Ανακοίνωση τυχερού/ής κλήρωσης "Κρυμμένη Αλήθεια" 🌼




 Αγαπημένοι μου φίλοι-αναγνώστες, θέλω να σας ευχαριστήσω θερμά για την αγάπη που δείχνετε καθημερινά στο blog μου, για τα σχόλια, τα μηνύματα, τις όμορφες συνομιλίες μας, τις απόψεις μας. Σας ευχαριστώ ολόψυχα για την τεραααααστια εμπιστοσύνη που μου έχετε κάθε φορά που μου ζητάτε να σας προτείνω κάποιο όμορφο βιβλίο να διαβάσετε. Το γνωρίζω και κατανοώ ότι οι καιροί είναι άπειρα δύσκολοι για να δίνουμε 17€ σε βιβλίο που θα διαβάσουμε μέσα σε μία ημέρα και που μετά θα βγει κάποιο καινούργιο και θα θέλουμε εκείνο κλπ.. Μέσα από τα σχόλια και την αγάπη προς το blog έχουν καταφέρει να μ εμπιστεύονται σπουδαίοι εκδοτικοί οίκοι βιβλίων και αυτό από μόνο του είναι πολυ σπουδαίο γιατί καταφέρνω και εξασφαλίζω βιβλία για κληρώσεις κλπ..Ξέρω πώς τίποτα δεν είναι δεδομένο και γι αυτό Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους έναν προς έναν. Για όλα.

Ένα τεράστιο Ευχαριστώ στις Εκδόσεις Ψυχογιός που Ποτέ δεν μου είπαν Όχι. Σε τίποτα.

(Όσο έχω την δυνατότητα θα κοιτάω να επιλέγω όμορφα βιβλία για πολλές ακόμα κληρώσεις βιβλίων) 💚

Ένα τεράστιο Ευχαριστώ! 🎈

Η δική σας ανταπόκριση:



Η τυχερή που κερδίζει το βιβλίο Κρυμμένη Αλήθεια από τις Εκδόσεις Ψυχογιός είναι η
Δήμητρα Κότογλου!





 Συγχαρητήρια Δήμητρα! Πάντα τυχερή εύχομαι στη ζωή σου! Ευχαριστώ για την συμμετοχή σου. Περιμένω τα στοιχεία σου με μήνυμα στο Facebook ή στο μέηλ μου eriaz1314@gmail.com 📚 ❤


•Έρχονται πολλές κληρώσεις στην συνέχεια.. 🌼

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου