Η κληρονόμος του ποταμού ✿


 Ένα βιβλίο κεντημένο με τους θρύλους του ποταμού των στεναγμών και των μυθικών παραποτάμων του, που διέσχιζαν τον Άδη. Μια ιστορία που, περνώντας μέσα από τον θάνατο, υμνεί τη ζωή!

 Δεν έχω λόγια! Για ακόμα μία φορά η κυρία Δήμητρα Ιωάννου με άφησε με το στόμα ανοιχτό! Δεν ήξερα αν το επόμενο βιβλίο της θα μπορούσε να ξεπεράσει τους γιους της Γαλανής Κυράς αλλά η αλήθεια είναι πώς ναιιι! Τα κατάφερε! Ταξίδεψα στα νερά του Αχέροντα, μύρισα τα υπέροχα αρώματα, συνέλεξα ένα ένα τα στοιχεία που χαρίζονται με αυτόν τον μοναδικό τρόπο της συγγραφέως, έζησα τις ιστορίες των ηρώων. Η κληρονόμος του ποταμού είναι ένα αριστούργημα που καταφέρνει να εντυπωσιάσει από τις πρώτες σελίδες του. Λίγες ώρες μετά και ακόμα νιώθω πώς θα συναντήσω την Λευκή, την Ρόζα, τον Χρήστο, τον Άγγελο, τον Φώτη, την Λευκοθέα.


 Η συγγραφέας με αριστοτεχνικό τρόπο δημιουργεί τις προσωπικότητες των πρωταγωνιστών και ο αναγνώστης δεν έχει παρά να τους δεχθεί με τα ελαττώματα και τα προτερήματά του καθενός. Αυτό που λατρεύω στα βιβλία της κυρίας Ιωάννου είναι η προσωποποίηση των στοιχείων της φύσης! Μαγικές εικόνες! Η παρουσία διάφορων στοίχων από την Οδύσσεια (και όχι μόνο) συνθέτουν ένα πάντρεμα της  μυθολογίας με το σήμερα και οριοθετούν έναν απέραντο κόσμο μεταξύ υπαρκτού και μη. Ο τρόπος με τον οποίο μπλέκονται όλα μεταξύ τους σε ένα κυνηγητό μεταξύ των χαρακτήρων και ενός φόνου που ζητάει απεγνωσμένα της εξιχνίαση, πραγματικά συναρπάζει τον αναγνώστη ως και την τελευταία σελίδα! Επίσης κάτι άλλο που θέλω να υπογραμμίσω είναι η δυσκολία στην μαντεψιά που κάνουμε για την ανεύρεση του δολοφόνου και κατά πόσο θα το πετύχουμε (είναι δυσκολάκι να βρει ο αναγνώστης τον δολοφόνο με την πρώτη). Σας το προτείνω με μεγάλη μου χαρά αγαπημένοι μου βιβλιόφιλοι! Θα το λατρέψετε!

Βαθμολογία: 5/5
Εδώ μπορείτε να βρείτε το μυθιστόρημα: Η κληρονόμος του ποταμού

Λίγα λόγια για τη συγγραφέα..
Η ΔΗΜΗΤΡΑ ΙΩΑΝΝΟΥ σπούδασε στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και ασχολείται επαγγελματικά με τη Σωματική Ψυχοθεραπεία και τη Βιοανάδραση. Η μελέτη των ανθρώπινων σχέσεων, συμπεριφορών και διαδράσεων ανέκαθεν τη γοήτευε, ενώ το γράψιμο είναι το μεγάλο της πάθος. Η αγάπη της για την Ελλάδα είναι ριζωμένη βαθιά, γι’ αυτό και ερευνά επίμονα τη λαογραφία και τα μυστικά κάθε γωνιάς της. Από τις Εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ κυκλοφορούν τα μυθιστορήματά της ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ – ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΜΑΓΙΣΣΑΣ,ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΑΝΝΕΤΑΣ, ΒΑΛΕΝΤΙΝΑ. Η ΓΗΤΕΥΤΡΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ και ΟΙ ΓΙΟΙ ΤΗΣ ΓΑΛΑΝΗΣ ΚΥΡΑΣ.



52 σχόλια:

  1. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΒΙΒΛΊΟ ,ΉΤΑΝ ΓΡΗΓΟΡΟ, ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΌ ..ΕΊΧΕ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΉ ΑΤΜΟΣΦΑΊΡΑ !!!!και εγω το προτείνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένα απο τα βιβλία που θέλω πολύ να διαβάσω ευχαριστούμε Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ Άννα μου! Αξίζει να το διαβάσεις κάποια στιγμή! Υπέροχη ιστορία!

      Διαγραφή
    2. Μακάρι να Είμαι τυχερή και το κερδίσω κάπου γιατί τα γενέθλιά μού αργούν πολυ🤔🤔

      Διαγραφή
  3. Συμφωνώ απόλυτα, λατρεύω τον τρόπο που γράφει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τρομερή συγγραφέας! Διάβασα το καλοκαίρι το τραγούδι της Αννετας κ μου άρεσε πολύ! Θέλω να διαβάσω κ τα υπόλοιπα βιβλία της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το τραγουδι της Ανετας ηταν πολυ ωραιο οπως κ η Κασσανδρα

      Διαγραφή
    2. Το τραγούδι της Αννέτας δεν το διάβασα είναι η αλήθεια, αλλά θα το διαβάσω κάποια στιγμή!

      Διαγραφή
  5. Ενα απο τα βιβλία που ελπίζω να μπορέσω να αποκτήσει μέσα σε αυτή τη χρονιά!!!! 😁😀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ακουω τα καλυτερα κ χαιρομαι.Οι ωραιες δουλειες πρεπει να φαινονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι στη λίστα του 19 σίγουρα! Θέλω πολύ να το διαβάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι αυτό είναι στη λίστα μου. Ευελπιστώ ότι θα έρθει σύντομσ η σειρά του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν το εχω διαβασει σιγουρα ειναι ενα απο τα επομενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχω ακούσει τόσα καλά λογια γι'αυτό το βιβλίο και ανυπομονώ να το διαβάσω.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν το εχω διαβασει ακομα, αλλα σιγουρα θα το παρω αργα η γρηγορα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραίο φαίνεται. ....ευχαριστούμε πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Από τις αγαπημένες μου συγγραφείς!Έχω διαβάσει όλα τα βιβλία της και η κληρονόμος με περιμένει!!!θα είναι το επόμενο που θα διαβάσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένουμε με χαρά τις εντυπώσεις σου Ευαγγελία μου! Και για μένα είναι από τις αγαπημένες μου συγγραφείς η κυρία Ιωάννου! Γράφει εξαιρετικά!

      Διαγραφή
  14. Ωραία άποψη Μαρία!! Το διάβασα πρόσφατα και μου άρεσε, έχει την σφραγίδα της συγγραφέως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. είναι το μόνο που έχω διαβάσει !!!!έχει και άλλα βιβλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, έχω διαβάσει και τους γιους της Γαλανής κυρας. Είναι υπέροχο βιβλίο επίσης!

      Διαγραφή
  16. Το τελευταιο βιβλιο που διαβασα οι Γιοι της γαλανης κυρας ηταν υεπροχο και για το νεο βιβλιο της Δημητρας εχω ακουσει τα καλυτερα ..Πολυ ωραια η αποψη σου Μαρακι.. Νικολαιδου Μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κληρονόμος του ποταμού μου αρέσει λιγάκι παραπάνω είναι η αλήθεια από το προηγούμενο της κυρίας Ιωάννου, αλλά και τα δύο είναι υπέροχα βιβλία!

      Διαγραφή
  17. Για να δίνεις 5/5 θα είναι πολύ καλό να πω την αλήθεια κ μονο απο το εξώφυλλο το θέλω πααααρα πολύ αλλά νομιζω έχει κάτι μαγευτικό αυτό το μέρος πολύ χαρηκα με την κριτική σου!είναι στις επόμενες αγορες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Γιούλα μου, αξίζει να το αγοράσεις αυτό το βιβλίο! Είναι υπέροχο!

      Διαγραφή