Βιβλία σε εφημερίδες? 📖



 Βιβλία στις εφημερίδες.. όχι δεν μου αρέσει. Δεν μου αρέσει να το βλέπω. Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι συγγραφείς και εκδοτικοί οίκοι συμφωνούν σε αυτήν την υποβάθμιση του βιβλίου. Γνωρίζω ότι η περίοδος που διανύουμε είναι δύσκολη στον οικονομικό τομέα και το να είσαι φίλος του βιβλίου δεν βοηθάει, αλλά το γεγονός ότι ένα διαμάντι δίνεται μαζί με την εφημερίδα ως τι? Ως δώρο? Ως τίποτα? Άσε που πολλές φορές η ποιότητα είναι απαίσια σε ότι αφορά την βιβλιοδεσία του. Αυτό θέλουμε δηλαδή εμείς οι βιβλιόφιλοι? Γιατί μ αυτόν τον τρόπο σκέψης, τα βιβλιοπωλεία κινδυνεύουν να εξαφανιστούν και αυτό με θλίβει σε μεγάλο βαθμό. Είναι προτιμότερο να στηρίξουμε την ποιότητα των βιβλίων και των φίλων βιβλιοπώλεων της γειτονιάς μας παρά να σώσουμε 2 και 3 ευρώ από την τσέπη μας και να συμβάλλουμε στον εξευτελισμό του! Εσείς τι γνώμη έχετε φίλοι μου πάνω σ αυτό το θέμα? 

17 σχόλια:

  1. Εγω μονο και μονο απο οικονομικής αποψης ειμαι υπερ... Συμφωνω οτι σε καποιες εφημεριδες η ποιοτητα ειναι απαραδεκτη,ναι... Αλλα οταν για να αγορασεις ενα βιβλιο θες 15 και ευρο ειναι δυσκολο... Βεβαια υπαρχουν πολλες προσφορες σε καποια ηλεκτρονικα βιβλιοπωλεια και σαιτ και μπορουμε να παιρνουμε απο εκει.. Οσον αφορα τα βιβλιοπωλεια της γειτονιας μας-δυστυχως-επειδη ειμαι απο την επαρχεια ΟΧΙ δεν θα παρω απο εκει γτ εκτος το οτι απο μονο του ειναι ακριβο το βιβλιο εχω δει να βαζουν +2-3ευρο πανω (δλδ να βαγινει το βιβλιο στα 20 ευρο)ε οχι...
    Οποτε μονο και μονο για να διαβαζω καινουργια βιβλια εφοσον μπορω ναι παιρνω απο εφημεριδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα βιβλία όμως που μπαίνουν ως δώρο στις εφημερίδες κοστίζουν στο βιβλιοπωλείο 5-9 ευρώ..

      Διαγραφή
  2. Μαρία μου συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!Δεν θα σου κρύψω ότι έχω πάρει βιβλία από εφημερίδες,ναι μεν οικονομικά αλλά η ποιότητα του χαρτιού και η βιβλιοδεσία δεν μου αρέσανε καθόλου,όταν τα είδα από κοντά στεναχωρήθηκα!!!Πλέον έχω σταματήσει να αγοράζω από εκεί παρά μόνο από εκδοτικούς και βιβλιοπωλεία!Καταλαβαίνω είναι ακριβά στις μέρες τα 15 ευρώ για ένα βιβλίο,όταν κάποιο το βρω σε προσφορά το παίρνω ή αλλιώς μαζεύω χρήματα και παίρνω 2 βιβλία το μήνα(όχι συνέχεια όμως).Αγαπώ τα βιβλιαράκια μου,τα θέλω σε αψογη κατάσταση!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ πάλι δεν συμφωνώ.Δεν μπορούν όλοι να αγοράζουν βιβλία.Εγώ τα περισσότερα τα αγοράζω γιατί με βοηθάει η μαμά μου ρε παιδιά.Αν εξαιρέσουμε το Θέμα,Η νέα σελίδα και ο ελευθερος τύπος έχουν μια χαρά βιβλία!!Έχω πάρει αρκετά και τα έχω καταευχαριστηθεί.Εγώ αγοράζω και από πάγκους σε πανηγύρια.Το βιβλίο είναι βιβλίο απ'όπου κι αν το πάρεις.Λυπάμαι για τα βιβλιοπωλεία αλλά κυρίως θα κοιτάξω την τσέπη μου γιατί με τον ρυθμό που διαβάζω θα έμενα χωρίς βιβλία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δυστυχως καμια φορα ειναι κι αυτο μια λυση για να διαβασεις!
    η ποιοτητα συνηθως χαλι μαυρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σενα μινι μαρκετ που πηγα ειδα στο πατωμα εφημεριδα με τον καπεταν μιχαλη του καζαντζακη.ομολογω οτι κοκαλωσα.κ με πλησιαζει η πωλητρια κ μου λεει δεν ειναι καταντια αυτο;δεν ειναι ξεπεσμος ο μεγαλος καζαντζακης στο πατωμα σε μια παλιοφυλλαδα;δεν ξερω τι να πω πραγματικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου . Αν έχω χρήματα σαφώς και θα αγοράσω ,όχι απαραίτητα νέες κυκλοφορίες,που κοστίζουν περισσότερο αλλά παλαιότερες που είναι και πιο οικονομικά. Αν δεν έχω πάλι μια χαρά είναι και η δανειστική βιβλιοθήκη. Απο εφημερίδες έχω πάρει ελάχιστα και πολύ αυστηρά επιλεγμένα για του λόγους που αναφέρθηκαν παραπάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εμένα με χαλάει η ποιότητα των βιβλίων ....αφού τα βάζεις βάλε και ένα καλό χαρτί!!!!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι απο πολλους εχω ακουσει οτι η ποιοτητα ειναι χαλια αυτων των βιβλιων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πηγα να πάρω χθεσ κυριακή ένα βιβλίο που ήθελα από εφημερίδα αλλά με συγχωρείς αλλα η ποιότητα ήταν για κλάματα....εεε δεν το πήρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή