Αφού μεγάλωσες... καλά να πάθεις! ✿


 Αγαπημένοι μου βιβλιόφιλοι, σήμερα θα μιλήσουμε για το βιβλίο αυτοβελτίωσης "Αφού μεγάλωσες ...καλά να πάθεις!" του κυρίου Πέτρου Βενέτη. Η αλήθεια είναι πώς το δανείστηκα από μία φίλη που το διάβασε πριν χρόνια. Καθώς ξεκίνησα να το διαβάζω ήδη από τις πρώτες σελίδες του δεν με ενθουσίασε. Είναι ένα βιβλίο με πολλά αποφθέγματα (quotes) γνωστών φιλοσόφων, σε συνδυασμό με μία άπειρα απλή γραφή και χωρίς ροή λόγου. Πραγματικά σας μιλάω δεν κατάλαβα τι θέλει να μας πει ο συγγραφέας γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει ροή στο κείμενο και στις σκέψεις του.


 Πάντα αναρωτιόμουν αν θα συναντούσα ποτέ μου ένα βιβλίο που αφορά την ψυχολογία-αυτοβελτίωση του ανθρώπου το οποίο να μην μου αρέσει. Ε λοιπόν βρέθηκε. Για να πω και την αλήθεια μου δεν κατάφερα να το ολοκληρώσω, γιατί ειλικρινά με κούρασε απίστευτα. Δεν σας το προτείνω σε καμία περίπτωση.

 Το βιβλίο αυτό είναι απλώς ένα φρέσκο κοίταγμα σε όλα αυτά τα κοινότοπα πράγματα που επηρεάζουν την ποιότητα της ζωής μας. Το ζουμί της ιστορίας είναι πως όλοι μας είμαστε από γεννησιμιού μας εγωιστικά όντα και πως ακόμα και οι πιο αλτρουιστικές μας ενέργειες έχουν εγωιστική βάση. Επίσης, αν βγάλουμε από μπροστά μας το δάχτυλό μας, θα δούμε ότι αυτό που επιδιώκουμε περισσότερο από οτιδήποτε άλλο είναι η ικανοποίησή μας, η σωματική, η ψυχική, η πνευματική. Σύμφωνα με τη μοντέρνα θεωρία, ακόμα και το παρασυμπαθητικό λειτουργεί με εκκρίσεις που ικανοποιούν τον εγκέφαλο μέχρι μερακλώματος. Γι' αυτό ακόμα και οι θυσίες που κάνουμε συμβάλλουν σ' αυτή την επιδίωξη. Όπως φαίνεται από τα πολλά ρητά που ξέθαψα στην πορεία, οι δοξασίες είναι πολύ παλιές. Για τη συστηματοποίηση, το ύφος και την παρουσίαση ευθύνομαι εγώ· και καλά να πάθω! (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου). 

Βαθμολογία: 0/5
Εδώ μπορείτε να βρείτε το βιβλίο: Αφού μεγάλωσες...καλά να πάθεις!


4 σχόλια:

  1. Ούτε εγώ νομίζω πως μπορώ να διαβάσω βιβλία αυτού του είδους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραία τα βιβλία αυτοβελτίωσης, αλλά το συγκεκριμένο δεν μου άρεσε καθόλου!

      Διαγραφή
  2. Προσπάθησα να διαβάσω βιβλία τέτοιου είδους αλλά τα διάβασα με το ζόρι και στο τέλος δε θυμόμουν τίποτα από αυτά 🙃

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου σου προτείνω να διαβάσεις την ουράνια προφητεία. Είναι βιβλίο αυτοβελτίωσης σε συνδυασμό με περιπέτεια! Εξαιρετικό βιβλίο!

      Διαγραφή