Βιβλία που εξυμνούν τον έρωτα! ♥



 Αγαπημένοι μου βιβλιόφιλοι! Χρόνια Πολλά σε όλους! Σήμερα, εν όψη της γιορτής του καθολικού αυτού Άγιου, γιορτάζουν και οι δυνατές ιστορίες αγάπης που συναντήσαμε στις όμορφες σελίδες των βιβλίων! Για πάμε να δούμε μερικούς από τους τίτλους αυτούς:



❀ Μ' άλλα λόγια σ' αγαπώ (κλικ εδώ) 
❀ Δεκατρία Μπαλώματα (κλικ εδώ) 
❀ Η καρδιά του βράχου (κλικ εδώ)
❀ Στα βαθιά και Στα ουράνια (κλικ εδώ) (κλικ εδώ) 
❀ Ο κήπος με τις μουριές (κλικ εδώ)
❀ Ο εξόριστος αριστοκράτης (κλικ εδώ) 
❀ Μεταξένια αγάπη (κλικ εδώ) 
❀ Έρωτας σε λάθος χρόνο (κλικ εδώ) 
❀ Όσα η αγάπη συγχωρεί (κλικ εδώ) 
❀ Μυρωδιά από σανίδι (κλικ εδώ)
❀ Αστέρια στην άμμο (κλικ εδώ)
❀ Χωρίς Ελπίδα (κλικ εδώ) 
❀ Το σκουλαρίκι της τύχης (κλικ εδώ) 
❀ Μου το είπε ένας άγγελος (κλικ εδώ)
❀ Αγαπώ θα πει χάνομαι (κλικ εδώ) 
❀ Κόκκινο Κοράλλι (κλικ εδώ) 
❀ Η καρδιά θυμάται (κλικ εδώ) 
❀ Το φθινόπωρο της μάγισσας (κλικ εδώ)

Περιμένω με χαρά τα σχόλια σας και ποια από τα παραπάνω βιβλία έχετε διαβάσει! Σας αγαπώ και σας φιλώ! 

31 σχόλια:

  1. Από αυτά τα βιβλία έχω διαβάσει τα 5 τελευταία της λίστας και ήταν όλα εξαιρετικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δυστυχώς δεν έχω διαβάσει κάποιο από αυτά!!! Θα φροντίσω να διαβάσω μερικά σύντομα!!! Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες για τα βιβλία. Φαίνονται όλα πολύ ωραία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκπληκτικές ιστορίες όλα Στέλλα! Αγαπημένα μυθιστορήματα!

      Διαγραφή
  3. Μ' άλλα λόγια σ' αγαπώ
    ❀ Η καρδιά του βράχου
    ❀ Ο κήπος με τις μουριές
    ❀ Το σκουλαρίκι της τύχης
    ❀ Αγαπώ θα πει χάνομαι
    ❀ Κόκκινο Κοράλλι
    ❀ Η καρδιά θυμάται
    ❀ Το φθινόπωρο της μάγισσας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με μεγάλη μου λυπη διαπιστώνω πως δεν έχω διαβάσει κανενα από αυτά... Νόμιζω πρεπει να αρχισω να εμπλουτίζω την βιβλιοθήκη μου...Θα συμβουλευτώ αυτό τον κατάλογό σας :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχω διαβάσει τον Κήπο με τις μουριές και θα ήθελα να προτείνω επίσης τον Μπρούτζινο Καβαλάρη. Μιλάμε για τον απόλυτο έρωτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πόσο πολύ θέλω να διαβάσω αυτό το βιβλίο! Εύχομαι μέχρι του χρόνου να τα καταφέρω! Είναι πολλά τα καινούργια είναι η αλήθεια! Ευχαριστώ πολύ πολύ για την όμορφη πρόταση!

      Διαγραφή
  6. Η καρδιά του βράχου , Ο κήπος με τις μουριές , Το φθινόπωρο της μάγισσας και Η καρδιά θυμάται. Θέλω πολύ να διαβάσω και τα υπόλοιπα της λίστας. Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ πολύ για την εμπιστοσύνη! Είναι όλα υπέροχα μυθιστορήματα!

      Διαγραφή
  7. μαρια μου δεν εχω διαβάσει καποιο από τα παραπάνω βιβλία!!!φυσικά θα ήθελα να διαβάσω όλα τα βιβλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Παρασκευή μου είναι όλα ένα κι ένα! Εξαιρετικές ιστορίες βγαλμένες από την ίδια τη ζωή!

      Διαγραφή
  8. Δεν έχω διαβάσει Μαρία μου μόνο τρία από αυτά: "Στα βαθιά και στα ουράνια", "Έρωτας σε λάθος χρόνο" και "Ο εξόριστος αριστοκράτης"!! Ξεχωρίζω από τα υπόλοιπα το φθινόπωρο της μάγισσας και μυρωδιά από σανίδι!! Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δυστυχώς όλα είναι στη λίστα με τα βιβλια που θέλω να αγοράσω... Το μονο που έχω αγοράσει μέχρι στιγμής, αλλά είναι στα αδιαβαστα ακόμα, είναι το μυρωδιά απο σανίδι...
    Είναι όμως όλα τους εκπληκτικά βιβλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστουμε Μαρία! Υπέροχη η λίστα σου! 😍 💖💖💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο κηπος με τις μουριες και η καρδια του βραχου τελεια αννα ορεστιαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρακι μου βλεπω το Μα αλλα λογια σα αγαπω το λατρευω ..Το Αγαπω θα πει χανομαι με το Κοκκινο Κοραλλι αγαπημενα μου υπεροχες επιλογες σχεδον ολα διαβασμενα ,,,Νικολαιδου Μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μυρωδιά από σανίδι, μόνο αυτό έχω διαβάσει και είναι ένα βιβλίο που εξυμνεί τον έρωτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ αυτοί οι έρωτες που μας ταξιδεύουν... Καλές αναγνώσεις σε όλες!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. εχεις δικιο μαρία μου όλα είναι ενα προσ ενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή