να το διαβάσεις κάποια στιγμή Ελένη μου! Αξίζει πραγματικά αυτό το μυθιστόρημα! Υπέροχη γραφή! 🌸

      Διαγραφή
    2. Πολύ ωραία άποψη κορίτσι μού αλό ένα στη λίστα λοιπόν ☺

      Διαγραφή
    3. ενα ακόμη της λίστας Αννα! 😜😉😆

      Διαγραφή
    4. Αυτη η άτιμη λίστα πάντα μεγαλώνει...

      Διαγραφή
    5. Ισχύει αυτό! Μεγαλώνει συνέχεια! 💛

      Διαγραφή
    6. εγω το εχω γραφει κ σε σχολια στη σελιδα στο facebook... η λιστα μου αποπ μια κολλα Α4 εχει μεταφερθει ολη σε αντζεντα... θελω κ 3-4 ζωες επιπλεον για να την διαβασω ολη...

      Διαγραφή
  4. Τέλεια η άποψή σου! Το έχω βάλει κ εγώ στο μάτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περιμένουμε με αγωνία τα αποτελέσματα του διαγωνισμού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπημένη συγγραφέας!Θέλω πολύ να το διαβάσω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πρεπει να έχει γράψει πολλά...

      Διαγραφή
    2. Βρήκα εκτός απο αυτό κ άλλο ενα της βιβλίο με τίτλο Yoko ζεις μόνο μια φορά

      Διαγραφή
    3. Παρασκευή έχω διαβάσει και το βιβλίο της "Θάλασσες μας χώρισαν" ενα καλό βιβλίο που αναφέρεται στην ζωή δύο γυναικών που είναι αδερφές.

      Διαγραφή
    4. Θα το σημείωσε κ εγώ αυτό τι βιβλίο γιατί δεν μου το έβγαλε... Εμένα δυο μου έδειχνε οτι έχει γράψει...

      Διαγραφή
    5. Ε τοτε αν εχει γραψει δυο ειναι καινουρια στο χωρο.Καλοριζικη κ καλοστεριωμενη

      Διαγραφή
  7. Η κριτικη σου οπως παντα απλη κ ζεστη μπραβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το έψαξα ... όντως είναι πολύ ευαίσθητο το θέμα!!!!!!έχεις δίκιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το διαβάσεις κάποια στιγμή Παρασκευή! Πολύ όμορφο βιβλίο! ❤

      Διαγραφή
    2. Θυμησε μου τι αλλα εχει γραψει η συγγραφεας;

      Διαγραφή
    3. Ποιο αποτι εχει γραψει κ εχεις διαβασει ειναι το πιο δυνατο της βιβλιο;

      Διαγραφή
    4. Επισης θελω να ρωτησω τα θεματα που καταπιανεται ειναι κλασικου τυπου νεος αγαπαει νεα κ το αναποδο;με ολα τά γλυκαναλατα τυπου αρλεκιν;η εχει κ σασπενς το θεμα;

      Διαγραφή
  9. Πολυ ωραια η τοποθετηση σου ,Μαρια .Ειναι απο τα βιβλια που επιθυμω πολυ να διαβασω καθως περα απο την υποθεση εχει και ενα φανταστικο εξωφυλλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφη περιγραφή! Ευχαριστούμε! (Αντζελα Δεμ facebook)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κ το συγκεκριμενο βιβλιο θελω πολυ να το διαβασω απο την πρωτη μερα κυκλοφοριας του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μενα μονο βιβλιο την πατησα μια φορα.ουτε καν το θυμαμαι.ειχε τελειο εξωφυλλο ενδιαφερουσα ιστορια κ οταν το διαβασα το τραβηξα τοσο με το ζορι να το τελειωσω.μεσκασε παρα πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κ νεες προσπαθειες πρεπει να τις στηριζουμε κ νεους συγγραφεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δινουν την ψυχουλα τους κουραζονται κανουν ονειρα κ θελουν να μας κανουν κ εμας να ονειρευομαστε κ να μας ταξιδευουν.Μπραβο Ιφιγενεια για την προσπαθεια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπραβο κ σε σενα Μαρια που εκανες αυτο το σαιτ που δινεις ψυχη κ εσυ κανεις εξαιρετικη δουλεια κ ανεβαζεις νεες δουλειες κ νεους συγγραφεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κ προσωπικα εναν καταξιωμενο συγγραφεα που εχει κανει χλμ στο γραψιμο δεν του συγχωρουμε ευκολα αν γραψει κατι που δε μας ταιριαζει κ μας εχει συνηθισει στις επιτυχιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αλλα δεν πρεπει να απορριπτουμε κ μια νεα προσπαθεια μας αρεσει δε μας αρεσει.Οφειλουμε ως αναγνωστικο κοινο να δωσουμε κ μια δευτερη ευκαιρια κ μετα βλεπουμε τι μας ταιριαζει κ τι οχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τι έχω αυτό το βιβλίο και είμαι ευτυχισμένη!!!!!ακόμα δεν έχω προλάβει να το διαβάσω μαρία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή