Για έναν άντρα



( Όλα) για έναν άντρα.. Το μυθιστόρημα της Κατερίνας Μανανεδάκη ξετυλίγει μία ιστορία με πολλά αναπάντητα ερωτήματα από την πρώτη ακόμα σελίδα της ανάγνωσης του. Με μία απλή και κατανοητή γραφή και πολλά στιχάκια από ποιητές στις σελίδες του βιβλίου ξεδιπλώνεται μία ερωτική περιπέτεια ανάμεσα στην Άννα και τον Στέφανο. Αν με ρωτάτε την γνώμη μου για το μυθιστόρημα αυτό..πραγματικά δεν είμαι σίγουρη για την απάντηση. Θα το χαρακτήριζα ως ένα αρκετά μέτριο στόρι με ελάχιστη αγωνία για την συνέχεια. Βέβαια έχω διαβάσει πολύ χειρότερα... Σε καμία περίπτωση δεν είναι άσχημο, αλλά σύμφωνα με τα δικά μου γούστα, το βρίσκω κουραστικό και αναμενόμενο. Είναι από τις κριτικές που ειλικρινά λυπάμαι να γράφω (αυτά τέλος πάντων που γράφω) αλλά δεν μπορώ να μην πω ελεύθερα την γνώμη μου πάνω σε ένα βιβλίο που διαβάζω (και γενικότερα). Αυτό που μου άρεσε είναι τα μικρά κεφάλαια που έχει, με αποτέλεσμα να κάνει το διάβασμα πιο εύκολο. Θα πρότεινα να το διαβάσετε για να μου πείτε και την δική σας εντύπωση (ίσως εγώ να είμαι παράλογη)!! Αλλά όντως. Δεν μ άρεσε καθόλου. 
Βαθμολογία 0/5 📚


H Κατερίνα Μανανεδάκη είναι δηµοσιογράφος. Έχει δουλέψει στο Mega Channel, στο ραδιόφωνο και στην τηλεόραση του ΑΝΤ1, στο Star Channel και στον περιοδικό Τύπο, σε εκδόσεις υψηλής αναγνωσιµότητας και κυκλοφορίας.
Από τις Εκδόσεις Λιβάνη κυκλοφορούν επίσης τα βιβλία της Έχετε Μήνυµα στο Κινητό σας, που πρόκειται να γίνει κινηµατογραφική ταινία, Διαζύγιο αλά Ελληνικά, Τι Τραβάµε κι Εµείς οι Μάνες!, το οποίο έχει µεταφραστεί ήδη στα γερµανικά, Ουουου Μοιχεύσεις!, Στο Μεγάλο Κρεβάτι της Show biz, Μάµα 2 και ο Μπαµπάς στον Κόσµο του!, Για Έναν Άντρα, Ίδια η Μάνα σου Έγινες, Είναι Τρελές Αυτές οι Γυναίκες!, καθώς και τα παιδικά Παλιά Επαγγέλµατα, Ζωντανέψτεεε...!, Ο Βίτα και η Μίνη Κυνηγούν µια Βιταµίνη, που έγινε θεατρική παράσταση στη σκηνή του θεάτρου Αμιράλ, και Ποιος Φοβάται τα Μικρόβια; σε συνεργασία με τον Αναπληρωτή Καθηγητή Παιδιατρικής του Πανεπιστηµίου Αθηνών Παναγιώτη Σπυρίδη.
Όλα έχουν γίνει µπεστ σέλερ!



1 σχόλιο:

  1. Αχ Μανανεδακη.θα ξεχασω το εχετε μυνημα στο κινητο κ το τι τραβαμε κ εμεις οι μαναδες.Τελειως διαφορετικο ειδος συγγραφης που το χρειαζομαστε.Ωραια αισθηση του χιουμορ.γελιο αφασια σκετη κ ναι το συγκεκριμενο βιβλιο δεν το εχω διαβασει ακομα.αλλα χαλια δικο της βρηκα τη σοου μπιζ ενα απεραντο κρεββατι.καπως ετσι νομιζω το ελεγαν.δεν το συνιστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή