Όσα δεν τόλμησα να ονειρευτώ ✿


Η Θάλεια από πολύ μικρή έμαθε ότι ο δρόμος της ζωής δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα, ότι ο έρωτας είναι ένας έρωτας προδότης και ότι εκεί έξω δεν υπάρχουν ιππότες των παραμυθιών. Μέχρι τη στιγμή που γνώρισε τον Φίλιππο . Έναν άντρα που νιώθεις τη δύναμη της γοητείας του. Έναν άντρα που ξέρει τι θέλει στη ζωή του και της δηλώνει απερίφραστα πως θα τη διεκδικήσει σαν γυναίκα και πως θα γίνει ο πρίγκιπας του παραμυθιού της.


Το πρόσωπο της ζωής, όμως, είναι πιο σκληρό από το παραμύθι τους. Το παρελθόν της Θάλειας επιστρέφει και τους καταδιώκει. Aποκαλύψεις, πλεκτάνες, αναπάντεχες καταστάσεις και πρόσωπα στέκονται εμπόδιο στο δρόμο τους. Ο Φίλιππος δεν παραιτείται, η Θάλεια είναι η γυναίκα της ζωής του και θα κάνει τα πάντα γι’ αυτήν…
Γιατί μπορεί να μην υπάρχουν πραγματικοί ιππότες, αλλά οι άντρες που σου δίνουν απλόχερα όσα δεν τόλμησες να ονειρευτείς, είναι αυτοί που θα κάνουν τη ζωή σου να μοιάζει παραμύθι. 

 Αχ! Πόσα έχω να γράψω γι αυτό το βιβλίο που με έκανε να ακυρώσω αρκετά πράγματα μέσα στην ημέρα για να καταφέρω να μάθω την συνέχεια! Πόση αγωνία βρε παιδί μου να αντέξω? Δύο άνθρωποι. Ο Φίλιππος και η Θάλεια. Η Θάλεια και ο Φίλιππος. Ανάμεσα τους πολλά απρόοπτα που έρχονται να ταράξουν την μεταξύ τους μοναδική σχέση. Απλή γραφή, με δόσεις χιούμορ και αυτοσαρκασμού της πρωταγωνίστριας από της οποίας η οπτική χαρίζεται στον αναγνώστη! Ένα βιβλίο ρομαντικό, τρυφερό και μία ιστορία δύο ανθρώπων που παλεύουν να κρατηθούν μαζί. Δεν το άφηνα από τα χέρια μου. Η αλήθεια είναι πώς είχα καιρό να διαβάσω κάποιο τόσο ρομαντικό βιβλίο και όταν στις σελίδες του κρύβεται ένας άντρας με τις αρετές του Φίλιππου.. εεε με κέρδισε λιγάκι παραπάνω! Μου άρεσε πολύ πολύ και σας το προτείνω με μεγάλη μου χαρά! (Ειδικά αν σας αρέσουν οι τρυφερές, διεκδικητικές ιστορίες αγάπης).

Βαθμολογία: 5/5 Φυσικά!
Εδώ μπορείτε να βρείτε το μυθιστόρημα: Όσα δεν τόλμησα να ονειρευτώ 

Λίγα λόγια για τη συγγραφέα..
Η Θεώνη Μπρίλη ζει στην Αθήνα. Τον ελεύθερο χρόνο της τον μοιράζεται με ανθρώπους που αγαπά, ενώ απολαμβάνει να δραπετεύει πλάθοντας ιστορίες ή διαβάζοντας άλλες αγαπημένων συγγραφέων.Έργα της ίδιας: "Τι είναι έρωτας ζητάς να μάθεις" και συμμετοχή στο συλλογικό "Όικος...Νυφικών". 
Επικοινωνία με τη συγγραφέα: theonibr@gmail.com





8 σχόλια:

  1. Ενδιαφέρον μαρια μου ... εγώ τώρα διαβάζω το κάπου χωρίς μα το ξέρουμε και μου αρέσει πολύ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαίνεται ωραίο και από αυτά που γράφεις, θα μπει κι αυτό στην λίστα μου για το μέλλον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρα πολύ ωραίο βιβλίο Μαρία μου! Αξίζει! Πολύ ρομαντικό!

      Διαγραφή
  3. Ενδιαφέρον.. Εγώ έχω λίγο καιρό που τελείωσα το Αναρμοστον Εστι και μου άρεσε πολύ. Ψυχολογικο θρίλερ με ανατροπή στο τέλος που εγώ δεν την περίμενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι μου κάνεις Κατερίνα! Αγαπώ τα ψυχολογικά θρίλερ! Θα το ψάξω!

      Διαγραφή
  4. Εχω δει αρκετά ατομα να γράφουν για αυτό το βιβλίο κ να το προτείνουν. Δεν έχω πετύχει κάποια άσχημη κριτική κ το έχω βάλει κ εγω στη λίστα μου για να το αγοράσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου αρέσουν οι τρυφερές ρομαντικές ιστορίες τότε θα σου αρέσει πολύ πολύ! ❤

      Διαγραφή