Βιβλία σε μορφή ebook 💻






 Έχω αρκετά τέτοια ιντερνετικά βιβλία όπως τα λέω.. Η αλήθεια είναι πώς δεν με βολεύουν καθόλου..τσούζουν τα μάτια μπροστά από μία οθόνη να διαβάζω 500 σελίδες..αλλά από την άλλη εφόσον τα έχω γιατί να πάρω και το βιβλίο σε έντυπη μορφή? Είναι λιγάκι χαζό δεν νομίζετε? Στεναχωριέμαι που έχουν μπει στην ζωή μας, αλλά όπως και να το κάνουμε, δεν μπορώ να παραβλέψω ότι όντως είναι πολύ πιο οικονομικά και στις μέρες που ζούμε είναι ευκολότερη η απόκτησή τους. Με έχουν ρωτήσει πολλές φορές, αν προτιμώ την έντυπη μορφή ή ένα ebook.. Φυσικά και προτιμώ χίλιες φορές την έντυπη. Είναι άλλη η αίσθηση ρε παιδί μου να ξαπλώνεις, να κρατάς στα χέρια σου το βιβλίο και να γυρνάς τις σελίδες.. η κίνηση μόνο δεν μου φτάνει..Και από την άλλη τι γίνεται αν διαβάσω ένα μυθιστόρημα σε μορφή ebook και μου αρέσει πολύ? Νομίζω σ αυτήν την περίπτωση δεν αλλάζει κάτι. Δεν θα μπω στην διαδικασία να το αποκτήσω στην έντυπη μορφή του εφόσον το έχω ήδη στο τάμπλετ, ενώ κάλλιστα θα μπορούσα να αποκτήσω κάποιο καινούργιο βιβλίο που δεν έχω διαβάσει.. 

  • Διαβάζετε βιβλία σε μορφή ebook? Τα προτιμάτε σε σχέση με κάποιο σε έντυπη μορφή? Και αν κάποιο που διαβάσατε σε ebook σας άρεσε απίστευτα πολύ μετά τι γίνεται? 
Πολλά ερωτήματα φίλοι μου.. Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας! (Περιμένω σχόλια για ανταλλαγή απόψεων).  ❤❤❤ 

8 σχόλια:

  1. Κι εγώ έχω πολλά ebook Μαράκι μου αλλά έχω διαβάσει μόνο ένα.Προτιμώ το βάρος του βιβλίου και την αίσθηση του χαρτιού στο χέρι μου.Τα ebook θα τα προτιμήσω στις διακοπές που δεν είναι εύκολο να κουβαλάς βιβλία,ιδιαίτερα όταν έχεις μικρό παιδί και κουβαλάς το μισό σπίτι.Έχω αγοράσει όμως βιβλία (κι ας τα έχω σε ηλεκρονική μορφή)όταν τα βρίσκω σε προσφορά.Αυτό συμβαίνει γιατί άνετα ξαναδιαβάζω βιβλία που μου άρεσαν πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακριβώς οι απόψεις σου με αντιπροσωπεύουν!!!! Προτιμώ τα έντυπα βιβλία αλλά δεν με χαλάνε τα e books!!! Δεν αγοράζω αν τα εχω σε ηλεκτρονική μορφή!!!προτιμώ ν αγοράσω κάποια άλλα που δεν έχω κάν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπώ τα βιβλία και λατρεύω να ταξιδεύω μαζί τους......εννοείται ότι προτιμώ την έντυπη μορφή έχει άλλη γλύκα βρέ αδερφέ!!! όμως έχω διαβάσει αρκετά και σε ebooks δεν έχει την ίδια γλύκα αλλά, δεν έχεις πρόβλημα με το φωτισμό και μεγαλώνεις τα γράμματα όσο θες (για να βλέπουμε κι εμείς με την πρεσβυωπία) να τα λέμε κι αυτά.
    Οι καιροί είναι δύσκολοι , τα βιβλία ακριβά....έτσι όταν βρώ κάποια σε pdf δεν με χαλάει καθόλου να τα διαβάσω απ το τάμπλετ. Στα πανηγύρια που τα βρίσκω με 5 ευρωπουλάκια είναι η καλύτερή μου!!!
    φιλάκια σε όλους τους βιβλιοφάγους !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μια χαρα ειναι ....με βολευουν πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και εμένα Μαράκι μου το e-book δεν με τρελαίνει! Μαρεσει να κρατάω το βιβλίο στα χέρια μου και να το έχω στο τραπεζάκι να το βλέπω.. δίνει άλλη αίσθηση από το να διαβάζεις μέσα από οθόνη, βέβαια μια φορά διάβασα ένα βιβλίο που ξεκίνησα αλλά μετά το συνέχισα από κανονικό βιβλίο ��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε καιρους κρισης ειναι μια λυση.αλλα το βιβλιο εχει αλλη χαρη.ειναι να το παρεις στα χερια να το μυρισεις να το νιωσεις κ να σε ταξιδεψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όχι !! Προτείνω το βιβλίο για παρά πολλούς λόγους !! Θέλω να το πιάνω , να το μυρίζω ;; να νιώθω το χαρτί κτλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή