Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι


Έχω ακούσει απίστευτα λόγια γι αυτό το βιβλίο είναι η αλήθεια! Λοιπόν, θα σας πω..(ή μάλλον θα γράψω). Δεν μου άρεσε σαν αποτέλεσμα η πλοκή. Αποτελείται από πέντε διαφορετικές ιστορίες που συνδέονται μεταξύ τους στο τέλος. Αυτό το τέλος λοιπόν, εμένα δεν μου άρεσε. Ένα τέλος αναμενόμενο. Όσον αφορά τις ιστορίες μεμονωμένα μου άρεσαν. Ευχάριστη ροή, εύκολη γραφή, δεν κουράζει. Ο τίτλος μυστήριος χωρίς να υπάρχει κάποιο πέπλο μυστηρίου στην όλη υπόθεση και το εξώφυλλο όμορφο πολύ! Δεν θα το πρότεινα να το αγοράσει κάποιος σε καμία περίπτωση, αλλά αν βρεθεί στα χέρια σας..γιατί όχι.. με απογοήτευσε είναι η αλήθεια φίλοι μου και λυπάμαι πολύ..


Βαθμολογία: 2/5

Εδώ θα βρείτε το μυθιστόρημα: Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι

Το Book Trailer του Βιβλίου: Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι

Λίγα λόγια για τη συγγραφέα..
Η ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη αλλά ήρθε στην Ελλάδα σε μικρή ηλικία. Σπούδασε νηπιαγωγός χωρίς ποτέ να θελήσει να ασκήσει το συγκεκριμένο επάγγελμα. Επί τρία χρόνια είχε δικό της θίασο κουκλοθέατρου, με έργα δικής της συγγραφής. Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε τοπικές εφημερίδες και για δύο χρόνια διετέλεσε διευθύντρια προγράμματος σε ραδιοφωνικό σταθμό των βορείων προαστίων. Είναι παντρεμένη, έχει δύο παιδιά και μένει μόνιμα στο Καπανδρίτι. Βραβεύτηκε «Συγγραφέας της Χρονιάς» το 2009 και το 2011 από το περιοδικό Life & Style. To 2016 της απονεμήθηκε το Βραβείο Κοινού των βιβλιοπωλείων PUBLIC, στην κατηγορία «Ηρωίδα-Έμπνευση», για το μυθιστόρημά της ΜΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ. To βιβλίo της ΘΕΑΝΩ, Η ΛΥΚΑΙΝΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ έχει μεταφραστεί και στα τουρκικά, ενώ το μυθιστόρημά της ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΠΟΤΑΜΙ κυκλοφορεί στα αλβανικά, στα ιταλικά και στα ισπανικά, ενώ σύντομα θα εκδοθεί και στα αγγλικά. Το ΕΡΩΤΑΣ ΣΑΝ ΒΡΟΧΗ κυκλοφορεί στα αλβανικά και σύντομα θα εκδοθεί και στα ιταλικά, ενώ το ΒΑΛΣ ΜΕ ΔΩΔΕΚΑ ΘΕΟΥΣ, που έγινε τηλεοπτική σειρά στην Κύπρο και την Ελλάδα, έχει μεταφραστεί στα κινεζικά και στα βουλγαρικά. Επίσης, το ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΚΑΦΕΣ ΣΤΗ ΧΟΒΟΛΗ έχει κυκλοφορήσει στα αλβανικά και στα σερβικά, και το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΣΙΓΑΡΟ πρόκειται να εκδοθεί στα αλβανικά. Τέλος, το μυθιστόρημά της ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΚΛΕΙΔΙΑ έχει γίνει τηλεοπτική σειρά, που προβάλλεται στην Κύπρο και την Ελλάδα. Τα βιβλία της έχουν πουλήσει περισσότερα από 1,7 εκατομμύρια αντίτυπα. Από τις Εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ έχουν εκδοθεί άλλα δεκατρία μυθιστορήματά της, καθώς και δύο συλλογές διηγημάτων.





30 σχόλια:

  1. Μου άρεσε πολύ σαν βιβλίο Μαρία μου.Εγώ διάβασα όμως και το Όσα ήθελα να δώσω και μου άρεσε πολύ το τέλος που έδωσε!!5/5 από μένα λοιπόν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή δεν θα το διαβάσω θα σου στείλω να μου πεις το τέλος! Χαχα ☺☺☺

      Διαγραφή
  2. Εγώ θεωρώ πως είναι πολύ γλυκό και τρυφερό βιβλίο και οι ιστορίες των κοριτσιών και το φινάλε με συγκίνησαν πολύ!!!! Ομολογώ πως έκλαψα πολύ!!! 4/5

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αρκετα καλο 3 απο μενα ,,, Νικολαιδου Μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 4/5 από μένα ❣❣ Το Θεανώ προς το παρόν το θεωρώ το καλύτερο της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την Θεανώ δεν την έχω διαβάσει ακόμα αλλά.. θα δείξει! ❤ Μακάρι να είναι ωραίο βιβλίο! 👌

      Διαγραφή
  5. Και εγώ την ίδια άποψη έχω. Δεν έχω διαβάσει άλλο βιβλίο της ήταν χλιαρό και αναμενόμενο το τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμενα μου αρεσε αρκετα και θα του εβαζα 4/5 ! Αγαπημενη Μαντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη είναι! Το συγκεκριμένο δεν με ενθουσίασε! Χεχε ❤

      Διαγραφή
  7. Με αυτο το βιβλιο λεω στις φιλες μου καθε φορα που το συζηταμε μα να μη στεριωνει αντρας εκει μεσα;τι θανατικο κ κακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ολες οι συμφορες του κοσμου εκει μαζευτηκαν ποπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. συμφωνώ μαζί σου......στο τέλος κάτι με χάλασε προσωοικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παντως πιστευω οτι εχει γραψει κ καλυτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή