In Aeternum Στην αιωνιότητα ✿


 Η Λυδία μία μοναχική κοπέλα μεγάλωσε σε ορφανοτροφείο καθώς η μητέρα της πέθανε στη γέννα. Δε γνωρίζει τον πατέρα της που, άλλωστε, δεν ενδιαφέρθηκε για εκείνη. Μετά τις σπουδές της, η μοίρα φαίνεται να της δείχνει ένα καλύτερο πρόσωπο. Όταν όμως η Λυδία αναλαμβάνει την προετοιμασία μιας έκθεσης με πίνακες ζωγραφικής και γκραβούρες με θέμα την Κόλαση, θα γνωρίσει πολλούς ανθρώπους που ξέρουν περισσότερα από όσο η ίδια για τον εαυτό της και τη ζωή της. Για να φέρει σε πέρας το έργο της, είναι υποχρεωμένη να συνεργαστεί με τον Μάξιμο, έναν σκοτεινό και απρόσιτο άντρα που κρύβει μυστικά. 





Η αλήθεια είναι πώς με εντυπωσίασε το συγκεκριμένο μυθιστόρημα! Με εξέπληξε ευχάριστα θα έλεγα, καθώς το εξώφυλλο δεν μου άρεσε ιδιαίτερα! Η γραφή είναι απλή και κατανοητή! Υπήρχαν βέβαια στιγμές που με έκαναν να βαρεθώ αρκετά, αλλά η πλοκή του βιβλίου μου άρεσε αρκετά! Μου έδωσε αυτό το κλικ να θέλω να μάθω τι θα συμβεί παρακάτω και αυτό το πετυχαίνουν λίγοι συγγραφείς! Ένα αρκετά καλό βιβλίο φίλοι μου! Σας το προτείνω!

Βαθμολογία: 3,5/5 

Λίγα λόγια για τη συγγραφέα..
Η Γεωργοπούλου Μαρία γεννήθηκε στην Πάτρα. Σπούδασε Ιστορία στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο και απέκτησε μεταπτυχιακό στην Ιστορική Έρευνα, Διδακτική και Νέες Τεχνολογίες από το ίδιο πανεπιστήμιο.
Το διάβασμα είναι ο βασικός τρόπος να περνάει η ώρα της από τότε που θυμάται τον εαυτό της. Η συγγραφή ήρθε λίγο αργότερα, όταν συνειδητοποίησε ότι οι ιστορίες που είχε στο μυαλό της, ήταν πάρα πολλές και δεν έπρεπε να ξεχαστούν.
Όταν δεν διαβάζει ή γράφει, παρακολουθεί φανατικά ταινίες και σειρές.

Το πρώτο της βιβλίο είναι το "In Aeternum" 





5 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστουμε Μαρια για την προταση σου! Και εμενα το εξωφυλλο δε με εντυπωσιαζει κ μολις το ειδα το απερριψα. Απο την περιγραφη σου ομως φαινεται μια ενδιαφερουσα ιστορια και ναι μου αρεσε η πλοκη κ θα ηθελα να το διαβασω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστούμε!!!!της αγαπημένης μαρίας το βιβλίο!!!!!!το εξωφυλλο μου αρέσει και σε ευχαριστώ για την ωραία πρόταση!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ Παρασκευή μου για τα όμορφα σχόλιά σου κάθε φορά! 🔸

      Διαγραφή
    2. Να εισαι καλα !!! Αγαπαμε λογοτεχνια!!!

      Διαγραφή