Ποιήματα Καβάφης - Τα αναγνωρισμένα


Τι μπορούμε να πούμε για τα ποιήματα του Καβάφη!? Εξαιρετικά! Το συγκεκριμένο βιβλίο περιέχει όλα τα αναγνωρισμένα ποιήματα του Καβάφη σε χρονολογική σειρά, καθώς και επεξηγήσεις όπου χρειάζεται! Στο τέλος του βιβλίου υπάρχουν πληροφορίες για τον ίδιο τον συγγραφέα με την αναλυτική βιογραφία του καθώς και το έργο του. Ένα βιβλίο που θεωρώ πώς πρέπει να διαβάσουν όλοι! Ένα βιβλίο σταθμός στην ιστορία της ποίησης και όχι μόνο!

Ένα από τα ποιήματα που σημείωσα είναι:

Che fece...il gran rifiuto

Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα
που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο Όχι
να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα

πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του.
Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει. Αν ρωτιούνταν πάλι,
όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει
εκείνο τ΄όχι -το σωστό- εις όλην την ζωή του.


Βαθμολογία: 5/5

Εδώ μπορείτε να βρείτε το βιβλίο: Ποιήματα Καβάφης - Τα αναγνωρισμένα


Λίγα λόγια για τον Ποιητή..
Ο Κωνσταντίνος Καβάφης (Αλεξάνδρεια29 Απριλίου 1863 (17 Απριλίου με το π.η.) - Αλεξάνδρεια29 Απριλίου 1933) ήταν ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες ποιητές της σύγχρονης εποχής.Γεννήθηκε και έζησε στην Αλεξάνδρεια, γι' αυτό και αναφέρεται συχνά ως «ο Αλεξανδρινός». Δημοσίευσε ποιήματα, ενώ δεκάδες άλλα παρέμειναν ως προσχέδια. Τα σημαντικότερα έργα του τα δημιούργησε μετά την ηλικία των 40 ετών.






15 σχόλια:

  1. τι να πεις για τον καβάφη Μαρία μου!!!είναι από τους αγαπημένους μου!!!αυτό που μου αρέσει είναι ότι μπορείς να τον καταλάβεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενα βιβλιο,αλλα και ενα ονομα σταθμος στην ιστορια της ποιησης...τι να πεις......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευκαιρία να ασχοληθούμε και με την ποίηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δυστυχως ειμαι απο τους ανθρωπους που δεν εβαλαν την ποιηση στη ζωη τους κ δεν ξερω το λογο.το μονο που εχω διαβασει κ ηταν μοναδικο πραγματικα για μενα το μονογραμμα του ελυτη.ελιωνα στις σελιδες του διαβαζοντας εκεινο το σαγαπω μακους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ διαβάζω τόσο ποίηση όσο θα ήθελα Κατερίνα μου.. ❤ Έτσι είναι τι να κάνουμε.. χανόμαστε με τα μυθιστορήματα περισσότερο! 💙

      Διαγραφή
    2. Μαρια μου το μονογραμμα να το διαβασεις οταν μπορεσεις γυρω στις δεκα με εικοσι σελιδες ειναι.θα σου μεινει

      Διαγραφή
    3. Το έχω διαβάσει Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  5. Δυστυχώς δεν το έχω διαβάσει το συγκεκριμένο συνήθως προτιμώ μυθιστόρημα και όχι ποίηση αλλά από το λίγο που έχω διαβάσει Καβάφης και Δημουλά αγαπημενοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και εγω δεν το εχω διαβασει ακομα... εχει ο πατερας μου καποια τετοια αναλογα βιβλια κ με ποιηματα του Καβαφη κ αλλων διακεκριμενων Ελληνων ποιητων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή