Βιβλία που με έκαναν να κλάψω!




1. Η εξομολόγηση
2. Μεταξένια αγάπη
3. Το μάτι του Βοριά
4. Στα Βαθιά - Στα ουράνια
5. Όσα η αγάπη συγχωρεί
6. Μ' άλλα λόγια σ' αγαπώ


Τα παραπάνω βιβλία μ έκαναν να κλάψω απίστευτα πολύ..Σταματούσα το διάβασμα και έκλαιγα με τις ώρες (και μετά άντε να συνέλθω). Εξαιρετικά μυθιστορήματα και τα έξι. Τα προτείνω και τ αγαπώ για πολλούς λόγους το καθένα ξεχωριστά!

Εδώ μπορείτε να βρείτε την ομάδα μου στο Facebook για περισσότερα άρθρα και κληρώσεις βιβλίων: Eriaz's Books


  • Αφήστε μου στα σχόλια τα βιβλία τα οποία σας έκαναν να κλάψετε! (Θα πάρω ιδέες είναι η αλήθεια). 

12 σχόλια:

  1. 1.Πριν έρθεις εσύ.
    2.Κλειδωμένο συρτάρι
    3.Η Ζωή είναι αγάπη
    4.Όσα αντέχει η ψυχή
    5.Μου το είπε ένας άγγελος
    6.Τα λαβωμένα σ'αγαπώ.
    Έχω κι άλλα .Πάντα συγκινούμαι με τα βιβλία απλά σ'αυτά έκλαψα πιο πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τ' αηδονιού το δάκρυ, Η εξομολόγηση, Όσα αντέχει η ψυχή. Πραγματικά ένιωσα πολύ έντονη συγκίνηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το τριανταφυλλακι με ειχε συγκινησει πολυ η οικονομου στον κηπο με τις μουριες.η μοιραιδα της ομηρολη κ το νημα της χισλοπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τριανταφυλλάκι θέλω πολύ να το διαβάσω!

      Διαγραφή
    2. Αληθεια Μαρια;εισαι η μονη που δεν το εχεις διαβασει.ξεκινα το τωρα κ παρατα ταλλα.θα παθεις.ξεκινα κ θα σεξετασω κοριτσι

      Διαγραφή
  4. ο μπρούντζινος καβαλάρης, ποτέ χωρίς την κόρη μου, ούτε το όνομά μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πειραζει να συμπληρωσω κ ενα ακομα βιβλιο οπου εκλαψα με μαυρο δακρυ;δεν ειναι ερωτικο ουτε μυθιστορημα.ειναι του μητροπολιτη Νικολαου της Μεσογαιας.εκει που δε φαινεται ο θεος.εκανα μια βδομαδα να συνερθω.κ το δανεισα σε μια φιλη μου πριν λιγες μερες κ με πηρε χτες κ μου ειπε τι μου εδωσες;πεθανα στο κλαμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν αντεχει η ψυχη πραγματικα διαβαστε το

    ΑπάντησηΔιαγραφή