Αλεξάνδρεια - γητειές, μάγια και μπαχάρια

 

Ξέρεις γιατί δε διστάζω να σε θυσιάσω; Γιατί είσαι ζυμωμένη στα κύτταρά μου. Δεν υπάρχουν όρια μεταξύ μας. Δεν είμαστε δύο, είμαστε ένα… Μια ψυχή σε δυο κορμιά… Και δεν πειράζει αν πεθάνει η μια… Αρκεί να ζήσει η άλλη! Αποφάσισα να ζήσω εγώ, αλλά πάντα θα σε κουβαλάω κολλημένη επάνω μου! Γιατί εγώ είμαι εσύ!

Δυο γυναίκες, μια αμύθητη περιουσία, ένα τρανταχτό όνομα και το πιο σημαντικό ερώτημα: Ποια από τις δύο είναι η πραγματική Ισιδώρα Κοσμίδη; 

Η φατρία του Κύκνου και η φατρία του Δράκου, δυο οικογένειες με απαρχές χαμένες στον χρόνο, που γεννούν τις πιο δυνατές μάγισσες της Αιγύπτου. Γυναίκες αντίπαλες που φέρνουν στην ψυχή τους το φως και το σκοτάδι.

Μια ιστορία γεμάτη γητειές, ξόρκια, μπαχάρια, σερμπέτια, βοτάνια και γλυκό καπνό ζυμωμένο με μέλι, που σε ταξιδεύει στην πιο μαγική πόλη της Ανατολής, την κοσμοπολίτικη Αλεξάνδρεια, την αιώνια πόλη με τα δυο πρόσωπα. Και κατόπιν η μετάβαση στην Αθήνα και η τελική αναμέτρηση τη δεκαετία του ’60. Ένας αγώνας μέχρι θανάτου.

ΓΙΑΤΙ Η ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ ΔΕΝ ΤΙΣ ΧΩΡΑΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ… ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ…

Γεια σας αγαπημένοι μου! Μα πόσο λατρεύω τις μοναδικές ιστορίες της αγαπημένης μου Δήμητρας Ιωάννου! Υπέροχη γραφή.. πόσες φορές το έχω πει, το έχω γράψει, το έχω αναφέρει. Τείνω να γίνω βαρετή, αλλά δεν έχει αλλάξει η άποψη μου εδώ και χρόνια. Είμαι κάθε φορά σίγουρη στον μέγιστο βαθμό για το τι πρόκειται να βιώσω. Μια ξεχωριστή εμπειρία, μοναδική, ταξιδιάρικη. Διαθέτει ιδιαίτερη γραφή που την ξεχωρίζει, ενώ ταυτόχρονα το θεματικό περιεχόμενο των έργων της χαρακτηρίζεται από μοναδικότητα και ποικιλομορφία. Στο ολοκαίνουργιο μυθιστόρημα της Αλεξάνδρεια - γητειές, μάγια και μπαχάρια, συναντούμε όλων των ειδών τα συναισθήματα, τα όνειρα και τις ψευδαισθήσεις που συνυπάρχουν αρμονικά στο πλαίσιο που περιβάλει τους ήρωες. Ένα πλαίσιο, άρτια δομημένο, με έντονες εικόνες, πολλά μάγια, μυστηριώδη στοιχεία και υπέροχες περιγραφές που στον συνδυασμό όλων, οδηγούμαστε στην εξέλιξη της ιστορίας με πρωταγωνίστριες τις δύο γυναίκες, Ραλλού και Ισιδώρα, και στην αναπόφευκτη μάχη ανάμεσα τους. Η έντονη και ονειρική ατμόσφαιρα προσδίδεται με την χρήση αραβικών λέξεων και εκφράσεων το οποίο  αγαπώ στις ιστορίες, καθώς με εισάγει στον τόπο με παραστατικό τρόπο. Μια γυναίκα που κάνει την εμφάνιση της κυριολεκτικά από το πουθενά, έρχεται να ταράξει και να αναμείξει τις δύο φατρίες που η καθεμία έχει ξεχωριστό ρόλο στην πλοκή. Η τελική μάχη καθίσταται αναπόφευκτη. Μία μάχη και μία κυριαρχία. Ποια θα κυριαρχήσει; Τίποτα δεν μένει άλυτο. Όλα τα ερωτήματα, βρίσκουν τις απαντήσεις τους, με μία καθηλωτική πορεία μέχρι και την τελευταία σελίδα. Σας το προτείνω με μεγάλη χαρά! 


Εδώ μπορείτε να βρείτε το βιβλίο: Αλεξάνδρεια - γητειές, μάγια και μπαχάρια


Λίγα λόγια για τη συγγραφέα..

Η ΔΗΜΗΤΡΑ ΙΩΑΝΝΟΥ σπούδασε στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και ασχολείται επαγγελματικά με τη Σωματική Ψυχοθεραπεία και τη Βιοανάδραση. Η μελέτη των ανθρώπινων σχέσεων, συμπεριφορών και διαδράσεων ανέκαθεν τη γοήτευε, ενώ το γράψιμο είναι το μεγάλο της πάθος. Η αγάπη της για την Ελλάδα είναι ριζωμένη βαθιά μέσα της, γι’ αυτό και ερευνά επίμονα τη λαογραφία και τα μυστικά κάθε γωνιάς της. Από τις Εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ κυκλοφορούν επίσης τα μυθιστορήματά της ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ – ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΜΑΓΙΣΣΑΣ, ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΑΝΝΕΤΑΣ, ΒΑΛΕΝΤΙΝΑ – Η ΓΗΤΕΥΤΡΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ, ΟΙ ΓΙΟΙ ΤΗΣ ΓΑΛΑΝΗΣ ΚΥΡΑΣ, Η ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ, ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ, Ο ΧΟΡΟΣ ΤΗΣ ΘΕΑΣ και ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ - ΓΗΤΕΙΕΣ, ΜΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΠΑΧΑΡΙΑ.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου