Μυρωδιά από σανίδι



 Μυρωδιά από σανίδι έχει το ολοκαίνουργιο μυθιστόρημα του συγγραφέα Κώστα Κρομμύδα. Ένα βιβλίο εμπνευσμένο από το θέατρο και την ίδια τη ζωή, όπου δύο χαρακτήρες ο Νικόλας και η Λυδία μέσα από την θυελλώδη σχέση τους παρασύρουν τον αναγνώστη σε συναισθήματα που σπανίως συναντούμε σε ένα βιβλίο. Ένιωσα θυμό, πίκρα, τσαντίστηκα αρκετά και σε μεγάλο βαθμό με τα συμβάντα που εκτυλίχτηκαν καθ' όλη την αφήγηση της ιστορίας. Ο συγγραφέας στο κομμάτι της γραφής έχει ξεπεράσει κατά πολύ τον εαυτό του, καθώς πιο ώριμη από τα προηγούμενα μυθιστορήματά του έρχεται να καθηλώσει τον αναγνώστη εφόσον οι σελίδες τρέχουν με απίστευτη ευκολία. Μικρά κεφάλαια όπου το παρελθόν έρχεται αβίαστα να συναντήσει το παρόν, καθώς και στο παρόν συναντούμε νέα πρόσωπα όπως αυτό της Μάρως και του Μίλτου. Αρκετά μυστικά έρχονται στο προσκήνιο που περιπλέκουν τις δύο χρονικές περιόδους με μεγάλη μαεστρία. Τέλος, αυτό που μου έκανε εντύπωση και θέλω να αναφέρω είναι η ανιδιοτελής αγάπη δύο γυναικών,της Βασιλικής και η αφοσίωση της Σμαράγδας. Για εμένα αποτελεί σίγουρα το καλύτερο βιβλίο του συγγραφέα μαζί με το ''Μη με λησμόνει'' το οποίο όπως θα διαβάσετε και εδώ λατρεύω ήδη απεριόριστα!


Βαθμολογία: 5/5 φυσικά!

Εδώ μπορείτε να βρείτε το βιβλίο: Μυρωδιά από σανίδι

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα..
Ο Κώστας Κρομμύδας είναι απόφοιτος του Εθνικού Θεάτρου. Έχει εργαστεί ως ηθοποιός στο θέατρο, στην τηλεόραση και στο σινεμά. Το 2018 συμμετείχε στον τρίτο κύκλο της δημοφιλούς αγγλικής σειράς The Durrells.
Τον Μάιο του 2012 εκδόθηκε το πρώτο βιβλίο του, Μπαμπά, Mεγάλωσέ με, και τον Μάιο του 2013 το πρώτο μυθιστόρημά του, Η Ζωή που Έλειπε, το οποίο κυκλοφορεί και στην αγγλική γλώσσα με τον τίτλο Cave of Silence. Τον Ιούνιο του 2014 εκδόθηκε το δεύτερο μυθιστόρημά του, με τίτλο Ογκρέσα. Ακολούθησε το μυθιστόρημα Μη με Λησμόνει, τον Μάιο του 2015. Τα πρώτα τρία μυθιστορήματά του βρίσκονταν στην τελική δεκάδα του διαγωνισμού βιβλίου των Public. Τον Μάιο του 2016 εκδόθηκε το μυθιστόρημά του Ουρανόεσσα, το οποίο βραβεύτηκε το 2017 ως το καλύτερο μυθιστόρημα της χρονιάς, στην κατηγορία «Ηρωίδα έμπνευση».
Τον Μάιο του 2017 εκδόθηκε το νέο του μυθιστόρημα με τίτλο Φως μέσα στη Θύελλα, το οποίο έχει μεταφραστεί στα αγγλικά με τον τίτλο Athora.
Παραδίδει μαθήματα υποκριτικής και «δημόσιου λόγου-public speech». Αρθρογραφεί σε sites, εφημερίδες και περιοδικά. 


www.kostaskrommydas.gr 
onioncostas@gmail.com 
www.facebook.com/costas.krommidas 
twitter.com @kostaskrommydas 
instagram KROMMYDASKOSTAS 



59 σχόλια:

  1. Ωραία άποψη μαρια μου , δεν έχω προλάβει να το διαβάσω αλλά το έχω στα υπόψιν μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αααα χαίρομαι ιδιαίτερα για την άποψη σου δεν το έχω διαβάσει ακόμα αλλά κ εμένα το αγαπημένο μου είναι το μη με λησμονει αρα έχουμε κοινο γούστο!ανυπομονω περισσότερο τώρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπεροχη αναλυση ,λιτη και εμπεριστατομενη ,,,φυσικα και αξιζει πολλα ,,δεν τοεχω διαβασει ομως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειναι απο τα βιβλια που θελω να διαβασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το έχω στα υπόψιν! ωραία κριτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανάγου Ελένη.Είναι από τα βιβλία που θέλω να πάρω!έχω ακούσει πολύ θετικά σχόλια!κ είναι το μόνο του Κ.Κρομμύδα που δεν έχω..ωραία άποψη!ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειναι απο τα βιβλια που θελω να διαβασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα δικά μου αγαπημένα είναι το Μη με λησμόνει και το Η ζωή που έλειπε.Αυτό το βιβλίο σίγουρα θα το διαβάσω σύντομα!!Πολύ όμορφα τα είπες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαίρομαι που το βρήκες εξαιρετικό, το αγόρασα πριν λίγες μέρες, αλλά λόγω φόρτου εργασίας θα το διαβάσω μάλλον το Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαρία μου πολύ ωραία η άποψή σου! Θέλω κι εγώ κάποια στιγμή να το αποκτήσω και να το διαβάσω! Είμαι σίγουρη ότι θα το απολαύσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφη ιστορία πολύ! Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για τα όμορφα λόγια σου!

      Διαγραφή
  11. Είναι συγκλονιστικό βιβλίο ίσως το καλύτερο του μέχρι τώρα! Νομίζω πως αναφέρεται στον έρωτα γνωστών μεγάλων ηθοποιών με παραφρασμενα κάποια γεγονότα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωραία η άποψη σου Μαρία!! Και δικό μου αγαπημένο από τα βιβλία του συγγραφέα είναι το μη με λησμονει,θέλω κάποια στιγμή να διαβάσω και αυτό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  13. Ένα μόνο θα πω Μαρία μου,αγαπω ολα τα βιβλία του!και πραγματικά έχει ανεβάσει τον πήχη πολύ ψηλά!για όσους δεν το έχουν διαβάσει ακόμη ας προμηθευτουν χαρτομάντιλα!!!η άποψη σου με κάλυψε απολύτως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ κατατοπιστιή η άποψή σου Μαρία μου! Θέλω κι εγω πολύ να το διαβάσω!! Αγγελική Δεμέστιχα fb Αντζελα Δεμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ένα βιβλίο που είναι το επόμενο στη λίστα μου για διάβασμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πραγματικα η αποψη σου εξαιρετικη.για το βιβλιο δε θα πω λεξη με καλυψες ηδη κ θελω να το διαβασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ποκυ ωραια παρουσιαση. Ελπιζω να το διαβασω συντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Από την ανάλυσή σου πρέπει να είναι καταπληκτικό. Στην λίστα μου για τα επόμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν έχω διαβάσει κανένα βιβλίο του Κώστα Κρομμυδα ακόμα, αλλά πήγα και τα αγόρασα για την παρουσίαση που ήρθε και έκανε στη Μυτιλήνη... Με αυτά θα περάσω το υπόλοιπο του καλοκαιριού... Φαίνονται όλα πολύ ωραία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Από ότι κατάλαβα το βιβλίο περιγράφει ένα μεγάλο έρωτα... Για άλλη μια φορά ο Κώστας Κρομμύδας θα μας ταξιδέψει!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εγω παντως θελω σκοτωμα που το κερδισα απο το σαιτ σου κ ακομα δεν το διαβασα.ειμαι απαραδεκτη το ξερω.θα φροντισω συντομα να το ξεκινησω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το διάβασα την προηγούμενη εβδομάδα τι ωραίο βιβλίο!! Δεν σας κρύβω ότι τελειώνοντας το μπήκα στο διαδίκτυο να ψάξω την ιστορία του Χορν-Λαμπετη.
    Όταν πρωτο διάβασα την άποψή σου Μαρία σου είχα πει ότι θεωρώ ως καλύτερο βιβλίο του το "Μη με λησμονει" ε λοιπόν τώρα που διάβασα το "Μυρωδιά από σανίδι" αναιρώ...χαχαχα....μου άρεσε περισσότερο η μυρωδιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εχει υπεροχο εξωφυλλο με ωραια χρωματα που σε δελεαζει.συντομα θα το αρχισω κ εγω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αγαπημένο βιβλίο και αγαπημένος συγγραφέας !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. βάζω στόχο μέσα στο 2019 να διαβάσω και εγω κρομμυδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Συμφωνω μαζι σου Μαρια.
    Βιβλιο που εξυμνει τον ερωτα στο θεατρικο σανιδι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή