"Το καλύτερο", "το χειρότερο" και αυτό που λέμε έτσι κι έτσι που διάβασα τον τελευταίο καιρό! ❤



 Τα παρακάτω βιβλία είναι όλα μέσα στην λίστα, από την οποία θα επιλέξω κάποια για να τα τοποθετήσω στην κάθε κατηγορία..για πάμε.. (Δίπλα από κάθε τίτλο θα βρείτε την ολοκληρωμένη άποψή μου για το βιβλίο).




Το βαλς της ζωής (κλικ εδώ)

Το τελευταίο φως (κλικ εδώ)
Οι αόρατες ερινύες της καρδιάς (κλικ εδώ)
Οι πολυθρόνες των δράκων (κλικ εδώ)
Η ιστορία της θεραπαινίδας (κλικ εδώ)
In Aeternum Στην αιωνιότητα (κλικ εδώ)
Ο δρόμος της ευτυχίας (κλικ εδώ)
Το Πριγκιπότο (κλικ εδώ)
ΦΡΙΝΤΑ ΚΑΛΟ- Η ζωή μιας αδάμαστης γυναίκας (κλικ εδώ)


==> Στην κατηγορία ''Το χειρότερο'' θα τοποθετήσω το μυθιστόρημα: Το βαλς της ζωής είναι ένα βιβλίο που δεν μου άρεσε! Στεναχωριέμαι πολύ που το γράφω, αλλά ειλικρινά δεν το βρήκα ενδιαφέρον..

==> Στην κατηγορία "Το βιβλίο που είναι έτσι κι έτσι'' θα τοποθετήσω το μυθιστόρημα: In Aeternum Στην αιωνιότητα. Είναι ένα ωραίο βιβλίο, αλλά θεωρώ πώς σίγουρα μπορούσε να είναι και πολύ πολύ καλύτερο.

==> Στην κατηγορία "Το καλύτερο" θα τοποθετήσω με μεγάλη μου χαρά το αγαπημένο μου γενικότερα απ' όσα έχω διαβάσει μέχρι στιγμής στο κομμάτι των μυθιστορημάτων και αυτό δεν είναι άλλο από το βιβλίο Η ιστορία της θεραπαινίδας Το αγαπώ αυτό το βιβλίο. Ένα ιδιαίτερο βιβλίο που μου δημιούργησε άπειρα συναισθήματα. Σας το προτείνω να το διαβάσετε! 














19 σχόλια:

  1. Το καλύτερο είναι αυτό που διαβάζω τώρα ο κίτρινος φάκελος .. είναι καταπληκτικό !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ετσι και ετσι θα έλεγα το φονικό παιχνίδι , δεν ήταν κακό αστυνομικό αλλά θα μπορούσε να είναι και καλύτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χειρότερο μαρια μου δεν έχω και είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την ιστορια της θεραπαινιδας την εχω στα..προσεχως, την θυμαμαι που το ειχες επαινεσει πολυ το βιβλιο!!!!Φετος ολα τα βιβλια που διαβασα ηταν πολυ ωραια αρα δεν εχω χειροτερο, οσο για το καλυτερο πολλα ηταν και δεν μπορω να ξεχωρισω καποιο.Μπορω ν' αναφερω ομως δυο που διαβασα τον Νοεμβριο και μου αρεσαν Ολυκος της μοναξιας της Χρ. Δημουλιδου και Μια φορα και ενα καλοκαιρι της Μετ. Κραλλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον λύκο τον έχω διαβάσει, όντως είναι ένα βιβλίο που σε κρατάει. Σίγουρα όμως υπάρχουν και πολλά άλλα καλύτερα του. Τυχερή με τις επιλογές σου! ❤ Η ιστορία της θεραπαινίδας είναι ο,τι καλύτερο έχω διαβάσει σε μυθιστόρημα! Εκπληκτικό βιβλίο! 🙏

      Διαγραφή
  5. Το καλύτερο μου είναι το "Δράκος στο χιονι"... Το χειρότερο μου ηταν το "Χωρίς σκηνή"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το καλύτερο που διάβασα το τελευταίο καιρό είναι ο στοιχειοχαρακτης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το πιο μέτριο βιβλίο που διάβασα είναι η απαγωγή του μνηστήρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και το χειρότερο οι δαίμονες δεν έχουν όνομα....
    Π;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό που διαβάζω τώρα δεν ξέρω ακόμα που θα το κατατάξω !!! Οι ενοικιαστές !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή