Η αλήθεια που θέλω να ξεχάσω



Αγαπημένοι μου αναγνώστες, η αλήθεια είναι πως το συγκεκριμένο βιβλίο περίμενα με μεγάλη αγωνία την έκδοσή του! Ήθελα βρε παιδάκι μου να το πιάσω στα χέρια μου και να με "ρουφήξει" η πλοκή του. Είχα τεράστιες προσδοκίες λόγω της κυρίας Μανθεάκη, λόγω του εκπληκτικού εξωφύλλου και βέβαια λόγω του τίτλου του (αυτά αποτελούν τα 3 βασικά στοιχεία για να καταφέρουν να με πείσουν). Η ιστορία ξεκινάει με πολύ δυνατό και ωραίο τρόπο, ενώ κάπου στα μέσα του βιβλίου κάνει λιγάκι μία "κοιλιά" θα έλεγα στο κομμάτι της πλοκής, διότι αργεί με βασανιστικούς ρυθμούς να συνεχιστεί η ιστορία, κάτι που ειλικρινά με κούρασε σε μεγάλο βαθμό. Μετά το πέρας της μέσης του βιβλίου, η πλοκή γίνεται ξανά δυνατή και αποκτά και πάλι ενδιαφέρον. Η ιστορία που περιγράφεται αφορά κατά κύριον λόγο ένα κοινωνικό-ιστορικό φαινόμενο (αυτο του πολέμου) και λιγότερο βιώνουμε το στοιχείο του ρομαντισμού. Όσοι προτιμούν τα βιβλία με ιστορικά στοιχεία, θα το λατρέψουν διότι είναι αρκετά αυτά μέσα στο βιβλίο. Η γραφή της συγγραφέως προσωπικά δεν είναι από τις αγαπημένες μου, αλλά σε ο,τι αφορά τις ιστορίες που επιλέγει ή δημιουργεί, δηλώνω μεγάλη οπαδός της!


Βαθμολογία: 3,5/5

Το Book Trailer του βιβλίου: Η αλήθεια που θέλω να ξεχάσω

Εδώ μπορείτε να βρείτε το βιβλίο: Η αλήθεια που θέλω να ξεχάσω

Λίγα λόγια για τη συγγραφέα:
Η ΔΗΜΗΤΡΑ ΧΡΗΣΤΙΔΟΥ-ΜΑΝΘΕΑΚΗ γεννήθηκε στα Γιάννενα και μεγάλωσε στη Σπάρτη. Σπούδασε Ελληνική και Αγγλική Φιλολογία και συνέχισε τις σπουδές της στο Ιστορικό και Αρχαιολογικό Τμήμα της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών. Εργάστηκε πολλά χρόνια ως επιχειρηματίας, διατηρώντας φροντιστήρια ξένων γλωσσών. Είναι παντρεμένη με τον Αλέξη Μανθεάκη, γνωστό επικοινωνιολόγο, συγγραφέα και πολιτικό αναλυτή. Κατοικεί στην Αθήνα με τον σύζυγό της και τη δημοσιογράφο κόρη της Μαρίνα. Με την ιδιότητα της αρχαιολόγου είναι μέλος του Δ.Σ. της παγκόσμιας οργάνωσης για την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα IPSACI (The International Parthenon Sculptures Action Committee) που αριθμεί 240.000 μέλη στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Από τις Εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ κυκλοφορούν επίσης τα βιβλία της ΕΓΩ, Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΤΑΛΙΜΠΑΝ, ΕΙΧΑ ΜΟΝΟ ΕΣΕΝΑ, Ο ΘΡΟΝΟΣ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ και Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ.



10 σχόλια:

  1. Μαρία μου το έχω στα αδιάβαστα ακόμα!Τρομάζω λίγο με τα ιστορικά στοιχεία,αλλά ευτυχώς δεν είναι πολλά όπως λες!Ολοκληρωμένη μου απόψη θα έχεις μόλις το διαβάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου δεν έχω διαβάσει καθόλου τη συγκεκριμένη συγγραφέα.Προς το παρόν υπάρχουν άλλα βιβλία στο πρόγραμμα.Αφού δεν είναι και κάτι ιδιαίτερο δεν θα το διακινδυνέψω.Πλέον πάω στα σίγουρα.Τα χρήματα είναι περιορισμένα και οι αγορές μου λιγοστές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σημερα το παρελαβα μιας κ το κερδισα σε διαγωνισμο!
    για να δουμε τι θα δουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θελω να το διαβασω καποια στιγμη νομιζω αξιζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν την έχω διαβάσει ακόμα αλλά βλέπω 3!!!!!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή