Η ουράνια προφητεία ✿



 Η ΟΥΡΑΝΙΑ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ περιέχει μυστικά που αυτή την εποχή αλλάζουν τον κόσμο μας. Αντλώντας από την αρχαία σοφία που βρέθηκε σε ένα Περουβιανό χειρόγραφο, εξηγεί πώς να συνδέσετε τα γεγονότα που συμβαίνουν στη δική σας ζωή τώρα... και σας επιτρέπει να δείτε τι πρόκειται να σας συμβεί τα επόμενα χρόνια! Όταν ο James Redfield εξέδωσε για πρώτη φορά αυτό το σπάνιο βιβλίο, οι άνθρωποι το πήραν, το διάβασαν, και έμειναν άφωνοι με το περιεχόμενό του.



 Ενημέρωσαν τους φίλους τους γι' αυτό, και οι φίλοι με τη σειρά τους πληροφόρησαν τους δικούς τους φίλους. Από στόμα σε στόμα, τα νέα γι' αυτό το έργο εξαπλώθηκαν σε όλη την Αμερική. Οι προφητείες του μάγεψαν χιλιάδες αναγνώστες οι οποίοι συγκινήθηκαν από τον τρόπο που ερμήνευε όσα συνέβαιναν στη ζωή τους. Το βιβλίο διαβάζεται σαν μια δυνατή ιστορία γεμάτη περιπέτεια, αλλά στην πραγματικότητα ασκεί τη βαθιά επίδραση μιας πνευματικής παραβολής. Η ΟΥΡΑΝΙΑ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ εδώ και πολλούς μήνες είναι συνεχώς στον κατάλογο των Bestseller.

 Καταπληκτικό βιβλίο! Έπος! Εννιά επιγνώσεις που αφορούν τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε τον εαυτό μας και τον κόσμο. Περιπέτεια μεν, βαθύτερο νόημα δε. Περιπέτεια σε συνδυασμό με αυτοβελτίωση! (Πρώτη φορά το συναντώ). Μου άλλαξε απίστευτα τον τρόπο σκέψης και κατανόησα καλύτερα τις σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων. Από τα καλύτερα βιβλία που έχω διαβάσει! Είναι απλό, κατανοητό και δεν κουράζει λεπτό τον αναγνώστη! Αξίζει να το διαβάσετε και μάλιστα πάνω από μία φορά! Στο τέλος της ιστορίας υπάρχουν κενές σελίδες όπου μπορεί ο αναγνώστης να κρατήσει κάποιες σημειώσεις που αφορούν την κάθε επίγνωση! Σίγουρα θα συνεχίσω με τα υπόλοιπα βιβλία του συγγραφέα! Σας το προτείνω! 


Βαθμολογία: 5/5 


Λίγα λόγια για τον συγγραφέα..
Ο James Redfield είναι ο συγγραφέας των βιβλίων Η Ουράνια Προφητεία, Η Δέκατη Επίγνωση, Το Ουράνιο Όραμα και Το Μυστικό της Σαμπάλα. Γράφει ευρύτερα πάνω στο θέμα της ανθρώπινης πνευματικότητας και ζει στην Αλαμπάμα με τη γυναίκα του, τη Σαλ.




15 σχόλια:

  1. αυτό το βιβλίο το θέλωωωωωωω!!!!!το έχω σημειώσει ήδη και έχω διαβάσει πολύ καλές κριτικές....βάζεις και εσυ 5/5!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαιρετικό βιβλίο! Αξίζει να το διαβάσεις κάποια στιγμή Παρασκευή μου! Εγώ θα αγοράσω κι άλλα βιβλία του συγγραφέα σύντομα! Λάτρεψα τον τρόπο προσέγγισης του!

      Διαγραφή
  2. Φαίνεται απο την περιγραφής εξαιρετικό! Σε ευχαριστουμε Μαρία για μια ακόμα φορά για τις απόψεις σου κ τις προτάσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον!! Θα το έχω στα υπόψην μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πρέπει οπωσδήποτε να το διαβάσω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστούμε Μαρία!! Δεν το ήξερα το συγκεκριμένο βιβλίο και φαίνεται πολύ ενδιαφέρον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι από τα τοπ βιβλία αγαπημένα μου Αναστασία μου! Εξαιρετικό βιβλίο! Έχω μάθει πολλά πράγματα!

      Διαγραφή
  6. Μαρία τι μου κάνεις; συνέχεια μεγαλώνει η λίστα μου, δεν θα γλυτώσω καμιά φορα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συγκεκριμένο βιβλίο αξίζει να το σημειώσεις στην κορυφή της λίστας Μαρία μου..

      Διαγραφή
  7. Θα το εχω στα υπ οψιν μου!ευχαριστουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή