Η πόλη που δακρύζει



«Λυπάμαι… Τα βιβλία με άρωμα ευτυχίας είναι σπάνια. Ο σινιόρε Φραντσέσκο λέει πως είναι τόσο σπάνια που πρέπει να πληρώσεις μια περιουσία για να τα αγοράσεις. Εγώ, πάλι, λέω πως, για να σου αποκαλυφθεί ένα βιβλίο ευτυχίας, πρέπει πρώτα να έχεις περάσει από όλα τα αρώματα. Να διαβάσεις πολλά… αλλιώς πώς θα καταλάβεις πως αυτό που κρατάς είναι ευτυχία;»  


 Δεν έχω λόγια γι αυτό το βιβλίο...! Ένα βιβλίο που σε παρασύρει στη μαγευτική Βενετία, στα αρώματα και τον θαυμαστό κόσμο των βιβλίων, της εξαίρετης γραφής και ροής της ιστορίας του! Ένα ταξίδι που μου πήρε ένα ολόκληρο βράδυ (μεγάλη αγωνία) να ολοκληρώσω. Το αγάπησα αυτό το μυθιστόρημα. Απλότητα και συνάμα δόσεις ψαγμένου στις σελίδες του. Ερωτεύτηκα τους χαρακτήρες για την μοναδικότητα και τα χαρακτηριστικά των προσωπικοτήτων τους τα οποία η συγγραφέας με αριστοτεχνικό τρόπο περνάει μέσα από την καταπληκτική πένα της. Ο Άντζελο, ο Πάμπλο, η Ελιζαμπέτα, η Σινιόρα, ο Φραντσέσκο, η Λουτσία, η Ιρένε, η Ρομπέρτα, η Πατρίτσια.. τόσο μοναδικοί χαρακτήρες που δεν μπορείς παρά να τους αγαπήσεις! Ένα ρομαντικό και ταυτόχρονα τόσο συγκινητικό μυθιστόρημα! Δεν έχω λόγια πραγματικά φίλοι μου. Αξίζει να το διαβάσετε και μάλιστα να το αγοράσετε ώστε να υπάρχει στη βιβλιοθήκη σας. Αξίζει ειλικρινά πολύ. Πολλά συγχαρητήρια στη συγγραφέα! Εξαιρετική πένα!

Βαθμολογία: 5/5 εννοείται! (Αν θα μπορούσα θα έβαζα 5 με τόνο) 📚

Εδώ μπορείτε να βρείτε το μυθιστόρημα: Η πόλη που δακρύζει


Λίγα λόγια για τη συγγραφέα..
Η ΣΟΦΙΑ ΒΟΪΚΟΥ γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε γαλλική φιλολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο Sophia Antipolis της Νίκαιας, στη Γαλλία, στον τομέα της Επικοινωνίας και του Πολιτισμού των χωρών της Μεσογείου. Σπούδασε επίσης Ιστορία της Τέχνης στην École du Louvre στη Γαλλία. Έχει διδάξει Θεωρία της Επικοινωνίας και Ιστορία της Τέχνης στην ιδιωτική εκπαίδευση, ενώ για χρόνια διατηρούσε μόνιμη στήλη για τα εικαστικά δρώμενα σε διάφορα πολιτιστικά περιοδικά της Θεσσαλονίκης. Έχει ασχοληθεί με τη μετάφραση βιβλίων και έχει γράψει δύο παραμύθια για παιδιά, ενώ από το 1997 δραστηριοποιείται επαγγελματικά στον χώρο της διαφήμισης και επικοινωνίας. Έχοντας περάσει από τη θέση της κειμενογράφου, και καταλήγοντας διευθύντρια δημιουργικού, πολλές διαφημιστικές καμπάνιες φέρουν την υπογραφή της. Μιλάει αγγλικά, γαλλικά και ισπανικά. Είναι παντρεμένη και έχει δύο παιδιά. Από τις Εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ κυκλοφορούν τα μυθιστορήματά της ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΗΜΑΔΙ, ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ, ΠΙΚΡΟ ΓΛΥΚΟ ΛΕΜΟΝΙ, ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΑΥΓΕΡΙΝΟΥ, ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑΣ, ΨΙΘΥΡΟΙ ΤΟΥ ΒΑΡΔΑΡΗ και Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΔΑΚΡΥΖΕΙ.



21 σχόλια:

  1. Θα συμφωνήσω απόλυτα με τη κριτική σας !!!! Παρόλο που μόλις πέρασα τα μισά του βιβλίου ( αν μπορούσα θα το τελείωνα και εγώ σε ένα βράδυ αλλά ας όψετε το νεογέννητο μου :) ) μπορώ να πω ότι είναι ένα μαγικό βιβλίο. Οι περιγραφες, η πλοκή, έχει καταφέρει να μας ταξιδέψει τόσο αρμονικά στο χώρο-χρόνο της Βενετίας!!! Το κυριότερο όμως από όλα και το πιο συγκινητικό είναι ο τρόπος που αντιλαμβάνεται η μικρή Ιρένε τα βιβλία αλλά κ τη ζωή που τη συνδέει μ τα βιβλία !!! Νομίζω ότι ο καθένας που λατρεύει τα βιβλία θα το λατρέψει θα τον αγγίξει και θα αρχίσει ν τα βλέπει με άλλη ματιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εξαιρετικο το ταξιδι στη Βενετια!!!!! την περπατας και τη ζεις παρεα με τους ηρωές της!!!!! με συγκονισε!!!! ωραια η αποψή σας στο μπλοκ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! ☺ Υπέροχο μυθιστόρημα! Ένα μαγικό ταξίδι στη Βενετία! 🎆

      Διαγραφή
  3. Συντομα θα το εχω στα χερια μου και ελπιζω να το ευχαριστηθω!!!Υπεροχο εξωφυλλο και υποθεση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εχω ακουσει διαφορες αποψεις για αυτο το βιβλιο θετικες κ αρνητικες.οταν το διαβασω θα το ξανασυζητησουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το διαβάσεις Κατερίνα μου. Εξαιρετικό. Θα με θυμηθείς! Το λάτρεψα! 💙

      Διαγραφή
  5. Αγαπημένη Σοφία Βοικου!! Το έχω στις προτεραιότητές μου να διαβάσω το συγκεκριμένο βιβλίο της!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελπιζω να μη με απογοητευσει γιατι οτι δικο της εχω διαβασει μου αρεσε παρα πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ένα πραγματικά υπέροχο β ιβλιο.. Νικολαΐδου Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εχω σκοπο να το διαβασω ,οπωσδηποτε,,,ωραια η κριτικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρια μου μου αρεσε πολυ η τοποθετηση σου για το συγκεκριμενο βιβλιο.Με μαγεψε κι εμενα εξισου.Σε μεταφερει σε αλλες εποχες ,ειναι τρομερα ατμοσφαιρικο και μου θυμισε ξενη λογοτεχνια.Η κ.Βοικου εχει ανεβασει το επιπεδο της στην γραφειαυτου του βιβλιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. άκουσα μια συνέντευξη της συγγραφέασ και μου έκανε εντύπωση που έγραψε κάτι το τόσο διαφορετικό!!!με ταξίδεψε στην βενετία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μου άρεσε πάρα πολύ!!'
    Θυμίζει καλή ξενη λογοτεχνία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ένα απο τα καλύτερα βιβλία που διάβασα η περιγραφή του υπεροχή μου φενοταν λές και ήμουν στη Βενετία έχει σε μια άκρη και τούς παρακολουθούσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ποιο να πρωτοδιαβασεις δικο της κ να μην το βρεις εξαιρετικο.ειδικα το καποτε στη θεσσαλονικη με ξετρελανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή