Η Άλλη Γκρεϊς ✿




1843. Μια νεαρή υπηρέτρια, η Γκρέις Μαρκς, καταδικάζεται για συνέργεια στη φρικιαστική δολοφονία του αφεντικού της και της οικονόμου και ερωμένης του. Κάποιοι πιστεύουν ότι είναι αθώα, άλλοι ότι είναι όντως φόνισσα ή παράφρων. Η Γκρέις, που εκτίει ισόβια, υποστηρίζει ότι δε θυμάται τίποτε από τους φόνους. Ένας φιλόδοξος γιατρός που ειδικεύεται στις ψυχικές νόσους επιστρατεύεται από μια ομάδα προοδευτικών ανθρώπων οι οποίοι θέλουν να δοθεί χάρη στην Γκρέις. Ακούει την ιστορία της φέρνοντάς την όλο και πιο κοντά στη μέρα που δεν μπορεί να θυμηθεί. Τι θα ανακαλύψει στην προσπάθειά του να ξεκλειδώσει τη μνήμη της;


Πόσο λατρεύω την γραφή και τις ιστορίες της Μάργκαρετ! Άλλο ένα αγαπημένο μυθιστόρημα έφτασε στο τέλος του! Ανυπομονώ τόσο πολύ να δω την σειρά στο Netflix! Είναι το δεύτερο βιβλίο της Atwood που διαβάζω και μπορώ να πω (με σιγουριά πλέον) πώς την τοποθετώ στις αγαπημένες μου συγγραφείς! Καταφέρνει με αριστοτεχνικό τρόπο να μεταδώσει κάθε συναίσθημα στον αναγνώστη (πράγμα που δύσκολα συναντώ). Υπέροχη γραφή που χαλαρώνει και ταξιδεύει τον αναγνώστη σε μία αλλοτινή εποχή όπου ο ρόλος της γυναίκας είναι σαφέστατα κατώτερος από αυτόν του ανδρός. Μία γυναίκα που κατηγορείται για φόνο και περίπλοκα συμβάντα που έπονται αυτής. Μία ευκολοδιάβαστη ιστορία που ξετυλίγεται με το πέρασμα των σελίδων. Σε 2 ημέρες τελείωσα το βιβλίο και πραγματικά σας το λέω, είμαι τόσο ευγνώμων και χαρούμενη που μου δόθηκε η ευκαιρία να το διαβάσω! Σας το συστήνω με μεγάλη μου χαρά αγαπημένοι μου! Αξίζει! Εδώ θα βρείτε την όμορφη συνέντευξη του κυρίου Κορτώ (ο οποίος μετέφρασε το βιβλίο) και η οποία συνέντευξη μου άρεσε και σας την παρουσιάζω: Συνέντευξη του κυρίου Κορτώ

Βαθμολογία: 5/5
Εδώ μπορείτε να βρείτε το βιβλίο: Η Άλλη Γκρεις

Λίγα λόγια για τη συγγραφέα..
Η ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ ΑΤΓΟΥΝΤ γεννήθηκε στην Οτάβα του Καναδά το 1939 και μεγάλωσε στο βόρειο Οντάριο, το Κεμπέκ και το Τορόντο. Σπούδασε στο Κολέγιο Βικτόρια του Πανεπιστημίου του Τορόντο και απέκτησε μεταπτυχιακό από το Κολέγιο Ράντκλιφ. Έχει γράψει περισσότερα από 40 μυθιστορήματα, ποιήματα, παιδικά βιβλία και δοκίμια. Κατά τη διάρκεια της συγγραφικής της καριέρας έχει βρεθεί υποψήφια ή έχει τιμηθεί με πολυάριθμα βραβεία στον Καναδά και στο εξωτερικό, όπως το βραβείο Premio Mondello (1997), το Commonwealth (1987, 1994), το Booker (1989, 1996, 2000, 2003, 2005, 2007) και το Orange (2001, 2004). Τα βιβλία της έχουν μεταφραστεί σε περισσότερες από 40 γλώσσες και συγκαταλέγεται στις σημαντικότερες πεζογράφους και κριτικούς του Καναδά. Σήμερα ζει στο Τορόντο με τον σύντροφο της, τον συγγραφέα Γκρέιμι Γκίμπσον.



8 σχόλια:

  1. Δεν είχα διαβάσει για αυτό το βιβλίο.... Τώρα όμως θέλω να το διαβάσω μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον... Ευχαριστούμε πολύ ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαιρετικό βιβλίο και αγαπημένη συγγραφέας! Το προτείνω! ❤

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστούμε για την πρόταση, φαίνεται καλό, δεν έχω διαβάσει άλλο της συγγραφεως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Έχω διαβάσει δύο βιβλία της συγγραφέως, αγαπώ πολύ τη γραφή της, το συγκεκριμένο δεν το έχω διαβάσει ακόμη, είναι στην λίστα επιθυμιών μου.

      Διαγραφή
    2. Μαρία μου θα σου αρέσει πολύ!

      Διαγραφή