10 αγαπημένα μου βιβλία που προτείνω❤




 Μία λίστα γεμάτη από όμορφα-αγαπημένα μυθιστορήματα που είναι μέσα στην καρδιά μου και προτείνω να διαβάσετε! Εξαιρετικά βιβλία!

• Το μάτι του Βοριά
• Η καρδιά θυμάται
• Το αίνιγμα της κερασόπιτας
• Μη με λησμόνει
• Το κόκκινο κοράλλι
• Όσα η αγάπη συγχωρεί
• Οι γιοί της Γαλανής Κυράς
• Η γέφυρα των μυστικών
• Μ' άλλα λόγια σ' αγαπώ
• Ο αφηγητής του πρωινού τρένου


10 υπέροχα βιβλία που λατρεύω απίστευτα! Ποιά από τα παραπάνω έχετε διαβάσει και ποιά θα θέλατε να διαβάσετε? [Περιμένω με χαρά τα σχόλια σας φίλοι μου] 🌺

38 σχόλια:

  1. διαβασα το ματι του βορια και θα ηθελα να διαβασω; η γεφυρα των μυστικων,οι γιοι της γαλανης κυρας,το κοκκινο κοραλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα συμφωνήσω απόλυτα με το μάτι του βορρά που έχω διαβάσει και εγώ... Και θα πρότεινα τον εκπτωτο άγγελο της Μανιατη το παράθυρο της Νεφέλης του πετρουλακι το τίμημα της προδοσίας της Φώτου και το μία συγνώμη για το τέλος μαντα... Βιβλία... Αξία ανεκτίμητη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω διαβάσει το "Μη με λησμονει","Όσα η αγάπη συγχωρεί","Οι Γιοι της Γαλανης Κυράς" υπέροχα βιβλία 💖💖💖Τα αλλα βι Λία που αναφέρεις Μαρία μου, διάβασα πολύ καλά σχόλια,τα έχω στην λίστα μου 💋💓

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΣΑΓΑΠΩ!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ❤ ΕΧΩ ΣΤΑ ΑΔΙΑΒΑΣΤΑ ΤΟΝ ΑΦΗΓΗΤΗ ΤΟΥ ΠΡΩΙΝΟΥ ΤΡΕΝΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΒΟΡΙΑ,ΤΟΥΣ ΓΙΟΥΣ ΤΗΣ ΓΑΛΑΝΗΣ ΚΥΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΓΕΦΥΡΑ ΤΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΑΑ ΕΧΩ ΣΤΑ ΑΔΙΑΒΑΣΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΟΡΑΛΛΙ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΕΦΟΣΩΝ ΑΓΟΡΑΣΩ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΑΓΑΠΩ ΘΑ ΠΕΙ ΧΑΝΟΜΑΙ

      Διαγραφή
  5. Καλημερα.
    Ομορφη Κυριακη.
    Η δικη μου λιστα.

    Πουθενα να κρυφτεις.
    Ενα δραμι δυναμης.
    Καποτε στην Σαλονικη.
    Τελευταιο τσιγαρο.
    Τι ειναι ερωτας ζητας να μαθεις.
    Με αλλα λογια σε αγαπω.
    ��������������

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το ένα δράμι δύναμης εκπληκτικό βιβλίο! Μου διέφυγε. Θα το έβαζα! 🎈

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Μαράκι μου.Έχω διαβάσει Η καρδιά θυμάται,Οι γιοί της γαλανής κυράς και το Μ'άλλα λόγια σ'αγαπώ.Υπέροχα και τα τρία.Από τη λίστα σου θα ήθελα να διαβάσω Το μάτι του βοριά και Η γέφυρα των μυστικών!!Θα σου προτείνω να διαβάσεις τα Κι όμως-Ηώ Αυγέρη,Αν τον άνεμο ρωτήσεις-Ευαγγελία Ευσταθίου και Όσα δεν τόλμησα να ονειρευτώ-Θεώνη Μπρίλη!Αφού σ'σρέσουν τα αισθηματικά,θα τα βρείς απίστευτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιπλέον αγόρασα χτές το Μη με λησμόνει.Το έχω στα προσεχώς για διάβασμα!!

      Διαγραφή
    2. Υπέροχα! Θα το διαβάσω αυτό με τον Φίλιππο ε??

      Διαγραφή
  7. Έλσα Παζολιδου7 Μαΐου 2017 στις 1:59 μ.μ.

    Μαράκι,το τελευταίο δεν το ξέρω,ποιο είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα περισσότερα είναι και δικά μου αγαπημένα! Τώρα διαβάζω το αίνιγμα της κερασοπιτας. Νομίζω ότι και αυτό θα μπει στα αγαπημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΒΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΙΟΥΣ ΤΗΣ ΓΑΛΑΝΗΣ ΚΥΡΑΣ. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΣΕΧΩΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχω διαβάσει το μάτι του βοριά και θα ήθελα να διαβάσω το όσα η αγάπη συγχωρεί με άλλα λόγια σαγαπω το κόκκινο κοράλλι και οι γιοι της Γαλάνης κυρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μεσημέρι Μαράκι μου..Έχω διαβάσει το μάτι του βοριά καταπληκτικό!!!Όσο η αγάπη συγχωρεί εξαιρετικό με πολύ κλάμα, οι γιοι της γαλανής κυράς το τελειώνω και φαίνεται τέλειο!!!Το αίνιγμα της κερασόπιτας ,Με άλλα λόγια σ"αγαπώ και η Γέφυρα των μυστικών είναι στα αδιάβαστα....Το κόκκινο κοράλι και ο αφηγητής του πρωινού τρένου στις επόμενες αγορές!!!Τα δικά μου αγαπημένα είναι: Στην αγκαλιά του ήλιου(το λάτρεψα),Η μεταξένια αγάπη(τέλειο), Έρωτας σαν βροχή,Ηλέκτρα(Βίκυ στουφή),Από αγάπη(Φανή Πανταζή)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου γλυκιά μου Πέννυ! Ευχαριστώ πολύ για την όμορφη απάντηση σου! Υπέροχα μυθιστορήματα! ❤

      Διαγραφή
    2. Ο μπρουτζινος καβαλαρης παλι ειναι καλο.ο λυκος της μοναξιας εξαιρετικο.η θυσια της γαλανου.

      Διαγραφή
  12. Θα ηθελα πολυ να διαβασω το αινιγμα της κερασοπιτας και τους γιους της γαλανης κυρας
    τον αφηγητη του πρωινου τρενου δεν το ξερω
    τα υπολοιπα τα εχω διαβασει κ καποια τα αγαπω πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα Μαρια εχω διαβάσει το Μάτι του βορια υπέροχο, μου άρεσε πολυ!!!Τα υπόλοιπα ολα στα αδιάβαστα αν θα διάλεγα ενα μονο θα ηταν Η γεφυρα των μυστικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εχω διαβάσει το 3°το 4°και το6°και τα αγάπησα πολύ! Θέλω πολύ να διαβάσω το Οσα η αγάπη συγχωρεί γιατί αναφέρεται στους σεισμούς που κατέστρεψαν την ομορφιά του νησιού μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό μεσημέρι! Συμφωνώ με τα περισσότερα που αναφέρεις Μαρία μερικά δεν τα έχω διαβάσει. Εγώ συμπληρώνω: Η ζωή που έλλειπε,Η Παναγία της Φωτιάς, Στη Σκιά της σιωπής και Χάρτινες μνήμες του Χρήστου Φλουρή!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οι γιοι της γαλανής κυράς. Πολύ ωραίο. Τα υπόλοιπα δεν τα έχω διαβάσει. Την Κυριακή έχουμε γάμο. Το μυστικό του Λεβάντε Μεταξένια αγάπή. Η ταβέρνα της Τζαμάικα. Ο καθρέφτης. Θυσία. Μυστική διαθήκη. Αυτά προς το παρόν μου ήρθαν στο μυαλό. Είναι και άλλα βεβαίως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το τριανταφυλλακι.το διαμαντι της πετρουπολης.η τριτη κληρονομος.ο χιονισμενος μαης.η μοιραιδα.το γραμμα απο χρυσο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παρά πολλα βιβλία !!! Υπερηφανια και προκατάληψη ... έγκλημα και τιμωρία ... γ γιαγιά μου σας χαιρετά ....τα πουλιά πεθαίνουν τραγουδώντας ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή