Η τελευταία μου παραγγελία βιβλίων • Ποιά αγόρασα? 💛



 Η τελευταία μου παραγγελία βιβλίων πραγματοποιήθηκε κάπου τον Δεκέμβριο αν θυμάμαι καλά. Είχα αγοράσει 5 ολοκαίνουργια βιβλία και πλήρωσα κάπου στα 40ευρώ και κάτι.. Τα βιβλία που αγόρασα είναι: Το σταυροδρόμι των ψυχών, Η σκοτεινή πλευρά του ήλιου, Το γυάλινο ρόδο, Όσα η αγάπη συγχωρεί και Αγάπη Δηλητήριο. Από τότε δεν έχω πραγματοποιήσει κάποια παραγγελία, αλλά σκέφτομαι μέσα στον Ιούνιο να πάρω άλλα 4-5 μυθιστορήματα! Έχω βάλει στο μυαλό μου το βιβλίο: Ανάμεσα σε δύο ωκεανούς και της κυρίας Ιωάννου κάποιο ή κάποια, όπως επίσης και της κυρίας Τζιριτα. Εσείς ποιά θα μου προτείνατε? {Στα σχόλια περιμένω τις προτάσεις σας φίλοι μου} 📖

🌸 Εδώ θα βρείτε τα άρθρα μου για τα 4 από τα 5 βιβλία που αγόρασα τον Δεκέμβρη (Εκτός από το γυάλινο ρόδο που δεν ανέβηκε ακόμα η άποψή μου)


Εδώ μπορείτε να βρείτε και την ομάδα μου στο Facebook: Προτάσεις βιβλίων 


5 σχόλια:

  1. Μαράκι από Ιωάννου έχω διαβάσει 3 από τα 4 και λάτρεψα τα Κασσάνδρα και Οι γιοί της γαλανής κυράς.Από την Κα Τζιρίτα θα έλεγα το Ιόλη.Επιπλέον αφού σου αρέσουν κι εσένα τα αισθηματικά θα σου προτείνω τα Κι όμως-Ηώ Αυγέρη(Maradel books)και Όσα δεν τόλμησα να ονειρευτώ-Θεώνη Μπριλή.Πολύ καλό αστυνομικό επίσης είναι Ψυχή από μαύρο βελούδο-Βαγγέλης Βουραζάνης(εκδ.Βάρφης).Είναι το πρώτο του βιβλίο αλλά είναι πολύ ωραίο.Το προτείνει και η Κα Δημουλίδου!Όποια και να διαλέξεις ελπίζω να τα ευχαριστηθείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω πάρει την Κασσάνδρα και την Αννετα! 💛 Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις προτάσεις! ✌

      Διαγραφή
  2. Εγω δεν αγορασα αλλα δανειστηκα.την τριλογια της γαλανου τζιρια κ βοικου.να δω ποτε θα τα διαβασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ αγοράζω κάθε εβδομάδα μαρια μου !!! Φυσικά δεν προλαβαίνω να τα διαβάσω !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή