Οι πολυθρόνες των δράκων ✿



 Γειά σας αγαπημένοι μου βιβλιόφιλοι! Μετά από δύο χρόνια, κυκλοφόρησε το ολοκαίνουργιο βιβλίο της κυρίας Δημουλίδου. Περίμενα με ανυπομονησία να το ξεκινήσω, διότι λατρεύω την γραφή της συγγραφέως. Μου άρεσε απίστευτα πολύ το όλο θέμα και το περιβάλλον στο οποίο εκτυλίσσεται η ιστορία. Αγαπώ οτιδήποτε έχει να κάνει με παλιά εποχή, βασίλεια, αρχόντισσες, βασιλιάδες και μυθικά πλάσματα. Αυτό που δεν μου άρεσε είναι το πώς κατέληγε η όλη ιστορία.



Στην αρχή λέω "εντάξει ξεκινήσαμε απλά για να μπούμε στο θέμα".. το καταλαβαίνω αυτό, αλλά θεωρώ πως όλο το βιβλίο παρέμεινε έτσι, εκεί, στο απλό κομμάτι της πλοκής. Περίμενα μία κορύφωση της οποίας μέρος θα ήταν οι ίντριγκες, τα μίση, τα πάθη, ο έρωτας σε πιο ακραίο επίπεδο καθώς είναι γραμμένο σαν μυθιστόρημα για ενήλικες. Δεν με ενθουσίασε ούτε η γραφή, η οποία ήταν απλή, αλλά όχι χύμα όπως έχω συνηθίσει να διαβάζω στα βιβλία της κυρίας Δημουλίδου. Η τελευταία σκηνή επίσης θεωρώ πως δεν έπρεπε να υπάρχει καν. Δεν μπορώ να καταλάβω που εξυπηρετεί το τέλος αυτό που επέλεξε η συγγραφέας, αντιθέτως ήταν κομμάτι το οποίο με δυσανασχέτησε σε μεγάλο βαθμό. Κατανοώ το γεγονός πως η συγκεκριμένη ιστορία ήταν να γίνει σε παραμύθι 10 σελίδων και το περιμένω πώς και πώς καθώς σαν παραμύθι θα είναι εξαιρετικό, αλλά σαν μυθιστόρημα 708 σελίδων δεν μου άρεσε.. αφήστε που έχει μεγάλη επιβράδυνση λόγω της επανάληψης απλών πληροφοριών.. Για εμένα θα ήταν προτιμότερο να κυκλοφορούσε σε 3 ξεχωριστά βιβλία, ώστε οι πληροφορίες που επαναλαμβάνονται να ήταν θεμιτές ώστε να μπει ο αναγνώστης ξανά στην υπόθεση.

Βαθμολογία: 2/5 📚

Εδώ μπορείτε να βρείτε το μυθιστόρημα: Οι πολυθρόνες των δράκων

Λίγα λόγια για τη συγγραφέα..
Η ΧΡΥΣΗΙΔΑ ΔΗΜΟΥΛΙΔΟΥ γεννήθηκε και μεγάλωσε στις Σέρρες. Μόλις αποφοίτησε, ήρθε στην Αθήνα και γράφτηκε στη Σχολή Αεροσυνοδών, την Α.S.T. Αμέσως μετά προσελήφθη στην Ολυμπιακή Αεροπορία ως ιπτάμενη συνοδός. Παράλληλα με τη δουλειά της, συνεργάστηκε για κάποιο διάστημα ως δημοσιογράφος με το περιοδικό Discomoda In, κάνοντας ρεπορτάζ σε όλο τον κόσμο. Το 1997 εξέδωσε το πρώτο της βιβλίο από τις Εκδόσεις Λιβάνη. Από το 2009 μέχρι σήμερα συνεργάζεται με τις Εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ, όπου έχει εκδώσει συνολικά 26 έργα για ενηλίκους και παιδιά. Όλα της τα βιβλία έχουν γίνει μπεστ σέλερ. Ακούραστη, αστείρευτη και αγιάτρευτα ερωτευμένη με την πένα, όπως δηλώνει η ίδια, ζει πλέον για να γράφει. Για το βιβλίο της ΜΗΝ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΤΕ ΤΗ ΝΥΦΗ πήρε το Πρώτο Βραβείο Αναγνωστικού Κοινού στην Κύπρο, ενώ παράλληλα ήταν υποψήφια για το ίδιο βραβείο και στην Ελλάδα. Για τρεις συνεχόμενες χρονιές ήταν υποψήφια για το βραβείο «Συγγραφέας της χρονιάς» του περιοδικού Life & Style. Το 2004 βραβεύτηκε από το ΠΟΛΚΕΟΑ, το Πολιτιστικό Κέντρο Εργαζομένων της Ολυμπιακής Αεροπορίας. Το 2011 βραβεύτηκε από τη γενέτειρά της, τις Σέρρες, για την προσφορά της στα γράμματα. Τον Ιανουάριο του 2014, βραβεύτηκε από το λογοτεχνικό τμήμα της πρώην Ολυμπιακής Αεροπορίας. Το βιβλίο της ΤΟ ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ μεταφράστηκε στα αγγλικά και ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ στα τσέχικα και τα βραζιλιάνικα, ενώ ΤΟ ΚΕΛΑΡΙ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ κυκλοφόρησε στα τουρκικά. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα σεναρίου και σεμινάρια φιλοσοφίας, γράφει σενάρια και στίχους και το 2014 έγραψε τα τρία πρώτα της θεατρικά έργα: Για ένα μπουκάλι φθηνό κρασίΠοτέ δεν είναι αργά για την αγάπη και Εννέα χρόνια σιωπής. Άνθρωπος προσιτός και ιδιαίτερα κοινωνικός, έχει ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο και της αρέσει πολύ το διάβασμα και η έρευνα. Είναι φανατική φιλόζωη και οικολόγος, και θεωρεί ότι τα παιδιά είναι η μοναδική ελπίδα για ένα ειρηνικό αύριο, αρκεί να γαλουχηθούν σωστά. 

Μότο της: σπίτι χωρίς βιβλία, δωμάτιο δίχως παράθυρα. Επιθυμία της: να τα προλαβαίνει όλα. Στόχος της: να γράφει βιβλία που θα αγαπηθούν. Όνειρό της: να υπάρξει αγάπη και δικαιωμένοι άνθρωποι.Ευχή της: να υπάρχουν ευτυχισμένα και χαρούμενα παιδιά. Ουτοπία της: να μπορούσε να γυρίσει πίσω τον χρόνο και να πετάξει ξανά με στολή, με τα φτερά της Ολυμπιακής, δίπλα στους παλιούς συναδέλφους της…



17 σχόλια:

  1. μαρία μου δεν το έχω διαβάσει ακόμα αλλά είναι μέσα στα επόμενα δυο, που έχω γιατί ακολουθώ και μία σειρά στο διάβασμα ( βάζω το ένα πάνω στο άλλο ) !!!
    2/5 σημαίνει ότι δεν σου άρεσε και πολύ!!!!θα το έχω υπόψιν μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία να είμαι ειλικρινής απογοητεύτηκα διαβάζοντας την άποψη σου γιατί ταιριάζουν πολύ οι απόψεις μας..... το συγκεκριμένο δεν το έχω διαβάσει αλλά είναι σε αυτά που θέλω να διαβάσω παρ'όλο που ως θέμα δεν με ενθουσιάζει.Σε ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ποτέ το διαβάσεις Αναστασία μου να μας στείλεις εντυπώσεις! ☺

      Διαγραφή
  3. Δεν το εχω διαβασει και νομιζω πως δεν θα το διαβασω μια που το θεμα του βιβλιου δεν ειναι απο αυτα που μου αρεσουν !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θέλω και εγώ να το διαβάσω αλλά πραγματικά απογοητευομαι απο την άποψή σου! Μου αρέσουν κ εμένα οτιδήποτε με παλιά εποχή με βασιλεία κ αυτοκρατορίες και πολλές φορές τα γούστα μας έχουν ταιριάξει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θέλω και εγώ να το διαβάσω αλλά πραγματικά απογοητευομαι απο την άποψή σου! Μου αρέσουν κ εμένα οτιδήποτε με παλιά εποχή με βασιλεία κ αυτοκρατορίες και πολλές φορές τα γούστα μας έχουν ταιριάξει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και εμένα μου αρέσει η Δημουλιδου αν και ακόμα έχω κάποια βιβλια της στα αδιαβαστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απο την πρώτη στιγμή που είδα αυτό το βιβλίο το θεώρησαν πολύ ενδιαφέρον και πίστευα οτι θα είναι μια συναρπαστική ιστορία με ίντριγκες, μισοι,πάθη και έρωτες... Κρίμα που δεν είναι έτσι... Θα το διαβάσω όμως για να έχω μια σφαιρική άποψη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το διαβάσεις Χρύσα μου ναι! Να μας πεις εντυπώσεις, εσένα μπορεί να σου αρέσει! Δεν το ξέρεις αυτό! 💟

      Διαγραφή
  8. Δεν το έχω διαβάσει, αλλά δεν με τρελαινει κιόλας η υπόθεση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν τύχει και το διαβάσεις κάποια στιγμή να μας πεις εντυπώσεις Νάντια! Ούτε εγώ τρελάθηκα!

      Διαγραφή
  9. Θελω οπωσδηποτε να το διαβασω, οτι αλλο δικο της εχω διαβασει μεχρι τωρα, με τραβηξε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή