"Το καλύτερο", "το χειρότερο" και αυτό που λέμε έτσι κι έτσι που διάβασα τον τελευταίο καιρό! ❤



 Τον τελευταίο καιρό διάβασα αρκετά βιβλία! Τα παρακάτω βιβλία είναι όλα μέσα στην λίστα από την οποία θα επιλέξω κάποια για να τοποθετήσω στην κάθε κατηγορία..για πάμε.. (Δίπλα από κάθε τίτλο θα βρείτε την ολοκληρωμένη άποψή μου για το βιβλίο)

==> Στην κατηγορία ''Το χειρότερο'' θα τοποθετήσω με μεγάλη μου στεναχώρια "Το βιβλίο της Κατερίνας" διότι με απογοήτευσε πάρα πολύ σε θέμα γραφής και πλοκής, ώστε δεν κατάφερα να το ολοκληρώσω (κάτι που πρώτη φορά μου συνέβη).

==> Στην κατηγορία "Το βιβλίο που είναι έτσι κι έτσι'' θα τοποθετήσω την "Ιφιγένεια" διότι όπως γράφω και στο σχετικό άρθρο, αν και η πλοκή μου άρεσε πολύ, θεωρώ πώς στο κομμάτι της γραφής ήθελε αρκετή δουλειά ακόμα.

==> Στην κατηγορία "Το καλύτερο" είμαι πραγματικά ευγνώμων γιατί αυτήν την εποχή έπεσαν στα χέρια μου εκπληκτικά βιβλία που αγάπησα, λάτρεψα και όλα τα σχετικά. Όπως θα διαπιστώσετε και μόνοι σας στα περισσότερα της λίστας έχω βάλει 5/5 στην βαθμολογία και κάλλιστα θα μπορούσαν όλα να κατέχουν αυτήν την θέση. Επειδή όμως το μυθιστόρημα "Στα βαθιά" έχει γίνει πλέον το αγαπημένο μου από όσα έχω διαβάσει μέχρι στιγμής (και ναι ξεπέρασε το μάτι του Βοριά που ήταν πριν το αγαπημένο μου) το τοποθετώ στην κατηγορία αυτή του καλύτερου μαζί με την συνέχεια του "Στα ουράνια". Σας τα συστήνω.. Θα τα λατρέψετε φίλοι μου..

• Εσείς ποιό βιβλίο θα τοποθετούσατε στην κάθε κατηγορία απ αυτά που διαβάσατε? (Περιμένω τα σχόλια σας μέσα στο μπλογκ για να τα βλέπουμε όλοι) 🎈 

10 σχόλια:

  1. Το χειρότερο για μένα είναι το Σμύρνη,Κυνήγι μαγισσών γαιτί δεν μου πρόσφερε κάτι καινούργιο και μου άφησε πολλά κενά και απορίες.Έτσι κι έτσι ήταν το Υπόθεση Jacob.Αρκετά καλό σαν υπόθεση αλλά το τέλος πολύ ανατρεπτικό που με άφησε με το στόμα ανοικτό!!Το καλύτερο είναι το Όσα δεν τόλμησα να ονειρευτώ και ή τριλογία του Justin Cronin.Δύο έντελώς διαφορετικά στύλ αλλά και τα δύο εξαιρετικά!!(αισθηματικό και τρόμου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ήμουν στο τσακ να διαβάσω το Σμύρνη, κυνήγι μαγισσών! 🙂

      Διαγραφή
  2. Τα καλύτερα μου :Οι γιοί της Γαλανης κυράς, Το αίνιγμα της κερασοπιτας, Δεκατρία κεριά στο σκοτάδι και Από μέσα πεθαμένοι! Μέτρια το Οσα η αγάπη συγχωρεί (δεν με έπεισε στο θέμα του Χρήστου σε σχέση με την οικογένεια της γυναίκας του, δεν είμαστε τόσο καλά παιδιά οι Κεφαλλονιτες!) και στα χειρότερα μου το Hotel Living ,με κούρασαν οι ακαταλαβιστικοι οικονομικοί όροι στα Αγγλικά και δεν μου άρεσαν οι πολύ αναλυτικές σεξουαλικές περιγραφές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΗΤΑΝ "ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ" ΤΟ ΒΡΉΚΑ ΠΟΛΥ ΒΑΡΕΤΟ..ΣΤΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΟΝ "ΑΦΗΓΗΤΗ ΤΟΥ ΠΡΩΙΝΟΥ ΤΡΕΝΟΥ" ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΟ "ΜΙΑ ΧΟΥΦΤΑ ΠΕΤΡΑΔΙΑ"ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΔΕΛΗΝΤΖΟΓΛΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το γνωρίζω "Το ραντεβού" είναι η αλήθεια.. τόσο χάλια ε? 📖

      Διαγραφή
  4. Όσα η αγάπη συγχαρεί !!! Εξαιρετικό βιβλίο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα αναφερθώ στα τελευταία που έχω διαβάσει και τα καλύτερα είναι Μυστική διαθήκη, Το στοιχειωμένο αρχοντικό, Η πόλη που δακρύζει, Το παιδί με τη ριγέ μπλούζα, Οι γιοι της γαλανής κυράς, Το μερτικό των αγγέλων. Αυτό που θεωρώ το χειρότερο για μένα και δυσκολεύτηκα να διαβάσω είναι Νυχτερινή βάρδια John le Carre

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το καλύτερο είναι πλούσιοι και φτωχοί του ξενοπουλοθ και το χειρότερο για το 18 δεν έχω κάτι ευτυχώς

    ΑπάντησηΔιαγραφή