Το Πριγκιπότο ✿



 Έπειτα από χρόνια, οι δύο γυναίκες θα συναντηθούν στο Πριγκιπότο για να ζήσουν πάλι μια κοινή ζωή, γεμάτη από τα μυστικά του παρελθόντος αλλά κι αυτά που έρχονται να τις ενώσουν ξανά. Μα όταν ο θυμός του έρωτα ζωντανέψει εκ νέου, τότε θα ανοίξει ο ασκός του Αιόλου και για τις δύο. Επειδή αυτό που δεν μπορούν να καταλάβουν μέχρι το τέλος είναι ποια από τις δύο θα πέσει θύμα στα βέλη του… Ένα μυθιστόρημα που εκτυλίσσεται από το 1878 μέχρι το 1898 στην Κέρκυρα και κατόπιν στην Κηφισιά της μπελ επόκ. Μια γυναίκα που προσπαθεί να επιβιώσει σε μια ανδροκρατούμενη κοινωνία. Και ο έρωτας∙ ο παράνομος, που δεν έχει λόγο άνθησης, αλλά έχει λόγο ύπαρξης.



 Αγαπημένοι μου, όπως ήδη έχετε διαβάσει σε προηγούμενο άρθρο μου φθινοπωρινές αγορές και προτάσεις βιβλίων ανυπομονούσα καιρό τώρα να πάρω στα χέρια μου τούτο το βιβλίο. Είχα διαβάσει τα Δεκατρία Μπαλώματα και αγάπησα τον τρόπο γραφής της συγγραφέως, με αποτέλεσμα να θέλω σαν τρελή και το επόμενό της. Το Πριγκιπότο είναι ακριβώς όπως το περίμενα! Αρχοντικό, μαγικό, ταξίδι σε μίαν άλλη εποχή, χρώματα, εικόνες! Η ιστορία της γλυκιάς Κλειμεντίνης και της όμορφης φίλης της Αμάντας σε ταξιδεύει μέσα από αρώματα, γεύσεις, αγάπη, πλούσια συναισθήματα. Η συγγραφέας για ακόμα μία φορά κατάφερε να χαρίσει στον αναγνώστη μία ιστορία τόσο ευκολοδιάβαστη που πραγματικά χάνεσαι στον χρόνο και βρίσκεσαι ξαφνιασμένος όταν τελικά συνειδητοποιείς πως το ολοκληρώνεις μέσα σε ελάχιστες ώρες. Λίγοι συγγραφείς έχουν το χάρισμα ή την τεχνική αυτή να γράφουν με τέτοιον τρόπο που ο αναγνώστης να περνάει τις σελίδες χωρίς να το καταλάβει! Αυτό που δεν μου άρεσε τόσο είναι οι αρκετές λεπτομέρειες που περιέχει και θεωρώ πώς τραβούν αρκετά πίσω το κομμάτι της πλοκής. Το πριγκιπότο δεν κατάφερε (δυστυχώς) να ξεπεράσει τα Δεκατρία Μπαλώματα που υπερλατρεύω σαν βιβλίο και που προτείνω συνεχώς σε γνωστούς και φίλους, αλλά κατάφερε να μου χαρίσει κάτι πρωτότυπο για εμένα. Κάτι που πρώτη φορά συναντώ σε μυθιστόρημα! Στο Πριγκιπότο κάνουν γκεστ εμφάνιση δύο ήρωες από τα προηγούμενα μυθιστορήματα της συγγραφέως όπως είναι ο Χαρίλαος Μπόκουρας (νεαρός έμπορος από την Άρτα και πρωταγωνιστής στο Κουμκουάτ) και η Νόρα Χιωτέλλη (πρωταγωνίστρια στα Δεκατρία Μπαλώματα). Υπέροχη ιδέα και έξυπνη πολύ! Δεν συνδέονται τα βιβλία αυτά μεταξύ τους, αλλά περνούν έτσι σαν καλεσμένοι  από τις πύλες στο όμορφο Πριγκιπότο και αυτό μου άρεσε πάρα πολύ! Επίσης, γίνεται αναφορά σε χαρακτήρα του επόμενου βιβλίου της συγγραφέως (κάτι που επίσης συναντώ πρώτη φορά). Και εκεί που όλα βαίνουν καλώς, να σου και εκείνη η νύχτα..Η νύχτα του χορού..η νύχτα που πραγματοποιείται ο φόνος. Η νύχτα που γυρίζει σε μαρτύριο, αναζήτηση και φυσικά έναν δολοφόνο! Ποιος είναι άραγε? Σας προτείνω να περάσετε την πόρτα του Πριγκιπότου..και θα μάθετε! 


Βαθμολογία: 3,5/5 ✿ 


Εδώ μπορείτε να βρείτε το βιβλίο: Το Πριγκιπότο

Λίγα λόγια για τη συγγραφέα..
Η ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΚΟΥΡΤΖΗ γεννήθηκε στην Άρτα και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε Βιοτεχνολογία και εργάστηκε επί σειρά ετών στον ιδιωτικό τομέα. Σήμερα δραστηριοποιείται στον επιχειρηματικό χώρο και παράλληλα ασχολείται με τη συγγραφή, που αποτελεί και τη μεγάλη αγάπη της. Έχει ταξιδέψει αρκετά, μιλάει τέσσερις γλώσσες και ερασιτεχνικά ασχολείται με το αργεντίνικο τάνγκο. Είναι παντρεμένη και έχει έναν γιο. Έχει διακριθεί σε διαγωνισμούς ποίησης και έχει γράψει θεατρικά έργα. Από τις Εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ κυκλοφορούν τα μυθιστορήματά της ΚΟΥΜΚΟΥΑΤ – ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΡΙΖΩΣΕ Η ΑΓΑΠΗ και ΔΕΚΑΤΡΙΑ ΜΠΑΛΩΜΑΤΑ






24 σχόλια:

  1. μαρία αυτό διαβάζω τωρα.........θα σου πώ την άποψη μου σε λίγο
    ευχαριστούμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταπληκτική η κριτική σου Μαρία!! Δεν έχω διαβάσει ούτε αυτό το βιβλίο ούτε και Τα δεκατρία μπαλώματα και ανυπομονώ να τα διαβάσω!! Λατρεύω τα μυθιστορήματα αυτής της εποχής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το αγαπημενο Κουμ κουατ το λατρεψα!!! Ειμαι σιγουρη πως κι αυτο θα ειναι υπεροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω πολύ να διαβάσω το κουμκουάτ. Μου αρέσει πολύ η γραφή της κυρίας Κουρτζή! 🌸

      Διαγραφή
  4. Τώρα αυτό διαβάζω! Υπέροχο το blog σας! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το διάβασα ....συμφωνω σε πολλά μαζι σου η διαφορά είναι ότι δεν είχα ξαναδιαβάσει δικό της βιβλίο αρα δεν έχω θέμα σύγκρισης......επίσης το βιβλίο άρχισε να μου αρέσει πολύ από την μέση και μετά γιατί είχε περισσότερο ενδιαφέρον....δεν μου αρέσει που έβαλε πρόσωπα απο προηγούμενα βιβλία της μου φάνηκε σαν διαφήμιση .....αλλά ήταν όμορφο ταξίδι!!!σωστή η βαθμολογία σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Παρασκευή μου! Σου προτείνω να διαβάσεις τα Δεκατρία Μπαλώματα! Απρόβλεπτο βιβλίο με φουλ αγωνία. Το λατρεύω! ��

      Διαγραφή
    2. το κουμκουάτ είχα βάλει στο μάτι αλλά αφού μου προτείνεις τα δεκατρία μπαλώματα θα το δώ!!!εχει άλλο βιβλίο ?

      Διαγραφή
    3. Το κουμκουατ εκεί όπου ρίζωσε η αγάπη, τα Δεκατρία Μπαλώματα και το Πριγκιπότο έχει γράψει η κυρία Κουρτζή. Σου προτείνω τα Δεκατρία Μπαλώματα! Εξαιρετικό βιβλίο! ❤

      Διαγραφή
  6. Θέλω πολύ να το διαβάσω!! Ευχαριστούμε Μαρία!! Τα δεκατρία μπαλώματα μου άρεσαν πολύ σε αντίθετη με το κουμκουατ που δεν με ενθουσίασε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κουμκουατ δεν το έχω διαβάσει αλλά τα Δεκατρία Μπαλώματα τα αγαπώ! Και τα Δεκατρία! 🎀

      Διαγραφή
  7. Θέλω παραααααα πολυυυυυυ να το διαβάσω ❤Ευχαριστούμε πολύ πολύ ❣❣Καλές γιορτές 🎅🎅🌲🌲Δεν εχω διαβάσει κανένα βιβλίο της συγγραφέως δυστυχώς....μακάρι να το αποκτήσω ❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θέλω παραααααα πολυυυυυυ να το διαβάσω ❤Ευχαριστούμε πολύ πολύ ❣❣Καλές γιορτές 🎅🎅🌲🌲Δεν εχω διαβάσει κανένα βιβλίο της συγγραφέως δυστυχώς....μακάρι να το αποκτήσω ❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ακομα δεν εχω διαβασει κανενα βιβλιο της συγγραφεας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Για ακομα μια φορα εξαιρετικη η κριτικη σου Μαρια κ εχω την περιεργεια να το παρω να το διαβασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή