Το αίνιγμα της κερασόπιτας



 "Στον έρωτα, όπως και στα γλυκά, δεν είναι η ζάχαρη που δίνει χαρακτήρα στην γεύση, μα τα υπόλοιπα υλικά. Η πικράδα του αμύγδαλου, η σπιρτάδα του πορτοκαλιού, το χρώμα του κερασιού, το άρωμα της βανίλιας και σίγουρα η φλόγα."


 Ένα βιβλίο με άπειρα συναισθήματα που εναλλάσσονται μεταξύ τους με αριστοτεχνικό τρόπο. Το αίνιγμα της κερασόπιτας αποτελεί ένα από τα πιο ευρηματικά μυθιστορήματα σε θέμα πλοκής αλλά και στον τρόπο γραφής! Με μάγεψαν οι άπειρες μυρωδιές (γιατί όντως τις μύριζα) μέσα από τις εξαιρετικές περιγραφές των εικόνων. Η ροή κυλούσε με μαγικό τρόπο που με έκανε να χάνω τον τόπο και τον χρόνο γύρω μου.. Συγχαρητήρια στην συγγραφέα της οποίας μετά από αυτό το δημιούργημα δηλώνω φαν και ανυπομονώ για το επόμενο. Με κέρδισε. Ένα γλυκό, τρυφερό, περιπετειώδες μυθιστόρημα με αστυνομικά στοιχεία και καταπληκτική πλοκή. Αχ, η πλοκή... Η Έλλη λαμβάνοντας μία κληρονομιά, καλείται να πραγματοποιήσει την τελευταία επιθυμία της νεκρής θείας, η οποία πρέπει να φτιάξει το γλυκό της κερασόπιτας (το οποίο της έφτιαχνε παιδί όταν ήταν η θεία της). Έλα όμως που δεν υπάρχει πουθενά γραμμένη η συνταγή και δεν θυμάται την παρασκευή του γλυκού η ίδια.. Τότε ακολουθεί ένα κυνήγι θησαυρού που η θεία έχει σκεφτεί, ώστε να λυθεί το αίνιγμα...

Καταπληκτικό! Χίλια μπράβο στην συγγραφέα και στις εκδόσεις Διόπτρα για την άριστη δουλειά! Σας το προτείνω (θα το λατρέψετε είμαι σίγουρη) ❤

Βαθμολογία 5/5 εννοείται! 📚

Εδώ μπορείτε να βρείτε και να διαβάσετε περισσότερα καθώς και να παραγγείλετε το βιβλίο: Το αίνιγμα της κερασόπιτας [Επίσης το προτείνω σαν μία όμορφη λύση για δώρο σε κάποιον που λατρεύει τα βιβλία] {Αξίζει απίστευτα φίλοι μου}

Λίγα λόγια για την συγγραφέα..
Η Βάσια Ακαρέπη γεννήθηκε το 1974 στην Αθήνα και κατοικεί στον Κορυδαλλό. Είναι απόφοιτος του τμήματος νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Αθηνών. Εργάστηκε σε ιδιωτικό παιδικό σταθμό και στον χώρο της κοσμετολογίας, αλλά τα τελευταία χρόνια ασχολείται κυρίως με τη συγγραφή, τη ζωγραφική και την αρθρογραφία. Άρθρα της έχουν φιλοξενηθεί σε διάφορους ιστότοπους, ενώ η ίδια διατηρεί προσωπικό ιστολόγιο, από το 2010, με την επωνυμία «Vasia is writing». Είναι μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Λογοτεχνών (ΠΕΛ). Έχουν κυκλοφορήσει τα έργα της Μια νύχτα που κράτησε χρόνια, Πάνθηρας Μαυρόγατος και Πάνθηρας Μαυρόγατος 2 από τις εκδόσεις Μίνωας. Το μυθιστόρημα Το αίνιγμα της κερασόπιτας είναι το πρώτο βιβλίο της συγγραφέως που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Διόπτρα. Για επικοινωνία με τη συγγραφέα: www.vasiaakarepi.gr vasiaakarepi@gmail.com



13 σχόλια:

  1. Δεν έχω λόγια! Είχα καιρό να δακρυσω διαβάζοντας βιβλίο! Είμαι γέννημα θρέμμα Κεφαλονιτισσα και η Βασια με γύρισε στα παιδικά μου χρόνια, στη γειτονιά που μεγάλωσα ,στους ανθρώπους μου που έφυγαν απ 'τή Ζωή αλλά άφησαν τις παρακαταθηκες τους! Υπέροχο πραγματικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ! Ένα μαγικό βιβλίο γεμάτο αρώματα που σε μεταφέρουν σε μία άλλη εποχή.. 🌸

      Διαγραφή
  2. Μαράκι μου δεν μπορούσα να το αφήσω απο τα χέρια μου αν δεν μάθαινα το τέλος!!!Τι υπέροχο μυθιστόρημα;;; Γεμάτο γλυκές γεύσεις, αρώματα αλλά και ανατροπές, μυστήριο, έρωτα,υπέροχη εναλλαγή από το παρελθόν στο παρόν!Καταπληκτική πλοκή!!!!Πολλά συγχαρητήρια στην συγγραφέα για το καταπληκτικό της βιβλίο, ανυπομονώ για το επόμενο!!Το αγάπησα!!!🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒 Σε ευχαριστώ αγαπημένη μου για την τέλεια πρόταση σου💝💝💝💝

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ για τα υπέροχα λόγια σου κορίτσι μου! Εκπληκτικό μυθιστόρημα και αναμένουμε με αγωνία το επόμενο της συγγραφέως! ❤❤❤

      Διαγραφή
  3. 5/5 Εξαιρετικό!!!!Δεν ήθελα να τελειώσει....υπεροχη γραφή ❣

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 5/5 Εξαιρετικό!!!!Δεν ήθελα να τελειώσει....υπεροχη γραφή ❣

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν ήθελα να τελειώσει, υπεροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή