Η ψυχή του πέτρινου σπιτιού



Χμμ..Χμμ.. Το συγκεκριμένο μυθιστόρημα αγαπημένοι μου βιβλιόφιλοι, η αλήθεια είναι πώς με προβλημάτισε σε μεγάλο βαθμό. Θα σας εξηγήσω αμέσως τι εννοώ! Ενώ η γραφή είναι εκπληκτική (πραγματικά σπάνια συναντώ τόσο ευκολοδιάβαστη και παράλληλα ολόσωστη συνατικτικά γραφή) και ενώ η πρώτη ιστορία όσον αφορά το κομμάτι της πλοκής είναι εξαιρετική, από την δεύτερη ιστορία που χρονολογικά βρίσκεται στο τώρα, υπάρχει μία άλλη ιστορία, η οποία παρόλο που κουράζει αφάνταστα, επιβραδύνει και θα μπορούσε να παραληφθεί κάλλιστα. Ο λόγος αυτός είναι που με δυσκολεύει πολύ στην τελική βαθμολογία του μυθιστορήματος γιατί θέλω πάντα να είμαι αντικειμενική και σε καμία περίπτωση δεν θέλω να αδικώ την δουλειά που κάνει ο συγγραφέας, γιατί πιστέψτε με είναι πολύυυ δύσκολο! Θα μπορούσα με μεγάλη χαρά να βάλω 5/5 στο συγκεκριμένο μυθιστόρημα, καθώς όπως προανέφερα σπάνια συναντώ τόσο εκπληκτική γραφή και πλοκή μαζί.. αλλά στο δεύτερο κομμάτι της ιστορίας υπήρχαν σημεία που όντως ένιωσα λιγάκι να κουράζομαι..κάπου μου τα χάλασε η ιστορία και εκεί είναι που λέω γιατί? Αφού αποτελεί εξαιρετική σύλληψη ιδέας..


Βαθμολογία: 3/5

Book Trailer του βιβλίου: Η ψυχή του πέτρινου σπιτιού

Εδώ μπορείτε να βρείτε το βιβλίο: Η ψυχή του πέτρινου σπιτιού


Λίγα λόγια για τη συγγραφέα..
Η ΦΑΝΗ ΠΑΝΤΑΖΗ γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε οικονομικές επιστήμες στη Νομική Σχολή Αθηνών. Εργάστηκε σε γνωστές πολυεθνικές εταιρείες και ασχολήθηκε πέντε χρόνια με τη διαφήμιση ως κειμενογράφος. Σήμερα, κύρια απασχόλησή της είναι η λογοτεχνική μετάφραση και η συγγραφή. Είναι παντρεμένη και έχει δύο παιδιά. Από τις Εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ κυκλοφορούν με μεγάλη επιτυχία οχτώ μυθιστορήματά της, που έχουν πουλήσει συνολικά περισσότερα από 140.000 αντίτυπα.



25 σχόλια:

  1. Δυστυχώς πολλά βιβλία ενώ στην αρχή σε εξιτάρουν κάπου στην πορεία το χάνουν. Βέβαια δεν έχω άποψη για το συγκεκριμένο βιβλίο.Ευχαριστούμε πολύ. 💕 🍀 💕 🍀 💕 🍀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου άρεσε αρκετά Μαρία μου απλά το περίμενα αλλιώς.Πιο δυνατό ίσως ως προς την παρουσία της ψυχής!!Θα του έβαζα 4/5.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ Μαρία μαζί σου, η δεύτερη ιστορία κουράζει....η πρώτη ιστορία είναι σαν ενα ευκολοδιαβαστο παραμύθι που σε πολλά σημεία μου θύμιζε την Σταχτοπούτα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΚΕΡΔΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΔΙΚΉ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου το συγκεκριμένο βιβλίο δεν υπάρχει σε κλήρωση.. όμως μείνε συντονισμένη εδώ στο blog για μία επόμενη κλήρωση βιβλίου! 💕

      Διαγραφή
  5. Ευχαριστουμε πολυ! Δεν εχω αποψη, δεν το διαβασα ακομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η κριτική σου πολυ καλή με τα θετικά και τα αρνητικά του βιβλίου!Ευχαριστούμε!Μακάρι να μπορούσα το κερδισω να γίνει χω μία πιο σαφή άποψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αν και συμφωνω Μαρακι μου, μου αρεσε πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λατρευω τα βιβλία της Πανταζη🌹Αυτο δεν το διαβασα ακομη για να χω γνωμη🌹Ευχαριστούμε πολυ 🌹Καλες γιορτες🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ξεκινησε δυναμικα για να κανει κοιλια μετα.μου αφησε γευση νεραντζιου στο στομα.πικρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Περιμενουμε με ανυπομονησια το καινουριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή