"Ψαγμένα" βιβλία και που μπορείτε να τα βρείτε οικονομικά! 🌸



 Ήθελα να έχω στην βιβλιοθήκη μου βιβλία ανθρώπων που έχω διαβάσει χίλια δυο υπέροχα πράγματα για το συγγραφικό και πνευματικό τους ταλέντο. Ανθρώπων - φιλοσόφων και έργων - διαχρονικών διαμαντιών που πλέον μπήκαν στην συλλογή μου! Όχι δεν έχω προλάβει εννοείται να τα διαβάσω ακόμα, γιατί πριν από λίγο παρέλαβα το δέμα μου! (γιούπιιιι)  Βρήκα από τις Εκδόσεις  Παρα πέντε μία καταπληκτική γκάμα βιβλίων που ήθελα να διαβάσω καιρό τώρα, σε πολύ πολύ οικονομικές τιμές! Παρακάτω θα δείτε τα βιβλία που πήρα και είμαι απίστευτα ενθουσιασμένη! Με ποιο μου προτείνετε να ξεκινήσω? (περιμένω τις προτάσεις σας)







20 σχόλια:

  1. Ντοστογιεφσκι. εγκλημα κ τιμωρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω διαβάσει κανένα Μαρία μου!!Όποιο και να διαλέξεις καλοδιάβαστα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Μαρία! Προσωπικά θεωρώ λανθασμένο τον όρο "ψαγμένο" ειδικά σε βιβλια όπως του Σταινμπεκ και του Ντοστογιεφσκι, τα οποία είναι γνωστά παγκοσμίως στους αναγνωστικούς κύκλους! Θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις με κάποιο από αυτά. Είναι και τα δύο εξαιρετικά. Ενημερωτικά, αν θελήσεις να ξαναδιαβασεις Ντοστογιεφσκι αναζήτησε τις Εκδ. Γκοβοστη έχουν κάνει τις καλύτερες μεταφράσεις σχετικά με τα έργα του και για Σταινμπεκ είτε τις εκδ. Γράμματα, είτε τις εκδ. Παπαδοπουλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννη! Την λέξη "ψαγμένο" την χρησιμοποιώ με την έννοια της πνευματικής αναζήτησης όχι ότι είναι δυσεύρετα τα βιβλία αυτά προς Θεού! Τις εκδόσεις Παπαδόπουλος δεν τις προτιμώ λόγω απαίσιου μάρκετινγκ. ☺

      Διαγραφή
    2. Έτσι μας μπερδεύεις λίγο! Ουσιαστικά εννοείς βιβλίο με στοχαστικό και φιλοσοφικό ίσως περιεχόμενο. Οκεύ, το δέχομαι! Προσωπικά, όταν θέλω να διαβάσω ένα βιβλίο ποτέ δεν αναλογίζομαι τη σχέση που έχω ως blogger πια με τον εκδοτικό οίκο στον οποίο ανήκει, κι αυτό γιατί σκοπός μου είναι να διαβάσω μία αξιόλογη και προσεγμένη μετάφραση. Οπότε, τα αφήνω τα υπόλοιπα στην άκρη!

      Διαγραφή
    3. Το καταλαβαίνω Γιάννη μου αυτό που λες περί εκδοτικών οίκων κλπ.. αλλά επειδή πλέον δεν αγοράζω τα βιβλία μου, σε περίπτωση που θα πληρώσω για να αποκτήσω κάποιο βιβλίο θέλω να αξίζει και ο εκδοτικός σαν Εκδοτικός. Δεν θα μπω στην διαδικασία να πληρώσω έναν αγενεστατο υπάλληλο (γιατί στην ουσία με τις δικές μας αγορές πληρώνονται). Προτιμώ να μην διαβάσω το συγκεκριμένο βιβλίο ή να το βρω από άλλον εκδοτικό ο οποίος θα σέβεται πρώτα τον αναγνώστη!

      Διαγραφή
  4. Έγκλημα και τιμωρία... Ο Μάγκας... Άνθρωποι και ποντίκια.... Η τέχνη του να έχεις πάντα δίκιο κτλ κτλ.... Με αυτήν την σειρά θα στα πρότεινα... Καλές αναγνώσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έγκλημα και τιμωρία, έχω ακούσει τα καλύτερα!!!Το θέλω και εγω, από που το πήρες;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τις εκδόσεις παρά πέντε Πέννυ! Αν πατήσεις κλικ πιο πάνω, πάνω στην λέξη "παρά πέντε" θα σε πάει στο σάιτ τους. Έχουν Πολλά και οικονομικά βιβλία! 🎈

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία!! Καλοδιάβαστα💜💜

      Διαγραφή
  6. Εγκλημα και τιμωρια πρωτο,γιατι εχω ακουσει κι εγω τα καλυτερα!!!!Θα το ηθελα κι εγω στη βιβλιοθηκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έγκλημα και τιμωρία σαφώς. Εχει πολλά χρόνια που το διάβασα και έχει μείνει ανεξίτηλο στην μνήμη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ταπεινή μου άποψη είναι ότι πρέπει ...οπωσδήποτε να διαβάζουμε κλασσική λογοτεχνία!!!οπωσδήποτε!!!το έγκλημα και τιμωρία είναι από τα μεγαλύτερα αριστουργήματα που έχουν γραφτεί!!!!!!!!!!!περιμένω εντυπώσεις!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή