Οι αόρατες ερινύες της καρδιάς ❀



Ο Σίριλ δεν είναι αληθινός Έιβερι – ή τουλάχιστον έτσι του λένε οι θετοί γονείς του. Και δε θα γίνει ποτέ. Αλλά, αν δεν είναι αληθινός Έιβερι, τότε ποιος είναι; 

Παιδί μιας ανύπαντρης έφηβης που την έδιωξαν από το χωριό της και υιοθετημένος, χάρη στη μεσολάβηση μιας καμπούρας καλόγριας, από ένα ζευγάρι εύπορων αν και κάπως εκκεντρικών Δουβλινέζων, ο Σίριλ είναι φτερό στον άνεμο μέσα στον κόσμο, και μόνη του άγκυρα είναι η φιλία του με τον ασύλληπτα πιο λαμπερό και επικίνδυνο Τζούλιαν Γούντμπιντ. Στο έλεος της τύχης και της συγκυρίας, ο Σίριλ θα περάσει όλη του τη ζωή προσπαθώντας να βρει τον εαυτό του, μια ταυτότητα, ένα σπίτι, μια πατρίδα και πολλά ακόμη. 

Σ’ αυτό το έργο του Μπόιν, το πιο δυνατό ως τώρα, παρακολουθούμε ολόκληρη την ιστορία της Ιρλανδίας, από το 1940 μέχρι σήμερα, μέσα από τα μάτια ενός συνηθισμένου άντρα. Ένα μυθιστόρημα που θα σας κάνει να γελάσετε αλλά και να κλάψετε.

Δεν έχω λόγια!! Από που να ξεκινήσω..αχ! Ας τα πάρουμε από την αρχή! Όταν το παρέλαβα λάτρεψα το εξώφυλλο, τον τίτλο και τις υπέροχες σελίδες του (απαλές σαν από μετάξι). Η γραφή είναι απλή, κατανοητή που παρασύρει τον αναγνώστη! Η πλοκή? Φανταστική! Ο Σίριλ είναι ο πρωταγωνιστής ο οποίος διηγείται την ιστορία της ζωής του. Ένας εκπληκτικός χαρακτήρας ο οποίος μου χάρισε στιγμές ειλικρίνειας, με έκανε να συγκινηθώ, να τον καταλάβω, να τον ακολουθήσω! Κοινώς τον λάτρεψα αυτόν τον τύπο! Οι σκηνές είναι τόσο περιγραφικές όσο να μην κουράζουν λεπτό και σε ταξιδεύουν σε πραγματικές καταστάσεις. Ένα από τα καλύτερα βιβλία που έχω διαβάσει και σας το προτείνω να το διαβάσετε κι εσείς! Θα σας ταξιδέψει!

Βαθμολογία: 5/5 ❀

Εδώ μπορείτε να βρείτε το βιβλίο: Οι αόρατες ερινύες της καρδιάς 

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα..
Ο ΤΖΟΝ ΜΠΟΪΝ γεννήθηκε στο Δουβλίνο το 1971. Σπούδασε αγγλική φιλολογία και παρακολούθησε σεμινάρια δημιουργικής γραφής στο Πανεπιστήμιο του Ιστ Άνγκλια, όπου και τιμήθηκε με το βραβείο Curtis Brown. Έχουν εκδοθεί εννέα μυθιστορήματά του για ενηλίκους, ενώ το πρώτο του παιδικό βιβλίο, ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΕ ΤΗ ΡΙΓΕ ΠΙΤΖΑΜΑ, που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ, αποτέλεσε διεθνές εκδοτικό φαινόμενο, αφού μεταφράστηκε σε περισσότερες από 40 γλώσσες, βρισκόταν επί δύο χρόνια στις υψηλότερες θέσεις στις λίστες των ευπώλητων βιβλίων και πούλησε περισσότερα από επτά εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως, ενώ μεταφέρθηκε και στη μεγάλη οθόνη. Από τις Εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ κυκλοφορούν, τα μυθιστορήματά του για παιδιά Ο ΝΟΑ ΤΟ ΕΣΚΑΣΕ, ΜΠΑΡΝΑΜΠΙ ΜΠΡΟΚΕΤ, ΜΕΙΝΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΦΥΓΕ, που ήταν υποψήφιο για το Βραβείο σε μεταφρασμένο στα ελληνικά βιβλίο για παιδιά ή νέους, του 2014, από τον Κύκλο του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου, και ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ, το οποίο τιμήθηκε με το βραβείο σε μεταφρασμένο στα ελληνικά βιβλίο για παιδιά ή νέους, του 2016, από τον Κύκλο του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου. Τα βιβλία του κυκλοφορούν σε πάνω από 45 γλώσσες παγκοσμίως ενώ έχουν τιμηθεί με ή βρεθεί υποψήφια για διάφορα λογοτεχνικά βραβεία.



32 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Βίκυ μου! Ένα από τα καλύτερα βιβλία που έχω διαβάσει αυτόν τον χρόνο! 🙏

      Διαγραφή
    2. Παντα ωραια βιβλια να διαβαζεις κ να μας προτεινεις

      Διαγραφή
    3. Παντως αυτο το καινουριο θα το ψαξω.για να μιλας μενθουσιασμο κατι θα ξερεις

      Διαγραφή
  2. Μα τι ενδιαφέρον βιβλίο είναι αυτό!!Η υπόθεση μου αρέσει πολύ και έχει γραφτεί ήδη στην λίστα. Ευχαριστούμε Μαρία για την ωραία πρόταση και παρουσίαση του βιβλίου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτή η άτιμη λίστα όλο μεγαλώνει... 😆

      Διαγραφή
    2. Εγώ σε ευχαριστώ πολύ Αναστασία μου για τα όμορφα λόγια σου! ❀

      Διαγραφή
    3. Χαιρομαι που παρουσιαζεις καινουρια πραγματα να ενημερωνομαστε κ εμεις

      Διαγραφή
    4. θα συμφωνήσω μαζί σου υπάρχουν συγγραφείς που τους αγοράζεις και τους ακολουθείς!!!!

      Διαγραφή
    5. Ο συγκεκριμένος συγγραφέας είναι εκπληκτικός! ♡

      Διαγραφή
    6. Ναι αλλα κ ο συγγραφεας ο εξαιρετικος καπου μπορει να γραψει κατι που να μης μας ταιριαξει κ να μας απογοητευσει

      Διαγραφή
    7. Σίγουρα! Εννοείται ότι μπορεί να συμβεί και αυτό.. για παράδειγμα έχω την κυρία Δημουλίδου.. τα δύο τελευταία της μυθιστορήματα δεν μου άρεσαν..

      Διαγραφή
  3. Δεν το γνώριζα αλλά απο την άποψή σου νου αρέσει πολύ! Θα το βάλω κ εγώ στη λίστα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. παντα πολύ όμορφες η προτάσεις σου Μαρία! Μπράβο σου! Σε ευχάριστου με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτες οι λιστες ολο μεγαλωνουν αντι να μικραινουν αχ αχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από την περιγραφή σου το λάτρεψα πριν ακόμα το διαβάσω!! (Αντζελα Δεμ FACEBOOK)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αυτά τα βιβλία μου αρέσουν πάρα πολύ!!!!!η πρόταση είναι καταπληκτική !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κ ειναι πολυ ωραιο ου προτεινεις νεα πραγματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτο το συγγραφεα δεν το γνωριζω παντως.νεο αιμα νεο να διαβαζουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ενα απο τα βιβλια που θα αγορασω συντομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστουμε για άλλη μια πολύ ενδιαφέρουσα ανάλυση Μαρία μου! Δεν έχω διαβάσει πολύ ξένη λογοτεχνία,αλλά με τέτοιες προτάσεις... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει να το διαβάσεις Νάντια μου το συγκεκριμένο βιβλίο! 🔹

      Διαγραφή