Το φθινόπωρο της μάγισσας



Πόσο πιο κατάλληλη εποχή να διαβάσει κανείς το συγκεκριμένο βιβλίο! Ταξίδεψα τόσο πολύ με τις όμορφες περιγραφές των εικόνων και τις μυρωδιές της φύσης. Παρά τον τεράστιο όγκο των σελίδων (600 σελίδες) η πλοκή μαγεύει και παρασύρει τον αναγνώστη με ευκολία, που ούτε καν καταλαβαίνεις πως κυλάει. Η λέξη που μου έρχεται στο μυαλό είναι τρυφερό! Από τα πολύ τρυφερά μυθιστορήματα που κυκλοφορούν (σίγουρα). Η αλήθεια είναι πως από τα σχόλια που έγραψαν πολλοί φίλοι ότι το διάβασαν δύο φορές και παραπάνω, σκεφτόμουν ''πώς είναι δυνατόν τόσες σελίδες να καθίσει κάποιος να τις διαβάσει ξανά γνωρίζοντας ήδη την πλοκή"? Κι όμως. Γίνεται. Θα διάβαζα το φθινόπωρο της μάγισσας γιατί παρασύρει τον αναγνώστη σε μία ιστορία αγάπης και περιπέτειας με απλό και ευχάριστο τρόπο που θέλεις να το βιώσεις ξανά και ξανά. Περιττό να πω ότι ερωτεύτηκα τον πρωταγωνιστή! Καταπληκτικό μυθιστόρημα το οποίο προτείνω με μεγάλη χαρά σε όλους όσους δεν το διάβασαν (και σε αυτούς που το διάβασαν βέβαια για μία ακόμα φορά ίσως).

Βαθμολογία: 5/5 φυσικά.

Εδώ μπορείτε να βρείτε το βιβλίο: Το φθινόπωρο της μάγισσας

Λίγα λόγια για τη συγγραφέα..
Η ΚΑΙΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ (1955–2014) εργάστηκε για πολλά χρόνια ως μεταφράστρια δεκάδων έργων παγκοσμίως αναγνωρισμένων συγγραφέων για ενηλίκους και παιδιά, μεταξύ των οποίων και της αγαπημένης σειράς βιβλίων του Χάρι Πότερ. Έγραψε οχτώ μυθιστορήματα, που αγαπήθηκαν από χιλιάδες αναγνώστες. Από τις Εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ κυκλοφορoύν, επίσης, τα μυθιστορήματά της ΛΕΥΚΗ ΟΡΧΙΔΕΑ, ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΤΗΣ ΜΑΓΙΣΣΑΣ, EΡΩΤΑΣ ΠΟΛΕΜΟΣ, Ο ΚΗΠΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΟΥΡΙΕΣ, ΤΟ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ Και Η ΚΑΡΔΙΑ ΘΥΜΑΤΑΙ. Το τελευταίο, μάλιστα, το 2014 τιμήθηκε με το Βραβείο Κοινού των βιβλιοπωλείων PUBLIC, στην κατηγορία «Μεγάλες Συγκινήσεις».







29 σχόλια:

  1. Μου άρεσε πάρα πολύ το έχω διαβάσει ήδη 2 φορές πολύ ατμοσφαιρικό με ωραία πλοκή και αγωνία που σε κρατάει μέχρι το τέλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου άρεσε πολύ Μαρία μου όπως όλα βιβλία της άλλωστε.Ήταν όμως μια ιδιαίτερη ιστορία η συγγεκριμένη και γι'αυτό ίσως πιο αγαπημένη για κάποιους!!Κρίμα που έφυγε νωρίς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και αν και το είχα διαβάσει δανεικό,το αγόρασα με την πρώτη ευκαιρία και τώρα τα έχω όλα της.

      Διαγραφή
    2. Και πολύ καλά έκανες Ελισάβετ μου.. νομίζω ότι αξίζει να υπάρχει στη συλλογή και στην βιβλιοθήκη του κάθε βιβλιόφιλου! 💛

      Διαγραφή
  3. Μου αρεσουν ολα της κυρίας Οικονομου αλλα αυτο ειναι απο τα πολυ πολυ αγαπημένα μου! Ερωτεύτηκα και εγω τον Στέφανο, νευρίασα με τη Μυρσίνη, έβρισα τη Δοξούλα, γέλασα με τον ανηψιό( Τάκη αν δεν κανω λάθος). Είναι φοβερό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ο Τάκης φοβερός χαρακτήρας! Χαχα Συμφωνώ Γιώτα μου! Αγαπημένο μυθιστόρημα! 💙💙💙

      Διαγραφή
  4. Πραγματικά αν και είναι μεγάλο σε όγκο ο λόγος της ρεει σαν το ποταμάκι και σε παρασέρνει μαζί του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΜΩΣ ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ.ΕΧΩ ΣΤΑ ΑΔΙΑΒΑΣΤΑ ΔΥΟ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΈΩΣ ΤΟ ΔΡΑΚΟΣ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΥΚΗ ΟΡΧΙΔΕΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η λευκή ορχιδέα προσωπικά δεν με ενθουσίασε.. τον δράκο στο χιόνι κι εγώ αδιάβαστο το έχω.. 🙂🙂

      Διαγραφή
  6. Μαράκι μου δεν το έχω διαβάσει ακόμα,με περιμένει στα αδιάβαστα~!Είμαι σίγουρη όμως ότι θα μου αρέσει πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπεροχο βιβλιο,απο τα αγαπημενα μου!!!!Αξεχαστη και πολυαγαπημενη συγγραφεας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπεροχο βιβλιο,απο τα αγαπημενα μου!!!!Αξεχαστη και πολυαγαπημενη συγγραφεας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πραγματικα βιβλιαρα απι αυτα που θελεις να παρεις σβαρνα ρην επαρχια μπας κ ειναι εκει πουθενα ο ερωτας της ζωης σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το είχα καιρό στα αδιάβαστα γιατί περίμενα να έρθει το φθινόπωρο για να το πιάσω στα χέρια μου. Και πραγματικά ήταν υπέροχη εμπειρία να βλέπεις έξω απο το παράθυρο σου όλα αυτά τα χρώματα που με τόση μαεστρία περιγράφει η συγγραφέας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δεν το έχω διαβάσει αλλά και η συγκεκριμένη συγγραφέας μπαίνει σιγά σιγά σπίτι μου!!!αγόρασα το πρώτο βιβλίο μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φίλες και φίλοι της παρέας διαβάστε το ΤΩΡΑ και μην περιμένετε το φθινόπωρο όπως έκανα εγώ και άδικα έχασα χρόνο απο την απόλαυση ενός υπέροχου βιβλίου όπως είναι αυτό. Διαβάστε το όποια εποχή κι αν είναι έξω απο το παράθυρο σας και πιστέψτε με θα είναι σαν να βρίσκεστε στο φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαγικο βιβλιο σε ταξιδευει σε υπεροχα μερη και ειναι ενα απο τα αγαπημενα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή