Τι γίνεται με τις όμορφες φράσεις μέσα σε ένα βιβλίο?





 Σε κάθε βιβλίο πιστεύω πως υπάρχουν όμορφες φράσεις, λέξεις, περιγραφές...Το ερώτημα είναι.. Τι γίνεται με όλα αυτά?
 Σας γεννιέται ποτέ η στιγμή να αποτυπώσετε στο χαρτί μία όμορφη φράση που σας άγγιξε με ξεχωριστό τρόπο? Να την σημειώσετε κάπου βρε αδερφέ..Να μην ξεχαστεί..να μπορείτε να την αναζητήσετε ανά πάσα ώρα και στιγμή! Εγώ, όταν μου αρέσει μία φράση ή και ολόκληρη η σελίδα, αρχικά την βγάζω φωτογραφία με το κινητό και στην συνέχεια την αποτυπώνω σε ένα Τετράδιο-Ημερολόγιο! Κάθε φορά που ανοίγω το τετράδιο διαβάζω την φράση και θυμάμαι την πλοκή του βιβλίου απ όπου την πήρα! 

Εσείς κάνετε κάτι αντίστοιχο? 💛 


10 σχόλια:

  1. Κι εγώ αποτυπώνω κάποιες εκφράσεις που μ'αρεσαν,στο ημερολόγιο μου🌺🌼🌻👏

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα σημειώνω τις φράσεις που μου αρέσουν ή έχουν κάτι ιδιαίτερο γιά μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν το είχα καθόλου σκεφτεί αυτό προ Σπύρου γιατί με τον Σπύρο δεν προλαβαίνω.Διαβάζω νύχτα για να καταλαβαίνω τι διαβάζω χωρίς τον μικρό να μου αποσπά συνέχεια την προσοχή.Αλλά ξαναβαδιαβάζω κομμάτια των βιβλίων που μου άρεσαν πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα διαβάζω πολές φορές και τα περνάω στο ηλεκτρονικό μου ημερολογίο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι κ εγω εχω καταγραψει παρα πολλα σε τετραδια ωραιες εκφρασεις ωραια λογια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όχι μαρια μου δεν το κάνω αν και θα ήταν ωραία !! Το μόνο που κάνω είναι βα ψάχνω τι σημαίνουν οι άγνωστες λέξεις που μπορεί να έχω

    ΑπάντησηΔιαγραφή