Η Δέκατη Επίγνωση ✿


Η συναρπαστική συνέχεια της Ουράνιας Προφητείας που θα σας μεταφέρει μέσα από ενεργειακές πύλες σε άλλες διαστάσεις και στο γενέθλιο όραμα που βιώνουμε όλοι…


 Δεν έχω λόγια γι αυτό το βιβλίο! Η συνέχεια της αγαπημένης μου Ουράνιας Προφητείας μου κράτησε συντροφιά στις διακοπές μου και πραγματικά αποτελεί ένα βιβλίο που το συστήνω σε όλους! Ένα βιβλίο που μέσα από την μοναδική περιπέτεια του, χαρίζει στον αναγνώστη αλήθειες που δύσκολα βγαίνουν στην επιφάνεια σχετικά με τον τρόπο ζωής. Μας δίνει να καταλάβουμε τον σκοπό για τον οποίο έχουμε έρθει στη ζωή και την μοναδικότητα που κρύβουμε μέσα μας! Λάτρεψα τον τρόπο που παρουσιάζει ο James Redfield τους χαρακτήρες του και που δένεσαι μαζί τους από τις πρώτες κιόλας σελίδες του. Κάποιος ο οποίος δεν έχει διαβάσει την Ουράνια Προφητεία, μπορεί να ξεκινήσει με την Δέκατη Επίγνωση, αλλά για εμένα καλό είναι να διαβάσετε αρχικά την Ουράνια Προφητεία! Αγάπησα τον συγγραφέα και την απλή γραφή, που μέσα της, περνάει στον αναγνώστη τόσο σημαντικά θέματα και σου δίνει να καταλάβεις με όμορφο τρόπο και συγκροτημένη ροή περίπλοκα συμβάντα της καθημερινότητας! Σίγουρα θα πάρω να διαβάσω και τα υπόλοιπα βιβλία του συγγραφέα. Εσείς έχετε διαβάσει κάποιο βιβλίο του συγγραφέα?

Βαθμολογία: 5/5 Φυσικά! 

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα..
Ο James Redfield είναι ο συγγραφέας των βιβλίων Η Ουράνια Προφητεία, Η Δέκατη Επίγνωση, Το Ουράνιο Όραμα και Το Μυστικό της Σαμπάλα. Γράφει ευρύτερα πάνω στο θέμα της ανθρώπινης πνευματικότητας και ζει στην Αλαμπάμα με τη γυναίκα του, τη Σαλ.

































Λίγα λόγια για τον συγγραφέα..

4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία όλα αυτά που γράφεις, όχι δεν έχω διαβάσει κάποιο βιβλίο του συγγραφέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία η κριτική σου Μαρία μου δυστυχώς δεν τον εχω διαβάσει μου και μου κινησες το ενδιαφερον!Νικολαΐδου Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή