Βιβλία που μου προτείνουν και δεν μου έχουν κάνει το "κλικ"



  • Δυο Φιλιά για την Αμέλια. Μου το έχουν προτείνει αρκετά άτομα είναι η αλήθεια. Αγαπώ την γραφή της κυρίας Ζαιρη. Το συγκεκριμένο βιβλίο το έχω στην βιβλιοθήκη μου, όμως παραμένει ακόμα στα αδιάβαστα. Η αλήθεια είναι πώς το ξεκίνησα σε κάποια φάση, διάβασα 6-7 σελίδες και ένιωσα κάτι...ότι δεν ήθελα να το συνεχίσω. Ο λόγος άγνωστος. 

  • Το πορφυρό ποτάμι. Το συγκεκριμένο μυθιστόρημα το έχω σε μορφή ebook, αλλά και πάλι δεν το έχω διαβάσει και ούτε η διάθεσή μου με καλεί να το ανοίξω, διότι έχω διαβάσει τα χρόνια της χαμένης αθωότητας της ίδιας συγγραφέως και δεν με ενθουσίασε. 

  • Ο Χάρι Πότερ και το Καταραμένο παιδί. Εντάξει αγαπάμε Χάρι Πότερ εννοείται. Μαζί του μεγαλώσαμε όλοι. Το θέμα είναι ότι και αυτό το βιβλίο δεν μου έχει κάνει ακόμα το κλικ να θέλω να το διαβάσω, να μάθω την συνέχεια της πλοκής, Θεωρώ πώς απλά υπάρχει για οικονομικούς λόγους. Είναι γραμμένο για θεατρικό έργο και ίσως αυτό με κρατάει λιγάκι μακριά.

  • Κάποτε στη Σαλονίκη. Ένα βιβλίο που απ ότι έχω καταλάβει έχει διχάσει αρκετά το αναγνωστικό κοινό. Η αλήθεια είναι ότι κάτι τέτοια βιβλία μ αρέσει να τα επιλέγω για να δω ποια μεριά του κοινού θα υποστηρίξω. Το συγκεκριμένο όμως διαθέτει ιστορικά γεγονότα και αυτό για μένα είναι πάνω από την περιέργεια μου. Δεν αντέχω να διαβάζω ιστορικά στοιχεία. Με κουράζουν σε μεγάλο βαθμό. 

Εσάς ποια βιβλία κάθονται στην βιβλιοθήκη σας και παρόλα αυτά δεν σας έκαναν το κλικ να τα διαβάσετε ακόμα? 

Εδώ θα βρείτε την ομάδα μου στο Facebook Eriaz's Books 

5 σχόλια:

  1. Τα δυο φιλια για την αμελια δυο ιστοριες που μπλεκονται μετα μεταξυ τους.με κουρασε.μενοχλει γενικα στη ζαιρη γιατι ενω τα χω διαβασει σχεδον ολα της μενοχλει να βλεπω την ιδια ιστορια απο δυο διαφορετικες πλευρες λες κ ειναι ζευγαρι τσακωμενο κ μου κανει παραπονα.χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το καποτε στη σαλονικη διαβασε το σε παρακαλω.κανε μια προσπαθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το πορφυρο ποταμι κ τα χρονια της αθωοτητας κ εμενα με χαλασε πολυ αστο.το κοριτσι απο τη σαμψουντα πολυ καλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και εγώ πιστεύω ότι το κάποτε στην σαλονίκη πρέπει να διαβαστεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. έχω πολλά αδιάβαστα και πάντα λέω θα διαβάσω αυτό αλλά ξεκινάω άλλο δια μαγείασ!!!!!!δώσε μαρία μου μια ευκαιρία στα βιβλιαράκια γιατί δεν βλέπω σοβαρό λόγο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή